abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 16:10:14 #1
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28065015
En verder...

Sites
www.mojo.nl
http://www.fieldsofrock.nl/

Vorige Topics
http://forum.fok.nl/topic/715079/1/50
http://forum.fok.nl/topic/623433
http://forum.fok.nl/topic/681267
http://forum.fok.nl/topic/706286

Ik let sowieso niet zo heel erg wat het publiek roept, stond je voor of achter het het R2ckkson?
pi_28065091
ik heb geen druppel bier gedronken
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 19 juni 2005 @ 16:18:56 #3
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_28065179
quote:
Op zondag 19 juni 2005 16:13 schreef crossover het volgende:
Is ook niet te zuipen dat Grolsch Evenementen bier...
Ik vond dat a/b stage principe trouwens niet werken, ze stonden voor de helft van het publiek te spelen

Wanneer komt het trouwens op MTV? Ben benieuwd of ik nog in beeld kom, ging staan zwaaien voor die camera
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_28065287
quote:
Op zondag 19 juni 2005 16:13 schreef crossover het volgende:
Ik 1 bekertje.. zuip sowieso nooit veel bier op festivals Te bang dat ik het einde niet lopend haal
pi_28065293
Velvet Revolver

Ja, 't was weer gaaf. Hier en daar wat brand plekken, maar dat hoort er nou eenmaal bij
  zondag 19 juni 2005 @ 16:28:03 #6
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_28065319
Ik kon, aan de overkant van de Waal, gratis meegenieten haha
Zijn jullie niet een klein beetje dover geworden?
Wie dit leest is gek
pi_28065466
Het was weer geweldig.

`s Ochtends verslapen (je wekker doet het nooit als je hem nodig hebt ), en na een keer tanken en een aparte koffiepauze (ze hadden geen koffie bij het tankstation ) stond ik 3 uur later in Nijmegen, net op tijd om nog een beetje Motörhead mee te pakken. Dan naar de andere kant voor Slayer, al eens eerder gezien en nog steeds erg gaaf, ik zie ze volgende week op Graspop nog een keer . Weer naar de andere kant voor Velvet Revolver, begon een beetje lam maar later werd het beter, alleen de temperaturen zorgden ervoor dat ik regelmatig wat te drinken moest halen dus ik ben maar wat dichter bij zo`n dranktent gaan staan . Wederom omlopen voor Audioslave (wat een kutsysteem dat A & B stage), en daarna weer naar de andere kant voor Black Sabbath. Die heb ik ook al vaker gezien en het is weer hetzelfde gekweel, I can`t fucking hear you en de emmers water als altijd. Wel geinig, maar ik ben halverwege toch maar naar de tent gegaan voor Flogging Molly. Geweldig optreden, groot feest in de tent .
Toen het laatste nummer van Flogging Molly begon hoorde ik achter me de main stage brommen, aah kut Rammstein begon dus al, linea recta naar buiten en een mooi plekje zoeken. Niet echt dicht bij het podium maar toch nog ergens in het midden, een goeie show als altijd maken ze er weer van. Enige nadeel van Rammstein vind ik dat die shows altijd zo strak georganiseerd zijn door alle effecten. En ze hielden erg snel op zeg dat was dan weer jammer, ik hoopte iig nog op Engel.

Maargoed om 12 uur terug naar huis scheuren en na 2 uurtjes stond ik weer in de Kop van Noord-Holland . Mn auto zit wel onder het zand en stof van die parkeerplaats trouwens .

Ow en ondanks de zon ben ik geen reet bruiner geworden .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 19 juni 2005 @ 16:38:19 #8
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28065474

Papa Roach
Ja hier was ik voor gekomen stond bijna vooraan, en damn wat gaven ze weer een goeie show Jacoby is echt een entertainer en dat merk je constand contact met "the crowd", Het publiek kon gelukkig ook wat liedjes mee zingen "Last Resort" en "Getting Away With Murder" kende de meeste mensen wel, en gelukkig waren er ook paar liedjes voor de "old skool" zoals hij zelf zei .
Ik was aan einde echt bek af!
Kortom super show (minder intiem als in 013 vorig jaar, maar dat kon je verwachten)

The Dillinger Escape Plan
Deze lui heb ik ook even gezien omdat een van mn maten ze wou zien, gelukkig was ik hier gauw weg, show geven kunnen ze wel maar iets maken wat op "muziek" lijkt totaal niet.
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.

Chimaira
Dit was ook één van de redenen dat ik op Fields ben gekomen, en wow ze geven echt een goeie show, super contact met het publiek en het publiek kwam echt los.
Heb gelijk de CD's maar gekocht 2 voor 15 fuckin cheap! 8)

Audioslave
Hier heb ik alleen het geluid een beetje van mee gekregen niet echt mijn muziek, maar de live zijn ze wel erg goed.

Machine Head
Helaas gemist, weet alleen niet waarom

Soulfly
Hier heb ik eventjes bij gestaan, ze klinken goed live, verder kan ik er niks over zeggen stond nogal achteraan.

Rammstein
deze heren had ik al op Pinkpop 2002 gezien dus ik wist wat ik kon verwachten, goeie muziek en een ultra gave show.

Verder over het festival zelf, ik vond het bekertjes systeem geweldig ik heb heel goedkoop gegeten.
En gratis WC en water ook top!

That's it.

Kortom geslaagd dagje.
  zondag 19 juni 2005 @ 16:39:27 #9
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_28065493
Ik vond het top..sfeer was goed

Ozzy en Rammstein Papa Roach helaas gemist..had ik graag eens willen meemaken.Voor de rest overal een beetje rondgekeken en gehangen....

nee,bij lange na niet doof
pi_28065560
Die bekers meurden idd naar stront man, echt te gaar

Sorry m-m, ja t was voorbij dus we waren maar weggegaan... maybe kunnen we ergens anders meeten om t je dan te laten vragen?
† The 3 Kings †
pi_28065894
Flogging Molly was grandioos...heel de tent was één grote hossende menigte
pi_28065941
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis

Ik was samen met een vriend ( Kaj) om kwart voor 11 uit Deventer vertrokken en om half 1 waren we op het terrein. Eerst ff muntjes gehaald en wat te drinken, wat stonken die bekers enorm zeg, weet niet wat ze er mee gedaan hebben, maar het was echt ranzig Om 1 uur wilde Kaj Metal Church graag zien dus zijn we naar de tent gelopen. Ik had ze nog nooit gezien, maar vond ze wel aardig Daarna gingen we naar Papa Roach 1 Van mijn favo bands en echt geweldig om ze nou een keer live te zien. Van Motorhead had ik al heel veel gehoord van een vriend van me die er helemaal weg van is en had ook wel een paar nummertjes van ze geluisterd, maar kende ze nog niet zo heel goed. We stonden redelijk vooraan en was dus wel erg gaaf Na Motorhead kwam dan DE band, Slayer Echt helemaal geweldig om hun nou eindelijk een keer in het echt te zien, alleen Kaj wilde ook nog heel graag Gorefest zien, dus heb alleen het eerste half uur van Slayer gezien en daarna nog 20 minuten van Gorefest. Na Gorefest gingen we ff een hapje eten en ondertussen van een afstandje naar Velvet Revolver kijken,. Toen we het eten op hadden zijn we alvast naar Mainstage B gelopen voor Audioslave, en we stonden dus helemaal vooraan Was echt relaxed om het zo goed te kunnen zien Na Audioslave natuurlijk naar Black Sabbath geweest en ik vond dat Ozzy er redelijk goed uit zag. Hij liep redelijk normaal en niet zo in 1 gedoken en hij leek wel een stuk jonger dan in zijn slechte tijden. Na Black Sabbath naar Rammstein, mijn favo band die ik ook al in Ahoy gezien heb pas. Erg jammer dat we helemaal achteraan stonden en dat het scherm boven de Large Merchandise het eerst niet deed en we dus totaal niks konden zien Maar later deed ie het wel weer en het was natuurlijk weer een geweldige show die ze weggaven, alleen jammer dat ze er zo abrupt mee stopten

Al met al dus een geweldige dag gehad, beetje verbrand op me rug en schouders en het vervoer terug was niet echt goed geregeld, bussen waren echt propvol, drempels waren echt kut, en ik was om 1 uur in Arnhem waar we overnachten

En ik heb Doc trouwens ontmoet

Ik liep naar het podium toe en toen hoorde ik opeens mijn naam, en toen bleek Doc mij dus te roepen Maar heb niet zo lang met hem gesproken, want hij ging de andere kant uit.

Ik heb dus wel foto's gemaakt, maar krijg ze nu ff niet op de pc, dus wie weet komen die nog

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 19-06-2005 17:20:46 ]
  zondag 19 juni 2005 @ 17:27:49 #13
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28066376
quote:
Op zondag 19 juni 2005 16:38 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[afbeelding]

Deze lui heb ik ook even gezien omdat een van mn maten ze wou zien, gelukkig was ik hier gauw weg, show geven kunnen ze wel maar iets maken wat op "muziek" lijkt totaal niet.
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.
huh? Zat de zanger Papa Roach te dissen? Heb ik niet meegekregen Wat zei die dan?
pi_28066727
Edit: foutje

[ Bericht 95% gewijzigd door Eveli op 19-06-2005 17:56:02 ]
  zondag 19 juni 2005 @ 17:51:08 #15
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28066829
Ik stond natuurlijk in de ring. Tussen de dikke, naakte, zweterige, getatooeerde mannen. Ik riep tegen zo'n dikke dus MOTORHEAD. Die zegt, wat nou Motorhead?! Dus toen riep ik PHIL COLLINS.

Maar je hebt het niet gehoord, dus kun je mij ook niet voor de geest halen.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 19 juni 2005 @ 17:54:15 #16
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28066881
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef IceHeat het volgende:

[..]

huh? Zat de zanger Papa Roach te dissen? Heb ik niet meegekregen Wat zei die dan?
Dat hij een pussy was ofzo, en hij moest kotsen van ze, heeft hij later dus ook gedaan
  zondag 19 juni 2005 @ 17:55:42 #17
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28066897
"... and I've been sick ever since. That's why I'm puking."

Ik dacht dat ie zei dat ie iets verkeerds gegeten had...
  zondag 19 juni 2005 @ 18:36:37 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28067578
Zo, ik ben wakker. Het was tof. Ik ben wel kapot. Ik heb gezien: Skip the rush, Team sleep, Mastodon, Gorefest, Slayer, Velvet Revolver, Chimaira, Machine Head, Black Sabbath en Rammstein.

Chimaira was wel een leuke band die ik nog niet kende. Mastodon heeft laten zien dat ze vele malen beter kunnen dan vorig jaar op Dyanmo. Gorefest deed me weinig, Slayer was weer leuk, maar voorspelbaar. Machine Head heb ik helaas niet lang kunnen zien, maar klonk weer gewoon gaaf. Black Sabbath was tof. Rammstein was ok.

Skip the rush, Team sleep en Velvet Revolver vond ik niks. Alleen de drummer van Team sleep deed het niet verkeerd.

Om 10:30 was ik thuis.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_28067669
wat zal jij lekker geslapen hebben
pi_28067710
-edit-

kut imageschack

[ Bericht 49% gewijzigd door _Hestia_ op 19-06-2005 18:52:56 ]
pi_28067717
Die zanger van Flogging Molly heeft niet echt veel moeite gedaan om in Zweden aan Guinness te komen denk ik, vorig jaar had ik niet echt veel moeite nodig om het te vinden .

Het was in die tent trouwens goed uit te houden, beter dan met Ozzfest .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 19 juni 2005 @ 18:46:38 #22
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28067721
ff reflecteren:

Papa Roach
Eerste band die we zijn gaan zien, echt super!! De zanger was goed bij stem en de sfeer zat er goed in! Kreeg wel een flinke zonnesteek. Maar het is mijn favo band dus dat neem ik wel voor lief. Kreeg zelfs kippenvel bij "She Loves Me Not".

Toen effe in het gras gezeten chillen in de schaduw. En toen ben ik naar Dillinger Escape Plan gegaan. Vanaf nu werd het non-stop Tent-Stage for me.

Dit was de derde keer dat ik ze zag. Deze show vond ik zeer matig, de zanger zat in het begin de hele tijd te klootzakken: Vinger in de keel steken om te kotsen, klimmen, kotsdoeken het publiek ingooien, met CD-Koffers rondgooien en natuurlijk weer de mic-stand het publiek in zoals altijd. De band speelde rustig door terwijl hij allerlei capriolen op het podium zat uit te halen. Gaan we nog zingen of niet? Ja, en daarna deed de microfoon het niet meer, vindt je het gek? Als je constant met dat ding loopt te smijten? Dus een heel nummer lang waren de technici bezig een goeie mic te regelen, die natuurlijk ook weer kapot gesmeten werd . De show in Arnhem eerder dit jaar was stukken beter. Naja, ik heb in iedergeval gelachen.

After Forever
Geinig, maar niet helemaal mijn ding. Doe mij maar The Gathering of Therion ofzow.

Chimaira
Tweede keer dat ik ze zie en ze zijn weer GEWELDIG!!! Echt een supergoeie show!!! Heb me echt uitgeleeft, het klonk gewoon perfect. Ik had alleen wel gehoopt dat ik nog een keer mijn favoriete nummer "Split" live zou kunnen zien, maar helaas. Ook de nummers van het aankomende album klonken zeer goed.( http://www.roadrunnerreco(...)a-NothingRemains.mp3 ) Het nieuwe Nothing Remains is echt een geweldig nummer, kreeg rillingen ervan toen de zanger een afschiet beweging maakte met zijn hand bij zijn hoofd en tegelijk zo doordringend "NOOOTTTHHIIIINNGGG REEEMAAAAIIINNNSSS" schreeuwt.

Ik schrok wel even toen er iemand in de pit viel en een of andere mafkees op hem begon in te trappen, die gozer op de grond liep toen met een bloedneus weg. Ben ik toch niet echt gewend bij Metal concerten .

Machine Head
Gewoon in de tent blijven staan voor Machine Head. Ook weer zeer fijn . De hele tent was 1 grote pit geworden . Dus je kon nergens rustig staan je moest wel meedoen . De zanger van Chimaira deed tot mijn grote verbazing ook 1 nummer mee. Een aangename verassing. Machine Head featuring Chimaira Echt koel!

Flogging Molly
Echt wel het hoogtepunt van de avond! Dit was echt lol hebben! De hele tent door zitten "stuiteren". De hele tent was een groot hosfeest . Ook nog met z'n 6en ( met 3 totaal onbekenden) in een kringetje staan dansen ROFL. Gewoon super gezellig .

Rammstein
Ze zijn live beter dan op CD, dat hoor ik nu al . Geweldige show met licht en vuur enzo. Ook toen de gitarist in een luchtbootje het publiek op ging was mooi. Wel jammer dat ze een kwartier eerder stopten met spelen

Al met al een geslaagde dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door IceHeat op 19-06-2005 20:41:32 ]
pi_28067837
Ja, het was leuk. Wel verbrand in m'n nek. En mijn rechterhand, ik weet ook niet hoe.
  zondag 19 juni 2005 @ 19:03:07 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28068026
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:43 schreef InsaneM666 het volgende:
wat zal jij lekker geslapen hebben
Jahoor. Eerst bijna op een bankje. Toen viel ik bijna in slaap in een fontein, waar geen water in te bekennen was. Toen viel ik bijna in slaap in Kronenburg Park. In de trein een paar keer heel kort geslapen volgens mij. En toen eindelijk mijn bed in.

Diogenes was leeg toen wij er kwamen. Backstage vond men niet leuk. Een Ierse Pub was wel leuk, maar daar moesten we om een uur of 4:00 ook weg. Genesis mochten we wel na 4:00 nog in, maar omdat de uitsmijter een arrogante zak was, gunden we hem de 2 euro per persoon die hij wilde niet.

Diogenes mochten we na 4:00 niet meer in, dus moesten we van 4:30 a 5:00 tot een uur of 7:00 maar op straat rondlopen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 19 juni 2005 @ 19:05:29 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28068068
http://www.fields-of-rock.nl/
quote:
Thanx to All of You!

19-6-2005
Een schouderklopje voor iedereen die gisteren in het Goffertpark te Nijmegen was, op Fields of Rock!

Bijna 50.000 mensen hebben gisteren voor een topdag gezorgd op Fields of Rock; het was een dag om nooit te vergeten. Bedankt allemaal
Heeft iemand nog handtekeningen gescoord naast de FRS stand?

EDIT:
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Angel_of_Dth, waar woon je dan precies, omdat je zo laat pas thuis was?
Schagen
Zie profiel

[ Bericht 18% gewijzigd door wdn op 19-06-2005 19:14:55 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')