Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis
![]()
Ik was samen met een vriend ( Kaj) om kwart voor 11 uit Deventer vertrokken en om half 1 waren we op het terrein. Eerst ff muntjes gehaald en wat te drinken, wat stonken die bekers enorm zeg, weet niet wat ze er mee gedaan hebben, maar het was echt ranzig
![]()
Om 1 uur wilde Kaj
Metal Church graag zien dus zijn we naar de tent gelopen. Ik had ze nog nooit gezien, maar vond ze wel aardig
![]()
Daarna gingen we naar
Papa Roach ![]()
1 Van mijn favo bands en echt geweldig om ze nou een keer live te zien. Van
Motorhead had ik al heel veel gehoord van een vriend van me die er helemaal weg van is en had ook wel een paar nummertjes van ze geluisterd, maar kende ze nog niet zo heel goed. We stonden redelijk vooraan en was dus wel erg gaaf
![]()
Na Motorhead kwam dan DE band,
Slayer
![]()
Echt helemaal geweldig om hun nou eindelijk een keer in het echt te zien, alleen Kaj wilde ook nog heel graag
Gorefest zien, dus heb alleen het eerste half uur van Slayer gezien en daarna nog 20 minuten van Gorefest. Na Gorefest gingen we ff een hapje eten en ondertussen van een afstandje naar
Velvet Revolver kijken,. Toen we het eten op hadden zijn we alvast naar Mainstage B gelopen voor
Audioslave, en we stonden dus helemaal vooraan
![]()
Was echt relaxed om het zo goed te kunnen zien
![]()
Na Audioslave natuurlijk naar
Black Sabbath geweest en ik vond dat Ozzy er redelijk goed uit zag. Hij liep redelijk normaal en niet zo in 1 gedoken en hij leek wel een stuk jonger dan in zijn slechte tijden. Na Black Sabbath naar
Rammstein, mijn favo band die ik ook al in Ahoy gezien heb pas. Erg jammer dat we helemaal achteraan stonden en dat het scherm boven de Large Merchandise het eerst niet deed en we dus totaal niks konden zien
![]()
Maar later deed ie het wel weer en het was natuurlijk weer een geweldige show die ze weggaven, alleen jammer dat ze er zo abrupt mee stopten
![]()
Al met al dus een geweldige dag gehad, beetje verbrand op me rug en schouders en het vervoer terug was niet echt goed geregeld, bussen waren echt propvol, drempels waren echt kut, en ik was om 1 uur in Arnhem waar we overnachten
![]()
En ik heb Doc trouwens ontmoet
![]()
Ik liep naar het podium toe en toen hoorde ik opeens mijn naam, en toen bleek Doc mij dus te roepen
![]()
Maar heb niet zo lang met hem gesproken, want hij ging de andere kant uit.
Ik heb dus wel foto's gemaakt, maar krijg ze nu ff niet op de pc, dus wie weet komen die nog
[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 19-06-2005 17:20:46 ]