Dat schiet lekker op; zo ver ben ik nog nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Succes
Ik ben ook bezig met mijn laatste tentamens en niet alleen voor dit jaar maar voor altijd![]()
Have funquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga een paar daagjes single zijn in Barcelona. Denk aan me.
Die herinnering was natuurlijk niet serieus bedoeld....quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wat wilde je in die herinnering zetten dan![]()
Of ze nog even wil antwoorden op je brief omdat je het pas snapt wanneer het op papier staat?
Mogguhquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
mogguh...
net terug van een opwelling
weer op werk geariveerd
Ja heel slim welquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogguh
Ik heb vandaag een reactie van een datingsite afgewezen. Dat was een gebonden vrouw![]()
Heb dr maar een mail gestuurd dat ik het niet echt done vond om dit soort dingen te doen terwijl je getrouwd bent
goed begin van de dag dus
voel me overigens goed vandaag, gister naar star wars III geweest en vandaag schijnt het zonnetje
dan ga maar eens als de donder aan het meelen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
MogguhPieterCK is present....
Ynske, sorry was pas rond 12 uur thuis vannacht dus heb nog geen antwoord gestuurd
Jep kom op mijn werk en er liggen lekker 40 meels te wachten, dus ben wel ff bezig met wegwerken..quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ga maar eens als de donder aan het meelen...is niet erg, was zelf ook niet thuis, net pas weer in Utrecht
Een opwelling??quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
mogguh...
net terug van een opwelling
weer op werk geariveerd
hoelaat mag ik meel verwachten????quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep kom op mijn werk en er liggen lekker 40 meels te wachten, dus ben wel ff bezig met wegwerken..
Waar was jij heen dan gisteren
jah een opwelling... had de trein van half 11quote:
Ach voel je niks vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogguh
Ik heb vandaag een reactie van een datingsite afgewezen. Dat was een gebonden vrouw![]()
Heb dr maar een mail gestuurd dat ik het niet echt done vond om dit soort dingen te doen terwijl je getrouwd bent
goed begin van de dag dus
voel me overigens goed vandaag, gister naar star wars III geweest en vandaag schijnt het zonnetje
Hhhhm hoeft nu toch niet meer als je al lekker met die vriend gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat mag ik meel verwachten????
Ik was naar Leiden gegaan, daar gezellig met een vriend wat gaan drinken, vanmorgen weer terug
Verliefd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah een opwelling... had de trein van half 11
wat een onzin...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhm hoeft nu toch niet meer als je al lekker met die vriend gaat![]()
gok vanavond of zo moet ff kijken
kweet niet, hoezo?quote:
gisteravond weg, vanochtend terug..quote:
Pciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
gisteravond weg, vanochtend terug..
wat is er tijdens de nachtelijke uurtjes gebeurd?
Ligt eraan of de man thuiskomt terwijl jij bezig bentquote:
Heb je zelf geen huis?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de man thuiskomt terwijl jij bezig bent![]()
heerlijk een enge film gekeken tot 3 uur ergens geloof ik...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
gisteravond weg, vanochtend terug..
wat is er tijdens de nachtelijke uurtjes gebeurd?
En ben je al verliefd op hem?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk een enge film gekeken tot 3 uur ergens geloof ik...
daarna lekker t bed ingedoken en geslapen
en vanmorgjes de trein van 7 uur terug
dat weet ik nog niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ben je al verliefd op hem?
Of zit het er aan te komen?
Dus er is gezoendquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet...
laten we het er op houden dat we allebei nog bezig zijn met ons verleden en exen achter ons te laten. en dat we graag bij elkaar zijn...
Ik woon nog thuisquote:
Misschien heeft ze geduldquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis![]()
Wel bezig voor een huis overigens maarja, die wachttijden tegenwoordig![]()
Oftewel, dat wordt neukenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet...
laten we het er op houden dat we allebei nog bezig zijn met ons verleden en exen achter ons te laten. en dat we graag bij elkaar zijn...
dan heb je de essentie van al mijn posts nog niet begrepen...quote:
Ahquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb je de essentie van al mijn posts nog niet begrepen...
neej niet neuken.... zover is t nog lang niet, en wie weet komt t ook niet zover
tja euhm... iig een begroeting en een afscheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah
[afbeelding]
Het zoenen word niet tegen gesproken! [afbeelding]
Precies. En over 28 dagen dat neuken ook niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah
[afbeelding]
Het zoenen word niet tegen gesproken! [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En over 28 dagen dat neuken ook niet meer
De titel van de film is wel een hele dikke hint, Sherlock![]()
pardonquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed nu al wat van het betere voel werk
[afbeelding]
ik heb niets gedaan wat niet zou mogen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In een hoekje aan het huilen![]()
Dat snap je zelf hopelijk ook wel
* Pheno gaat zijn Watson smiley zoeken....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed nu al wat van het betere voel werk
[afbeelding]
Een vrijgezelle vrouw die mannen over de vloer heeft is verdacht Ynske...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb niets gedaan wat niet zou mogen...
gewoon film gekeken bij een vriend...
dan zou Ioko dus ook niet langs mogen komen bij mij
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef dawg het volgende:
Ynske, laat ze maar lullen. Ze zijn gewoon jaloers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |