quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef dawg het volgende:
Beter een handgeschreven brief dan een mailtje of smsje.
Met "even vlot samengevat" bedoelde ik dat ik het hier even vlot had samengevat. De totale brief was 1 a4tje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geen pagina's lange liefdes verklaring en aanbidding dus. Het is in elk geval wel een stuk persoonlijker dan het standaard smsje of een mailtje. Wel lullig dat ze helemaal niets laat horen ja.
Inderdaad, alsof ze niet face to face kan zeggen wat ze ervan vindt....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef dawg het volgende:
Of nog erger: "Ik heb het te druk met mijn tentamens". Ben dan gewoon eerlijk.
1 a4tje is nog steeds geen pagina's hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met "even vlot samengevat" bedoelde ik dat ik het hier even vlot had samengevat. De totale brief was 1 a4tje.![]()
Ik heb nergens "pagina's" genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
1 a4tje is nog steeds geen pagina's hoor![]()
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:00 schreef dawg het volgende:
Wel dooi dat ze niks heeft laten weten Jaguar. Denk daarom niet dat je er veel aan mist.
Iemand anders wel, daar ging het even omquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nergens "pagina's" genoemd volgens mij.
Okeey.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iemand anders wel, daar ging het even om
Godt heeft gesprokenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
nee ik kan niet zonder sex
Gij zeit helder op den laten avondt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iemand anders wel, daar ging het even om
Ik heb zo m'n momentenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gij zeit helder op den laten avondt.
Ik groedt u allen!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
nee ik kan niet zonder sex
Ah, noemen jullie dat zo vandaag de dagquote:
Het is gewoon recht door zee wat je zegt. En ik ben het ermee eens.quote:
sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:47 schreef warboel het volgende:
Niemand die mij even een hart onder de riem steekt? Dat valt me toch wel tegen van jullie, zeg![]()
Smeek je er haast om, luistert er nog niemand![]()
Kijk, daar heb ik iets aanquote:
Kijk, dat denk ik nou ook. Ik heb het nooit gehad, dus ik kan het ook niet missen. Maar toch knaagt er ergens iets. Je kent dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Ik ga al 21 jaar zonder seks, dus ik kan het wel missen
Naarmate de jaren verstrijken krijg ik het er wel steeds moeilijker mee. Het scheelt denk ik wel dat ik ook nog geen seks heb gehad, dan zou ik het waarschijnlijk helemaal niet meer uithouden. Wat niet weet wat niet deert hč.
Wat wilde je in die herinnering zetten danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik heb er een drietal telefoonnummers en emailadres ingezet, lijkt me dan een kleine moeite. Kreeg van een kameraad een "tip" om er een herinnering achteraan te sturen.![]()
Zelf naar d'r huistelefoonnummer bellen vind ik ook zo lame.
![]()
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:47 schreef warboel het volgende:
Niemand die mij even een hart onder de riem steekt? Dat valt me toch wel tegen van jullie, zeg![]()
Smeek je er haast om, luistert er nog niemand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |