hehe lang geleden dat we die grap gebruiktenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met mijn aldizak is dat probleem opgelost. Gewoon zak erover en wippen maar![]()
Ik ben vaak alleen op reis geweest. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een week met de trein naar en door Zwitserland gaan reizen, en daar in een hotel verblijven. Ik zou eigenlijk met een vriend van me gaan, maar die weet niet zeker of het hem gaat lukken mee te gaan. Aangezien die reis me een erg leuke ervaring lijkt, zit ik er nu aan te denken om alleen te gaan.
Aan de ene kant lijkt me dat wel ongezellig, omdat je geen tot weinig aanspraak hebt, aan de andere kant vermaak ik mezelf al jaren regelmatig in mijn eentje, en heb ik het gevoel dat juist het alleen reizen voor mijn ontwikkeling goed zou kunnen zijn.
Omdat ik toch nog twijfel, lijkt het me interessant om eens de ervaringen/meningen/gedachten van anderen hierover te horen.
Ik vorig jaar. Was een ervaring. Heb er enorm veel geleerd. Was erg leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vaak alleen op reis geweest. Niks mis mee.
Het komt lichtelijk opschepperig over, aar zoals ik zei, dat hoeft het niet te zijn natuurlijk. Als ik het "truckje" zo goed door had als jij zou ik wellicht met meer dames de koffer in zijn gedoken, maar ik er moet toch wel sprake zijn van "een gevoel" voor die persoon. Hoeft niet meteen relatie-materiaal te zijn, de frequentie die jij hanteert is wel érg hoog, ik geloof nooit dat ik zo vaak iemand tegen zou komen die ik leuk genoeg vind.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag...
Ik krijg altijd iedereen over me heen als ik zeg dat ik met verschillende meisjes naar bed ga.
Maar zou jij dat dan echt niet doen als je weet dat het mogelijk is? Kijk vreemdgaan van me is fout. Maar als je nou verder geen relatie hebt en nog geen diepgaande gevoelens voor een bepaald meisje, zou je dan geen sex hebben met verschillende meisjes?
Waar ben je naartoe geweest dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vorig jaar. Was een ervaring. Heb er enorm veel geleerd. Was erg leuk.
Het is misschien ook een goede stok achter de deur om andere mensen aan te spreken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vaak alleen op reis geweest. Niks mis mee.
Zuid-Frankrijk. Nou ja, de reis was alleen, wat een hele kunst is als je geen woord frans spreekt. De hele vakantie niet echt alleen geweest. Semi-alleen. Alleen genoeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ben je naartoe geweest dan?
Ik ben vorig jaar overigens wel alleen met het vliegtuig naar Schotland gegaan, maar daar logeerde ik een weekendje bij mensen die ik al ajren via internet ken, dus dat is ook weer niet echt alleen reizen
quote:
Ik mag vast niet meedoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Frezer het volgende:
[..]Als het een sport was had JeyT gewonnen.
Jawel, maar de poedelprijs is voor mij!quote:
iedereen mag mee doenquote:
Kijk weet je waardoor het is gekomen. Ik heb vanaf mn 16 een 7 jarige relatie gehad. Dus heb ik gewoon een groot deel van mn jeugd 'gemist' (alhoewel ik het zo weer over zou doen) Toen ik dus vrijgezel werd ben ik dit allemaal gaan inhalen. Gewoon die wilde haren kwijtraken. Dus wat de meesten verspreid over 9 jaar doen heb ik allemaal in 1,5 jaar gedaan... En mn frequentie is momenteel nou ook weer niet zo hoog. Ik heb de afgelopen 9 maanden een relatie gehad en daarin ben ik 2 keer vreemd gegaan. Dus t is niet zo dat ik wekelijks een ander heb lopen krikken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het komt lichtelijk opschepperig over, aar zoals ik zei, dat hoeft het niet te zijn natuurlijk. Als ik het "truckje" zo goed door had als jij zou ik wellicht met meer dames de koffer in zijn gedoken, maar ik er moet toch wel sprake zijn van "een gevoel" voor die persoon. Hoeft niet meteen relatie-materiaal te zijn, de frequentie die jij hanteert is wel érg hoog, ik geloof nooit dat ik zo vaak iemand tegen zou komen die ik leuk genoeg vind.
Voor mij ook, en ik mis het wel...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Ynske het volgende:
als ik eerlijk ben...
mis ik het niet.
het is nu bijna een half jaar geleden
En de rest komt als het goed is dan vanzelf wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik kan opzich al 21 jaar zonder, ben er wel benieuwd naar. Maar heb meer behoeft aan een meisje waar ik is mee kan praten en knuffelen.
dan ben je gezegendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben altijd te porren voor een potje seks!
En omdat ik vrouw ben, met de perfecte maten (ain't life wonderful?) Is er ook altijd een leuke vent bereid om gezellig mee te doen
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk weet je waardoor het is gekomen. Ik heb vanaf mn 16 een 7 jarige relatie gehad. Dus heb ik gewoon een groot deel van mn jeugd 'gemist' (alhoewel ik het zo weer over zou doen) Toen ik dus vrijgezel werd ben ik dit allemaal gaan inhalen. Gewoon die wilde haren kwijtraken. Dus wat de meesten verspreid over 9 jaar doen heb ik allemaal in 1,5 jaar gedaan... En mn frequentie is momenteel nou ook weer niet zo hoog. Ik heb de afgelopen 9 maanden een relatie gehad en daarin ben ik 2 keer vreemd gegaan. Dus t is niet zo dat ik wekelijks een ander heb lopen krikken.
Niet iedereen heeft zoveel geluk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Thisbe het volgende:
En omdat ik vrouw ben, met de perfecte maten (ain't life wonderful?) Is er ook altijd een leuke vent bereid om gezellig mee te doen
![]()
Kijk dit tekent het topic: er wordt onneumig veel gezeken!quote:
Dat jij ons niet serieus neemt wil niet zeggen dat er geen probleem is. OK?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kijk dit tekent het topic: er wordt onneumig veel gezeken!![]()
Het merendeel van de foto's van de posters hier kun je met droge ogen bekijken namelijk![]()
Mwah er zijn nog genoeg gasten die rond hun 35e pas doen dus een deadline doe ik niet maar rond m'n 40e denk ik ook dat het me niks meer boeit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de rest komt als het goed is dan vanzelf wel.![]()
Overigens heb ik voor mezelf wel een soort van deadline gesteld, als het voor mijn dertigste er niet van komt weet ik niet of ik het daarna nog wel zou willen.
Hoe zit dat nu eigenlijk tussen jou en NederlandsOnderdaanZonderEnigMoraal?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het merendeel van de foto's van de posters hier kun je met droge ogen bekijken namelijk![]()
Bij deze dan: Hooi!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]Ik dacht dat die relatie waar die andere topics over gaan die 7 jarige was. Ik weet verder niet wat je "veel" noemt, maar je praat er over alsof er elke week wel iemand is voor de koffer-hobby.
30quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatieik kan het ook echt wel...
Ik ben nu denk ik met iets meer dan 30 meisjes naar bed geweest. Maar dat was niet in de afgelopen 9 maanden dat was daarvoor... Ik neukte niet wekelijks met een ander tijdens mn relatieik deed t gewoon met mn vriendinnetje en ik ben 2 keer de fout in gegaan (hhet begin van onze relatie tel ik niet mee omdat het van beide kanten toen niet serieus was)...
Ik zou het niet eens willen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe sommige mannen dat doen...
vraag het heatwave!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatieik kan het ook echt wel...
Ik ben nu denk ik met iets meer dan 30 meisjes naar bed geweest. Maar dat was niet in de afgelopen 9 maanden dat was daarvoor... Ik neukte niet wekelijks met een ander tijdens mn relatieik deed t gewoon met mn vriendinnetje en ik ben 2 keer de fout in gegaan (hhet begin van onze relatie tel ik niet mee omdat het van beide kanten toen niet serieus was)...
Ik kan het je helaas niet uitleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Of JoeyT!quote:
Jullie vertikken het volgens mij om antwoord te geven hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?![]()
Ik dacht 7, was paar jaar geleden iig op tvquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatig. Zonder enige vorm van research schat ik dat men gemiddeld 4 á 5 partners heeft gehad.
Op een heel leven ja, niet op je 25e.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht 7, was paar jaar geleden iig op tv
Ik ben niet van plan om na mn 30ste het aantal nog gaan op te voeren... Ik geloof toch echt heilig in vrouw met kinderen... Verder geloof ik ook in perfecte liefde en ik ben er van overtuigd dat ik haar zal vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een heel leven ja, niet op je 25e.
Zo te zien ben jij helemaal niet ziek mannetje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?![]()
aardbeitjes graag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij helemaal niet ziek mannetje!![]()
Wil je cake of aardbeien?![]()
Mag ik je van dit utopisch beeld af helpen? Perfect bestaat niet, het is hooguit benaderbaar. Verder, gezien het grote aantal mens-beestjes dat er rondloopt is er altijd iemand die net wat beter bij je past als de persoon waar je een relatie mee hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef JoeyT het volgende:
Verder geloof ik ook in perfecte liefde en ik ben er van overtuigd dat ik haar zal vinden
Ach het gaat erom dat ik erin geloof... Ik kijk gewoon naar de relatie van mn opa en oma, dat bedoel ik met perfectie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik je van dit utopisch beeld af helpen? Perfect bestaat niet, het is hooguit benaderbaar. Verder, gezien het grote aantal mens-beestjes dat er rondloopt is er altijd iemand die net wat beter bij je past als de persoon waar je een relatie mee hebt.
Perfect is dus het geen waar je genoegen mee neemt, daar kan ik in komen,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach het gaat erom dat ik erin geloof... Ik kijk gewoon naar de relatie van mn opa en oma, dat bedoel ik met perfectie...
na ja, zulke gemiddelden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Frezer het volgende:
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatig. Zonder enige vorm van research schat ik dat men gemiddeld 4 á 5 partners heeft gehad.
Ik wordt altijd een beetje nerveus als ik jouw icoon voorbij zie komen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef Ynske het volgende:
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |