Mwah er zijn nog genoeg gasten die rond hun 35e pas doen dus een deadline doe ik niet maar rond m'n 40e denk ik ook dat het me niks meer boeit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de rest komt als het goed is dan vanzelf wel.![]()
Overigens heb ik voor mezelf wel een soort van deadline gesteld, als het voor mijn dertigste er niet van komt weet ik niet of ik het daarna nog wel zou willen.
Hoe zit dat nu eigenlijk tussen jou en NederlandsOnderdaanZonderEnigMoraal?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kijk dit tekent het topic: er wordt onneumig veel gezeken!![]()
Het merendeel van de foto's van de posters hier kun je met droge ogen bekijken namelijk![]()
Bij deze dan: Hooi!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben altijd te porren voor een potje seks!
En omdat ik vrouw ben, met de perfecte maten (ain't life wonderful?) Is er ook altijd een leuke vent bereid om gezellig mee te doen
![]()
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]Ik dacht dat die relatie waar die andere topics over gaan die 7 jarige was. Ik weet verder niet wat je "veel" noemt, maar je praat er over alsof er elke week wel iemand is voor de koffer-hobby.
30quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatieik kan het ook echt wel...
Ik ben nu denk ik met iets meer dan 30 meisjes naar bed geweest. Maar dat was niet in de afgelopen 9 maanden dat was daarvoor... Ik neukte niet wekelijks met een ander tijdens mn relatieik deed t gewoon met mn vriendinnetje en ik ben 2 keer de fout in gegaan (hhet begin van onze relatie tel ik niet mee omdat het van beide kanten toen niet serieus was)...
Ik zou het niet eens willen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe sommige mannen dat doen...
vraag het heatwave!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej joh, dat was juist een hele mooie relatieik kan het ook echt wel...
Ik ben nu denk ik met iets meer dan 30 meisjes naar bed geweest. Maar dat was niet in de afgelopen 9 maanden dat was daarvoor... Ik neukte niet wekelijks met een ander tijdens mn relatieik deed t gewoon met mn vriendinnetje en ik ben 2 keer de fout in gegaan (hhet begin van onze relatie tel ik niet mee omdat het van beide kanten toen niet serieus was)...
Ik kan het je helaas niet uitleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kijk dit tekent het topic: er wordt onneumig veel gezeken!![]()
Het merendeel van de foto's van de posters hier kun je met droge ogen bekijken namelijk![]()
Of JoeyT!quote:
Jullie vertikken het volgens mij om antwoord te geven hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?![]()
Ik dacht 7, was paar jaar geleden iig op tvquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatig. Zonder enige vorm van research schat ik dat men gemiddeld 4 á 5 partners heeft gehad.
Op een heel leven ja, niet op je 25e.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht 7, was paar jaar geleden iig op tv
Ik ben niet van plan om na mn 30ste het aantal nog gaan op te voeren... Ik geloof toch echt heilig in vrouw met kinderen... Verder geloof ik ook in perfecte liefde en ik ben er van overtuigd dat ik haar zal vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een heel leven ja, niet op je 25e.
Zo te zien ben jij helemaal niet ziek mannetje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee lekker ding, kom je me nog verplegen?![]()
aardbeitjes graag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij helemaal niet ziek mannetje!![]()
Wil je cake of aardbeien?![]()
Mag ik je van dit utopisch beeld af helpen? Perfect bestaat niet, het is hooguit benaderbaar. Verder, gezien het grote aantal mens-beestjes dat er rondloopt is er altijd iemand die net wat beter bij je past als de persoon waar je een relatie mee hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef JoeyT het volgende:
Verder geloof ik ook in perfecte liefde en ik ben er van overtuigd dat ik haar zal vinden
Ach het gaat erom dat ik erin geloof... Ik kijk gewoon naar de relatie van mn opa en oma, dat bedoel ik met perfectie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik je van dit utopisch beeld af helpen? Perfect bestaat niet, het is hooguit benaderbaar. Verder, gezien het grote aantal mens-beestjes dat er rondloopt is er altijd iemand die net wat beter bij je past als de persoon waar je een relatie mee hebt.
Perfect is dus het geen waar je genoegen mee neemt, daar kan ik in komen,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach het gaat erom dat ik erin geloof... Ik kijk gewoon naar de relatie van mn opa en oma, dat bedoel ik met perfectie...
na ja, zulke gemiddelden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Frezer het volgende:
Na ja, das niet 1x per week hobby-en, maar wel behoorlijk regelmatig. Zonder enige vorm van research schat ik dat men gemiddeld 4 á 5 partners heeft gehad.
Ik wordt altijd een beetje nerveus als ik jouw icoon voorbij zie komen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef Ynske het volgende:
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |