Betreffende dit onderwerp ben ik van mening dat een herziening van uitgesproken standpunten de wenselijkheid genietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Doe het graag voor je, dat weet je.
Jij wil onafhankelijk zijn
ik ben totaaaal niet kapitalistisch of materealistischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zeg het eens...
jij hoeft niet andermans brakke laptop aan de praat te krijgen![]()
Welke standpunten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Betreffende dit onderwerp ben ik van mening dat een herziening van uitgesproken standpunten de wenselijkheid geniet
Niet zo moeilijk praten hoor, het ik GCSC!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Betreffende dit onderwerp ben ik van mening dat een herziening van uitgesproken standpunten de wenselijkheid geniet
Whatever makes you happy I guessquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Renesite het volgende:
ik ben totaaaal niet kapitalistisch of materealistisch
te duurquote:
De standputen welke directe betrekking hebben op onafhankelijkheid van mijn persoonquote:
O.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Whatever makes you happy I guess'k Zat alleen maar te zeuren over de matige voortgang van een laptop reparatie
Sorryquote:
Pajdonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:43 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk praten hoor, het ik GCSC!
Hm, waarom dan?quote:
Hai D.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
te duur
een auto die nog geen maandloon kost vind ik goedkoop
Waar geef je anders je geld an uit?
dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
SorryWill do! Zo naar de Sneak, en film helpt doorgaans wel
O dat wat je niet bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
De standputen welke directe betrekking hebben op onafhankelijkheid van mijn persoon
Inderdaad best aan de prijsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Briljante auto, maar je wil niet eens weten wat het kost
Hij had je zeker veel te vertellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Stuart het volgende:
Mijn broertje belde mij vandaag op, en zei dat http://www.albinoblacksheep.com/flash/ leuk was
Is het ook, kijk maar eens naar The Evil Strawberry [afbeelding]
dat heb ik er dan ook niet voor overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Briljante auto, maar je wil niet eens weten wat het kost
Hij had me vrijdag ook al gebeldquote:
Onze auto heeft 500 euro gekost, en dat vond ik al te duurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
te duur
een auto die nog geen maandloon kost vind ik goedkoop
Waar geef je anders je geld an uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |