Wie weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten ook
Komt nog wel
Yeah rightquote:
quote:
Evening Brucequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ook hier staat de koffie weer lekker te pruttelen![]()
Bij, controle in België heb je het vlaggen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ging vandaag 1e klas zitten in de trein, want 2e klas zat vol, dus ik gaf mijzelf een gratis upgrade![]()
Ja, dat is wel een mooie tijd voor een doordeweekse dagquote:
Dat zal per user verschillen lijkt mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Intergalactrick het volgende:
Word er vandaag veel gepost?
Belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij, controle in België heb je het vlaggen op zo'n moment.
Ik heb ooit nog iemand onder zijn voeten zien krijgen omdat hij rechtstond in het stuk waar de mensen opstappen net voor eerste klasse.
Hij had maar betaald om te gaan zitten in tweede klasse, dus moest hij niet rechtstaan aan de deur bij eerste klasse. Gewoon degoutant eigenlijk
En ik ben terug ondertussen![]()
Good evening Stuart, en uiteraard de rest ook.quote:
Mijn Franstalige roots (quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon
Hoi en welkom terug trouwens
DegoutantWat een moeilijk woord
![]()
Helleuwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Good evening Stuart, en uiteraard de rest ook.
Psstquote:
Mooi manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
Hmm
Tussen 5 en nu:
Mijn ouders hebben een badkamer gekocht
Er zit een laptop bij
Heeerlijk broodje op
en nu zit ik hier..
EEN LAPTOP
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Intergalactrick het volgende:
Word er vandaag veel gepost?
Ik weet zeker dat je mij begrijptquote:
Jammerquote:
Ja die doet het dus al een tijdje niet meer. Zal eens kijken of ik hem weer aan de praat kan krijgen.quote:
Een laptop bij een badkamerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
Hmm
Tussen 5 en nu:
Mijn ouders hebben een badkamer gekocht
Er zit een laptop bij
Heeerlijk broodje op
en nu zit ik hier..
EEN LAPTOP
Het zegt me niet onmiddellijk iets, maar ik heb er de laatste tijd vaker last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn avatar was een dartbort, misschien dat het je dan weer bekend voorkwam , de naam![]()
iig eentje van dell.quote:
O Aanstellerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
De een houdt van laptops, de ander....![]()
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Een laptop bij een badkamerHet moet niet gekker worden
.
Och, mijn zinnen beginnen en eindigen ook weleens met: 'Had ik al gezegd dat... Oh ja, laat maar'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zegt me niet onmiddellijk iets, maar ik heb er de laatste tijd vaker last van
Blijkbaar aan tafel twee keer hetzelfde gezegd terwijl ik ervan overtuigd was dat ik het de eerste keer enkel gedacht had
twv klopt meestal niet, zou het eens opzoeken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
iig eentje van dell.
twv. 956 euro stond er.
Moet dus niet een kut ding zijn
Ik ben nog conservatief in mijn uitlatingen op dit momentquote:
Maar ik ben nog maar 23quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, mijn zinnen beginnen en eindigen ook weleens met: 'Had ik al gezegd dat... Oh ja, laat maar'
Mooi maar zieligquote:
lol . Tja, ik heb netjes mij mond gehoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik ben nog conservatief in mijn uitlatingen op dit momentDammit.... Laatste keer dat ik een sociaal aanbod doe
B KUCH ULLSHI KUCH Tquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
De een houdt van laptops, de ander....![]()
En bedanktquote:
Zeg het eens...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Renesite het volgende:
B KUCH ULLSHI KUCH T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |