abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 00:20:04 #76
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_28180838
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
VDB rijdt vandaag zeker mee in Brussel-Ingooigem.

Wat een held. Hoezee .

Wie weet, met een beetje geluk moet hij na zijn serieuse boete vandaag ooit nog wel opnieuw beginnen koersen om ze te betalen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 juni 2005 @ 01:12:38 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28181838
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wie weet, met een beetje geluk moet hij na zijn serieuse boete vandaag ooit nog wel opnieuw beginnen koersen om ze te betalen ...
laat ze hem dan pas betalen als hij een koers ook daadwerkelijk uitrijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:29:41 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28183842
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

250.000 euro boete vind ik nogal zwaar overdreven. En als hij niet betaalt, kan hij zelfs een gevangenisstraf gaan uitzitten. Omdat hij een drugsdealer zou zijn . Terwijl een perfect voorbeeld van wat ze zoeken in Belgie gewoon bondscoach kan blijven.

Hoeveel straffen, sancties, schorsingen heeft VDB trouwens al gekregen? Want hij heeft nog maar één keer een "fout" gemaakt, maar hij gaat van de ene straf naar de andere. Steeds voor hetzelfde.

[ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 24-06-2005 12:05:23 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28189148
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

250.000 euro boete vind ik nogal zwaar overdreven. En als hij niet betaald, kan hij zelfs een gevangenisstraf gaan uitzitten. Omdat hij een drugsdealer zou zijn . Terwijl een perfect voorbeeld van wat ze zoeken in Belgie gewoon bondscoach kan blijven.

Hoeveel straffen, sancties, schorsingen heeft VDB trouwens al gekregen? Want hij heeft nog maar één keer een "fout" gemaakt, maar hij gaat van de ene straf naar de andere. Steeds voor hetzelfde.
Gedeeltelijk mee eens. VDB is idd al itg keer gestraft voor het bezit hebben van die spullen. OK wel terecht maar omdat nu steeds weer te doen is wat overdreven. Zelfs die 25.000 euro ipv 200 uur taakstraf staat in geen verhouding tot elkaar dus ook dat is wat van het goeie te veel.

Maar ik neem aan dat je de Cauwer bedoeld met "het voorbeeld wat ze zoeken........" ? Als dat zo is ben ik het daar niet met je eens. José wordt beschuldigd ervan maar het is nooit hard gemaakt dat hij het ook daadwerkelijk verstrekt heeft. En toegegeven heeft José het ook nog niet dacht ik.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:28:23 #80
67640 SaintOfKillers
pi_28190256
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef Bartoli het volgende:
Maar ik neem aan dat je de Cauwer bedoeld met "het voorbeeld wat ze zoeken........" ? Als dat zo is ben ik het daar niet met je eens. José wordt beschuldigd ervan maar het is nooit hard gemaakt dat hij het ook daadwerkelijk verstrekt heeft. En toegegeven heeft José het ook nog niet dacht ik.
Ik kom uit dezelfde regio als De Cauwer en het is gewoon publiek geheim dat hij meedraait in het circuit. Hij doet echt wel meer dan enkel z'n brievenbus ter beschikking stellen . Dat gedoe met Ronny Vansweefelt -> dat stinkt gewoon langs alle kanten.

En sommige dingen, al kunnen ze niet zwart op wit bewezen worden, weet je gewoon.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:31:41 #81
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28190367
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

...

En sommige dingen, al kunnen ze niet zwart op wit bewezen worden, weet je gewoon.
Jullie weten het, wij vermoeden het en niemand mag het zeggen......welkom in de wondere wereld dat wielrennen heet....
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_28190796
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik kom uit dezelfde regio als De Cauwer en het is gewoon publiek geheim dat hij meedraait in het circuit. Hij doet echt wel meer dan enkel z'n brievenbus ter beschikking stellen . Dat gedoe met Ronny Vansweefelt -> dat stinkt gewoon langs alle kanten.

Je kunt dingen vermoeden cq wel 100% weten maar zolang je niks kan bewijzen gaat iemand vrijuit. Tuurlijk stinkt dat gedoe rond Ronny aan alle kanten, tuurlijk is De Cauwer niet helemaal onschuldig maar als we zo gaan beginnen kunnen ze beter de hele wereld opdoeken. Want nogmaals wielrenners worden het hardst aangepakt terwijl echte junkies vrijuit gaan. Ergens klopt het dan toch niet binnen het Belgische rechtsysteem. Nee niet alleen het Belgische ook het NL rechtsysteem zuigt. En in andere landen zal het niet veel beter zijn. In Finland is het al helemaal erg. Daar bepalen ze de straf aan de hand van de grote van je inkomend vermogen
pi_28190979
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

Jullie weten het, wij vermoeden het en niemand mag het zeggen......welkom in de wondere wereld dat wielrennen heet....
Is niet alleen bij wielrennen hoor. Ook in de gewone drugs en criminele wereld gaat het zo. Er zijn er die het weten, er zijn er die het vermoeden en niemand die zijn bek opentrekt in 1e instantie. Bang dat ze of zelf de dupe worden of dat ze later in het criminele circuit afgemaakt worden. Dat afgemaakt worden kan je in het wielrennen zien dan als "nooit meer fietsen" en dus broodroof.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:54:34 #84
67640 SaintOfKillers
pi_28191109
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Je kunt dingen vermoeden cq wel 100% weten maar zolang je niks kan bewijzen gaat iemand vrijuit. Tuurlijk stinkt dat gedoe rond Ronny aan alle kanten, tuurlijk is De Cauwer niet helemaal onschuldig maar als we zo gaan beginnen kunnen ze beter de hele wereld opdoeken. Want nogmaals wielrenners worden het hardst aangepakt terwijl echte junkies vrijuit gaan. Ergens klopt het dan toch niet binnen het Belgische rechtsysteem. Nee niet alleen het Belgische ook het NL rechtsysteem zuigt. En in andere landen zal het niet veel beter zijn. In Finland is het al helemaal erg. Daar bepalen ze de straf aan de hand van de grote van je inkomend vermogen
Ik vraag geen lichte of zware straffen, wel een beetje consistentie. VDB wordt gewoon afgemaakt, Planckaert mag zelfs geen rally meerijden, Museeuw mag geen geen volgersfunctie krijgen bij Quickstep, maar De Cauwer .... oh nee... José mag gewoon ongemoeid blijven zitten. Waarschijnlijk is die beerput net iets te omvangrijk, want als ze echt hadden geprobeerd, hadden ze De Cauwer echt wel kunnen pakken.
pi_28191486
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vraag geen lichte of zware straffen, wel een beetje consistentie. VDB wordt gewoon afgemaakt, Planckaert mag zelfs geen rally meerijden, Museeuw mag geen geen volgersfunctie krijgen bij Quickstep, maar De Cauwer .... oh nee... José mag gewoon ongemoeid blijven zitten. Waarschijnlijk is die beerput net iets te omvangrijk, want als ze echt hadden geprobeerd, hadden ze De Cauwer echt wel kunnen pakken.
De Cauwer heeft ook zijn beperkingen. Museeuw, Bruylandts en De Cauwer mogen zo lang die zaak loopt geen co-commentaar geven bij de VRT. Normaal hoorde je nog eens wat van José nu ook niet meer. Ik snap wel wat je bedoeld maar ook hij heeft nu zo zijn beperkingen.

En wat betreft Museeuw hij mag niet als ploegleider fungeren maar is wel bij elke koers PR-man van QSI. Dus hij is er wel nog bij betrokken. VDB wordt wel afgemaakt maar vind het knap dat die kost wat kost wil terugkeren ook al zal die nooit meer de oude worden. Het typeert hem wel. Als Planckaert gewild had kon die ook nog wat in de wielrennerij gaan doen maar nee hij begint met zijn vrouw een eigen bar of hadden ze die nu overgenomen van iemand. Naja nevermind.

Zo hebben ze allemaal wel hun beperkingen. Maar ok omtrent De Cauwer ik snap wat je bedoeld en ben het er gedeeltelijk zeker ook wel mee eens maar goed kom je weer op de factor bewijs uit.

etc. etc
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:39:41 #86
pi_28194731
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

Dat is géén waar hé. Hij heeft een sportieve straf gekregen van de wielerbond, en nu een definitieve gerechtelijke straf voor het bezit van die producten. Al die vorige straffen waaraan jij denkt zoals die werkstraf ed maakten deel uit van die gerechtelijke procedure, maar vdb ging er telkens tegen in beroep. Met uiteindelijk die boete als gevolg.

Trouwens, dit gerechtelijk vonnis en het psychologische verslag die de rechtbank liet maken door de gerechtspsychologen over vdb sluiten eigenlijk perfect aan bij hetgene wat iemand als Gaumont eerder beweerde over hem. Vdb was gewoon een drugsverslaafde én een dealer. Niet alleen van doping, maar ook van pure drugs (zoals bv de pot Belge - cocainecoktails)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:13:19 #87
67640 SaintOfKillers
pi_28200453
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat is géén waar hé. Hij heeft een sportieve straf gekregen van de wielerbond, en nu een definitieve gerechtelijke straf voor het bezit van die producten. Al die vorige straffen waaraan jij denkt zoals die werkstraf ed maakten deel uit van die gerechtelijke procedure, maar vdb ging er telkens tegen in beroep. Met uiteindelijk die boete als gevolg.

Trouwens, dit gerechtelijk vonnis en het psychologische verslag die de rechtbank liet maken door de gerechtspsychologen over vdb sluiten eigenlijk perfect aan bij hetgene wat iemand als Gaumont eerder beweerde over hem. Vdb was gewoon een drugsverslaafde én een dealer. Niet alleen van doping, maar ook van pure drugs (zoals bv de pot Belge - cocainecoktails)
VDB heeft naar het schijnt al beweerd dat hij nooit die boete gaat betalen en dan wel de cel zal ingaan. Junk? Best mogelijk. Dealer? Onzin. Wel opmerken dat VDB zich pas af en toe irrationeel begon te gedragen nadat deze zaak in gang werd gestoken. Dus dat vreemd gedrag is een gevolg van deze zaak, geen aanleiding tot deze zaak.
pi_28207051
Damn wat is die vrouw van Boogerd toch lekker .

Ik zag Boogerd en Nerena net met Mica in Nispen (vlakbij Roosendaal) op het terras, hij pakte ff twee biertjes en was weer weg .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:34:39 #89
pi_28207357
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:

Wel opmerken dat VDB zich pas af en toe irrationeel begon te gedragen nadat deze zaak in gang werd gestoken. Dus dat vreemd gedrag is een gevolg van deze zaak, geen aanleiding tot deze zaak.
Dat is ook absoluut géén waar hé, de problemen met vdb begonnen al in het jaar van zijn "fameuse" LBL toen hij al in mysterieuze omstandigheden vrijwel meteen uit de tour stapte, even nadien dook die fameuse Sainz op en had hij zijn eerste non-jaar en de soap begon, de soap ging verder met opgaves, echtelijke problemen, sarah dook op, come-backs en uiteindelijk kon hij terug bij lefevre aan de slag, Sainz dook wéér op en de politie deed een inval ...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:50:25 #90
67640 SaintOfKillers
pi_28220960
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat is ook absoluut géén waar hé, de problemen met vdb begonnen al in het jaar van zijn "fameuse" LBL toen hij al in mysterieuze omstandigheden vrijwel meteen uit de tour stapte, even nadien dook die fameuse Sainz op en had hij zijn eerste non-jaar en de soap begon, de soap ging verder met opgaves, echtelijke problemen, sarah dook op, come-backs en uiteindelijk kon hij terug bij lefevre aan de slag, Sainz dook wéér op en de politie deed een inval ...
Een opgave in een koers is geen irrationeel gedrag. Aanrijdingen veroorzaken en op akkers vluchten, geweren die plots afgaan en dat soort dingen.... dat is allemaal pas gebeurd ná dat er werd beslist dat VDB schietschijf numero uno was.

Het is een Belgische volkssport om "helden" af te breken. We zetten mensen alleen maar een trapje hoger zodat ze later wat dieper vallen.

Echt, als Boonen ooit op één of andere manier in opspraak komt..... er zitten er echt al te wachten, die maken ze echt compleet en volledig af.

Zoals vorig jaar, toen er op één of ander tennistoernooi in Wallonie iemand betrapt werd... het viel echt tegen dat het maar een Russin was en niet Henin.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:49:05 #91
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28278961
Ai!

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/06/art000080060344.html

De Duitse renner Stefan Schumacher is op 14 mei, tijdens de door hem gewonnen Ronde van Rijnland-Palts, betrapt op het gebruik van het verboden stimulerende middel cathine. De UCI heeft de Duitse bond inmiddels op de hoogte gebracht.

De 24-jarige Schumacher is prof sinds 2002 en rijdt momenteel in dienst van de Nederlandse Shimano-formatie die hem direct op non-actief heeft gesteld.

Schumacher maakte grote indruk in de Ronde van Rijnland-Palts. Hij won vier etappes en pakte dus ook de eindzege. Voor die rittenkoers bleek hij de beste in de Ronde van Nedersaksen. Later zou hij ook de Ster Elektrotoer winnen.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:49:15 #92
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28278964
quote:
647 Teletekst ma 27 jun
***IELRENNEN***************************
**** Stefan Schumacher test positief

**De Duitse renner Stefan Schumacher is
op 14 mei,tijdens de door hem gewonnen
Ronde van Rijnland-Palts,betrapt op het
gebruik van het verboden stimulerende
middel cathine.De UCI heeft de Duitse
bond inmiddels op de hoogte gebracht.

De 24-jarige Schumacher is prof sinds
2002 en rijdt momenteel in dienst van
de Nederlandse Shimano-formatie die hem
direct op non-actief heeft gesteld.

Schumacher maakte grote indruk in de
Ronde van Rijnland-Palts.Hij won vier
etappes en pakte dus ook de eindzege.
Voor die rittenkoers bleek hij de beste
in de Ronde van Nedersaksen.Later zou
hij ook de Ster Elektrotoer winnen.
vandaar dat ie zo goed was
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28279414
Als Schumacher wordt geschorst is Kay Reus de nieuwe leider in de europese continental tour
pi_28279617
Michael Boogerd heeft trouwens zijn contract met één jaar verlengd
  maandag 27 juni 2005 @ 18:15:32 #95
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28279665
Boogerd was nog bij Ruud de Wild in het programma. Geweldige vragen van Ruud....

"Ja als jullie in de Tour 's avonds ergens gaan eten he, zet je je fiets dan ook op slot?"
pi_28280233
Er is iemand op 2cycle/cycling4fans die interne informatie heeft en die weet te melden dat Schumacher dat spul mag gebruiken. Hij heeft er een attest voor. Dus hoogstwss niks aan de hand.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:35:28 #97
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28286613
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:38 schreef Bartoli het volgende:
Er is iemand op 2cycle/cycling4fans die interne informatie heeft en die weet te melden dat Schumacher dat spul mag gebruiken. Hij heeft er een attest voor. Dus hoogstwss niks aan de hand.
Net op langs de lijn iemand van Shimano, volgens mij kan ie echt z'n biezen pakken als de contra expertise positief is......kan ie misschien bij Lefevre aan de slag.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  maandag 27 juni 2005 @ 22:40:58 #98
pi_28286826
Trouwens is het wellicht ook meteen duidelijk waarom hij forfait gaf voor het duitse kampioenschap ... (nochtans op zijn maat geschreven)
pi_28287592
Cathine, dat schijnt een smartdrug te zijn.

Dubieus zaakje. Helemaal aangezien Schumacher er kennelijk een medisch attest voor heeft.
pi_28288132
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens is het wellicht ook meteen duidelijk waarom hij forfait gaf voor het duitse kampioenschap ... (nochtans op zijn maat geschreven)
Kan zijn maar we houden het toch maar op een echte knieblessure. Want hij is gevallen in de Ster in de eerste rit en die knie zag er serieus lelijk uit. Heb de knie gezien toen ze hem opnieuw aan intapen waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')