Tuurlijk zitten erbij die zwaar overdreven zijn maar dan kom je nog niet aan 80%. Die allergie van Beloki waar die bij Brioches toen niet aan geholpen mocht worden dat is volgens mij een typisch voorbeeld van de boel flessen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet sneller, maar je wordt wel minder snel moe.
[..]
Ik beweer niet dat er 80% van de renners met valse briefjes rondrijdt. Ik beweer dat 80% van de briefjes vals (of zwaar overdreven) zijn. Tenzij álle renners met briefjes rondrijden. Dan beweer ik het wel.
Ik zie dat het sinds verleden jaar aan de "veilige" lijst is toegevoegd althans bij het NeCeDo. Was eerst ook niet. Weet niet hoe dat bij de UCI/Wada zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En staat jouw middel op de lijst? Ik heb ooit al gefietst nadat ik een paar dagen aan de hoestdrank zat en ik voelde het wel degelijk.
quote:Flecha mischien naar Rabobank
Datum: 2-jul 17:45
Juan Antonio Flecha (27) rijdt het komende seizoen wellicht in dienst van Rabobank. Het Italiaanse wielertijdschrift Tuttobici meldt dat diverse renners van Fassa Bortolo uitkijken naar een andere ploeg omdat de sponsor van ploegleider Giancarlo Ferretti er volgend jaar mee ophoudt. De Luxemburger Kim Kirchen wordt in verband gebracht met Liquigas.
Flecha begint zaterdag aan zijn derde Tour de France. De Spanjaard won in 2003 een etappe in La Grande Boucle. Bij Rabobank zou Flecha met name worden gehaald voor klassiekers als Parijs-Roubaix en Gent-Wevelgem, waarin hij dit jaar met respectievelijk een tweede en een derde plaats een hoofdrol speelde
Dat moet T-Mobile niet doen, die moeten vol voor een Duitse sprinter gaan als opvolger, d'r fietsen er zat rond, nieuwe duitse kampioen bijvoorbeeld......neo-prof Gerald Ciolekquote:Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef NRH het volgende:
..
Geruchten Fassa Bortolo-ploeg:
..
Alessandro Petacchi - T-Mobile
...
T-Mobile ziet in Petacchi de opvolger van de mogelijk vertrekkende (of stoppende) Erik Zabel.
..
Ciolek is inderdaad iemand die ze moeten aantrekken. Maar denk dat Gerolsteiner die Ciolek wil hebben ipv de geschorste Hondoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Dat moet T-Mobile niet doen, die moeten vol voor een Duitse sprinter gaan als opvolger, d'r fietsen er zat rond, nieuwe duitse kampioen bijvoorbeeld......neo-prof Gerald Ciolek
Als de tegenstand van mensen als "Tschopp" , "Kohl" , "Saisin" of "Papstein" moet komen zou ik dat zelfs nog durven betwijfelen. Tzou een schande zijn als je daar niet van wintquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:14 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Wielrennen in de maand Juli op de grossglockner tijdens de R/V Oostenrijk.
Mercado won trouwens de rit met aankomst op de grossglockner en is ook de nieuwe leider. En aangezien Pecharoman ook goed op dreef was bewijzen de Spanjaarden het ongelijk van Lebleitere (ofwel Patrick L.)
Alles op Popovych of Vinokourov wellicht ...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zal Discovery volgend jaar in de Tour gaan doen, weer een klassementsman aanwijzen en er een hele ploeg omheen bouwen of zal er ruimte komen voor andere type rijders?
Je vergeet Danielson, Luttenberger, Pecharoman enzo. En die gast heet trouwens Raisin en niet Saisin. En Tschopp is een veelbelovende jonge zwitser die zelfs de Giro uitreed op een goeie positie. En Kohl kan dat ook aan net als Trampusch. Je moet de tegenstand nu ook weer niet onderschatten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als de tegenstand van mensen als "Tschopp" , "Kohl" , "Saisin" of "Papstein" moet komen zou ik dat zelfs nog durven betwijfelen. Tzou een schande zijn als je daar niet van wint
Toch nietquote:
Hij zei toch een minuut ofzo later dat ze een foute uitslag hadden doorgekregenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Zwansen het volgende:
Nee? Zeiden ze op de Belg. Maarja, die zijn dan ook niet te vertrouwen...
Is een par jaar geleden in de tour de suisse ook gebeurd, dat de koloper verkeerd reed. Die werd toen alsnog gedeeld eerste geplaatst. Komt dus ook in grotere wedstrijden voor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
NRH, Den Bakker wint alsnog de etappe voor Niemiec. De eerste 4 zijn verkeerd gereden (en hebben dus het parcours afgesneden). Hierdoor worden die 4 teruggezet naar plaats 3 t/m 6.
-edit- zie al dat je het aangepast heb![]()
Mattan-Flecha was in Gent-Wevelgem en dat is een Pro-Tour koers van het hoogste eendagsniveau hoor ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef NRH het volgende:
In de koersen net onder de ProTour gaat toch veel fout (bv Mattan-Flecha en nu dit weer).
Was....quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mattan-Flecha was in Gent-Wevelgem en dat is een Pro-Tour koers van het hoogste eendagsniveau hoor ...
Zo, zit ik er daar even naast..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mattan-Flecha was in Gent-Wevelgem en dat is een Pro-Tour koers van het hoogste eendagsniveau hoor ...
Nog altijd is ... ze gaan die koers niet schrappen hoor, zeker niet als ze nog een beetje van een pro-tour kalender willen overhouden nu ze er al mee dreigen om Giro, Tour, Vuelta, Parijs-Nice, Tirreno, Milaan-San Remo, Paris-Roubaix, de Waalse Pijl, LBL, Parijs Tours en de Ronde van Lombardije te schrappen volgend jaar ...quote:
prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef Thetallguy het volgende:
zag er echt stom uitfietsje over de boarding en hop
Erg triest, verschrikkelijk zeg.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koerts.
Brak vandaag zowat alles wat een mens breken kan.
Niet dat dit weinig is ofzo, maar Mart zei toch dat ie een been op vier plaatsen had gebrokenquote:**** Koerts loopt fracturen op bij val
**Jans Koerts heeft in Portugal bij een
valpartij ernstig letsel opgelopen.
De sprinter uit de Cofidis-ploeg heeft
in de slotetappe van de Trofee Joaquim
Agostinho volgens eerste berichten zijn
kuitbeen,een aantal ribben en beide
enkels gebroken.
De Drent (35) zal zo spoedig mogelijk
in Portugal worden geopereerd.
nee op een huis geknald in een afdaling na het missen van een bochtquote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij was in elk geval weer bij kennis.
Misschien een rare vraag. Maar hoe kun je dat allemaal tegelijk breken met een val? Tegen een boom gereden ofzo?
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cynisch dat dat net in de Trofee Joaquim Agostino is, de man die in een afdaling verongelukte na een botsing met een hond.
Je moet dat soort dingen maar eens aan pakweg een Wilfried Nelissen vragen, die slaagde daar zelfs meerdere keren in ...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij was in elk geval weer bij kennis.
Misschien een rare vraag. Maar hoe kun je dat allemaal tegelijk breken met een val? Tegen een boom gereden ofzo?
beetje overbodige vraag toch. Die gast is al 35 jaar en het ligt eraan hoe snel die geneest of het uberhaupt nog zin heeft om weer te gaan opbouwen. Het is zeker zowat einde seizoen en als hij de motivatie nog heeft om door te gaan (hem kennende heeft hij dat wel) dan zie ik hem nog wel een 2 tal jaren doorgaan. Maar als de revalidatie zo langzaam gaat als bij Beloki dan lijkt het me wel einde carriere.quote:
Ja rijdt bij Cofidis. Waarom niet mee naar de Tour goeie vraag. Ik vermoed dat die niet paste in de Tourploegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:35 schreef Zwansen het volgende:
Tja, jammer. Cofidis reed ie toch? Waarom mocht ie eik nie mee naar de Tour, is toch een goede voor O' Grady in de sprint.
Als ie terug komt zal ie ZEKER volgend jaar P-R rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat ie nog een keer wat kan laten zien in Parijs-Roubaix. Al denk ik dat dit zijn laatste seizoen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |