Dat zijn de echte. *up*quote:Konychev doet er nog een jaartje bij
1 augustus 2005
De Rus Dmitri Konychev (Team LPR) blijft nog een jaar langer profwielrenner. Konychev wordt volgend jaar 40 jaar. Konychev tekende onlangs een contract voor een jaar bij zijn huidige werkgever, team LPR. De meervoudige ritwinnaar in de Tour de France is prof sinds 1989, toen hij zijn debuut maakte bij Alfa Lum. Daarna reed hij onder andere bij Roslotto, Mercatone Uno, Fassa Bortolo en Marlux. Konychev is een van de renners die in de Giro, Tour én Vuelta een etappe won.
klopte dit jaar nog Samuel Sanchez en Igor Astarloa in een ritje in de Asturias hoor ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef Wombcat het volgende:
Als je het dan hebt over te lang door gaan, is dat misschien een geval. Volgens mij al tijden geleden dat die nog eens een uitslag gereden heeft (hoewel ik me wel vaag kan herinneren dit jaar nog wel iets over hem gehoord te hebben).
Maar hij zal het nog wel leuk vinden (of geld nodig hebben).
dat is al een bericht van 4 dagen terug. Er wordt vanuit gegaan dat hij gewoon kan starten in de Vuelta. Een vrachtwagen had Beltran en zijn trainingsmaatjes gescheptquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Beltran is tijdens een training weer gevallen, er wordt gevreesd voor zijn deelname aan de Vuelta.
Dubbel gevoel heb ik hierover. De huidige opzet op de Champs-Elysees vind ik altijd wel spectaculair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En als klapper op de vuurpijl ! Er zou opnieuw een afsluitende tijdrit op de Champs Elysees komen ...
Was toch allanger bekend? in ieder geval dat van Valkenburg klopt. Die ritten door belgie richting Wasquehal ook. Bergetappes lijken me idd wel de moeite waard en had daar ook al iets van vernomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inside info die mij doorgespeeld werd vandaag (bron is meestal relatief betrouwbaar)
Het ziet er naar uit dat de Tour volgendj aar Valkenburg en Leuven als etappeplaats gaat krijgen. Vilvoorde-Wasquehal zou de TTT worden die volgend jaar op de donderdag zou plaatsvinden
Bergetappes komen er oa naar Hautacamp, Pla de Beret en Andorra. Ventoux, Morzine en Crans
(Zwitserland).
En als klapper op de vuurpijl ! Er zou opnieuw een afsluitende tijdrit op de Champs Elysees komen ...
Aldus het eerste Tour-voorstel dat de aangestelde parcoursbouwers indienden bij de ASO directie ...
Nog maar eens.. Drie op een rijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:27 schreef Zwansen het volgende:
Is die ronde van Denemarken een soort criterium ofzo? Basso wint alweer ja.
Hmm, hier in Emmen wordt er echt wel hard gereden hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Whehehe..... ik was woensdag wezen kijken bij Criterium in Maastricht....
Ik wist natuurlijk wel hoe het werkt bij zulke criteriums maarre.....
Het was wel érg grappig: voor de profs mochten een aantal junioren en nieuwelingen met staande start een tijdrit rijden over 1 rondje..... snelste 3.06 langzaamste 3.30
De profs reden gewoon rondjes 3.15 a 3.20![]()
En dat in de voorlaatste rit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
19: ??? – aankomt "bergop" in de Auvergne , men zou aan het onderzoeken zijn of dit eindelijk nog eens op de legendarische Puy de Dome kan !
Tzou niemand verbazen, de nieuwe Tourbaas (hoe heet die vent weer Preud'Homme ofzo?) die vanaf volgend jaar grotendeels de fakkel overneemt en vanaf 2007 helemaal zei al meermaals dat hij héél gecharmeerd was door hoe de Giro en Vuelta hun ronde indelen (en daar doen ze zo'n stunts regelmatig ... )quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dat in de voorlaatste rit?
Dat komt door het bierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, hier in Emmen wordt er echt wel hard gereden hoor.
Mja, maar da's al jaren zo in de tour. De routeschema's van de giro en vuelta zijn wat dat betreft vaak veel meer uitgebalanceerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef Ericr het volgende:
Zwaartepunt ligt zo wel erg aan het einde, vier aankomsten bergop binnen 5 dagen en de ritten daarvoor zijn ook niet echt licht zo te zien. Waar is de overgangsetappe of etappes? Alleen dat ritje naar Dijon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |