Als er echt flink doorgefietst wordt moet Petacchi wel gelost kunnen worden op dat bergje gok ik. Boonen misschien ook wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar zal hij het toch af moeten leggen tegen mannen als Petacchi en Boonen, ben ik bang. Hij zal wel tot in de finale mee kunnen ja.
Petacchi, McEwen en Boonen worden er niet zo snel afgereden. Als ze van voor in de groep beginnen zitten ze aan het einde van die klim ergens achterin. Dan is er nog tijd om weer op te schuiven. Het kan wel een rare sprint worden dat wel. Dus Freire en Zabel hebben dan idd kans tegen het intrensiek snellere drietal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er echt flink doorgefietst wordt moet Petacchi wel gelost kunnen worden op dat bergje gok ik. Boonen misschien ook wel.
De ploegen zijn dit jaar kleiner, dacht ik, dus dat kan wel een factor zijn. Maar wanneer de volledige Italiaanse, Belgische en Australische ploegen gaan rijden (wat wss. het geval zal zijn, want die denken alle 3 dé grote kanshebber binnen hun rangen te hebben), gaat het moeilijk worden om weg te raken of blijven. Zeker wanneer die ploegen er ook nog eens in slagen om bij elke ontsnapping een storend element mee te sturen. Alles kan uiteraard, maar indien de sprinterslanden hun eigen put niet gaan graven, is de kans op een sprint énorm groot. Zie Zolder.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
273 km en 2 'colletjes' met een stijgingspercentage van 5%... Daar moeten ze in totaal wel 13 maal overheen. Hopelijk laten de andere landen het niet zomaar tot een sprint komen.
International Cycling Federation , soort van nevenbond in het wielrennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef placebeau het volgende:
We krijgen hier een blad in de bus dat er zondag wereldkampioenschappen wielrennen van het ICF voor onze deur zijn. Wat is dat voor iets? WK voor amateurs of zo?
Kroon wordt binnen een half jaartje dertig. Dat zou ik niet iemand voor de toekomst noemen, dan zitten ze veel beter met Dekker, Posthuma, Weening en de rest. Kroon gaat niet meer beter worden, hij is hoogstens een subtopper en hij zal ook nooit meer dan dat worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:52 schreef Zwansen het volgende:
Tja, jammer. Dekker en Boogerd zijn niet de jongsten meer en Kroon is wel iemand voor de toekomst.
Dat zijn uiteraard 3 van de gevaarlijkste kanshebbers.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij een spurt hoop ik trouwens als Belg uiteraard op Boonen, maar ook McEwen gun ik het wel, aangezien hij dit jaar gewoon in 't algemeen de snelste was of eventueel nog Zabel, die het wel verdient op z'n oude dag.
ja maar, wat voor wedstrijd is het dan, stelt niet veel voor waarschijnlijk?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
International Cycling Federation , soort van nevenbond in het wielrennen
een WK voor wielrenners die bij die nevenbond zijn aangesloten. In NL heb je de KNWU en de NWB. Beide zijn bonden die wedstrijden organiseren waarbij de KNWU het belangrijkste is. Beide organiseren ook Nationale Kamp. Als je deze vergelijking doortrekt naar de UCI en ICF snap je wel wat voor wedstrijd het is. Je zult niet snel renners tegenkomen die je kent maar het lijkt me wel de moeite waard om eens te gaan kijken. Althans als je echt van wielrennen houdt zou ik persoonlijk dat zeker doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja maar, wat voor wedstrijd is het dan, stelt niet veel voor waarschijnlijk?
Ze passeren voor mijn deur, dus veel keus heb ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een WK voor wielrenners die bij die nevenbond zijn aangesloten. In NL heb je de KNWU en de NWB. Beide zijn bonden die wedstrijden organiseren waarbij de KNWU het belangrijkste is. Beide organiseren ook Nationale Kamp. Als je deze vergelijking doortrekt naar de UCI en ICF snap je wel wat voor wedstrijd het is. Je zult niet snel renners tegenkomen die je kent maar het lijkt me wel de moeite waard om eens te gaan kijken. Althans als je echt van wielrennen houdt zou ik persoonlijk dat zeker doen.
Koud biertje d'r bij en dan uit het raam hangend even kijken, lijkt me heel vervelend voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:00 schreef placebeau het volgende:
Ze passeren voor mijn deur, dus veel keus heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |