Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Als of niet te zien is wie van de 2 je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
die foto van semi contact toernooi is achtergrond ruizig gemaakt zodat ik er iets beter uitkom.. en dat je ook weet wie ik ben
maaruh je hoeft niet bang van me te zijn hoor
volgens mij zit ons eerste bij jouw eerste in de poule. of zat.. weet ik het. ben niet meer zo bij...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Owja btw: TOP, Senioren-7, maar seizoen is afgelopen dus weet niet in welk team ik volgend jaar kom
ja weet ik veel. als je me niet kent enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als of niet te zien is wie van de 2 je bent
die freggels die alles wonnen zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij zit ons eerste bij jouw eerste in de poule. of zat.. weet ik het. ben niet meer zo bij...
wion heb nieuw team. iedereen is 18-22 ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die freggels die alles wonnen zeker
We hebben maar 1 wedstrijd gewonnen 't hele seizoen, en uitgerekend was ik er toen niet.
Waren te hoog in gedeeld. Tegen oud-1ste spelen is niet tof 2x35/2x30 spelen.
ow... 't kan best hoor, ik onthou me tegenstanders niet echtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wion heb nieuw team. iedereen is 18-22 ofzoen 2 oudere.. dat voor senioren team lekker jong maar ze doen het uitstekend... als ik verhalen mag geloven van broer die alles volgt!
ik speel al bijna 3 jaar niet meer. mmaar omdat ik 12 jaar wel heb gespeeld is het toch nog wel nog steeds me cluppiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow... 't kan best hoor, ik onthou me tegenstanders niet echt
Dag Shermquote:
Als we dan toch fotoos van huisdieren gaan posten:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
fotootje vaan caaf. ze lag nogal lekker zo met pootjes helemaal onderuit...
Hallo Jump.quote:
volgens mij ken ik die foto van je caaf al... ik zou echt niet caaf vaarwel kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als we dan toch fotoos van huisdieren gaan posten:
Ariel, heeft tegenwoordig een nieuwe bazinnetje want de overtocht leek me wat te veel voor haar
[afbeelding]
Ik had mijn vriendin belooft dat we een kat zouden nemen en voila, Ella
[afbeelding]
*aai.gif*quote:
Gaan we mij uitlachen?quote:
Suc6quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Avond God.
Ik ga u allen verlaten.
Duik mijn nest in.
Over 24 uur lig ik in bed in een marinekazerne.
Over 48 uur ben ik of heel gelukkig of diep ongelukkig..
heel veel suc6 SHERMAN!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Avond God.
Ik ga u allen verlaten.
Duik mijn nest in.
Gezien jouw liefde voor militair gedoe loop je de hele tijd met een stijve rond je hoofd in de wolkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vond em in mn home directory en dacht, waarom ook niet. Zou best kunnen dat ik em al eerder heb gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij ken ik die foto van je caaf al... ik zou echt niet caaf vaarwel kunnen zeggen!
Guuuudmorning all !quote:
Lekker geslapen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Guuuudmorning all !
Lekker geschlapen ? (Iekke wel)
prima gelslapenquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook goed geslapen?
En nog leuke plannen?
ik wordt gek van dat ding, dat tellertje blijft zich resetten zodra er ongv 8000-9000 hits zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Hee Mschol, tellertje gereset van je avatar?
Morge trouwens
En jools: koele avatar.. Hoe oud is hij?
geeneens GTA:SA?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
prima gelslapen
tja ik moet naar school en vervolgens ga ik vanavond simcity 4 spelen of JoA Seizoe 2 kijken
ben nu bezig met hoodlum..quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Sinds gisteravond
Clone eerst, toen Hoodlum erachteraan
Volgens mij werken ze allebei wel. Hoodlum is makkelijker dan clone, aangezien je bij een clone (oepz wareztalkquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ben nu bezig met hoodlum..
is dat de goeie of kan ik beter de clone doen?
dacht je dat het BlueCurl was toch? Verwarrend hé, die avatarquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh Jump
*kijkt nog een keer...
jaje bent het echt
ik ad gister leuk idee voor mijn avater maar weet het niet meer... dus ie blijft nog ff zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:42 schreef Jump het volgende:
[..]
dacht je dat het BlueCurl was toch? Verwarrend hé, die avatar
Ik moet soms zelf 2 keer kijken als ik topic lees en me avatar tegenkom
Hoiquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ad gister leuk idee voor mijn avater maar weet het niet meer... dus ie blijft nog ff zo
vind hetwel tof zo eigenljk oook!
ik had onlangs ook goed idee, maar vergetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef BlueCurl het volgende:
Sjowhan... haha maak en toffe nieuwe avater voor me en je hebt geen last meeer van die dubbele avater van mij en jump!
ik ben geen kei in avatars maken hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef BlueCurl het volgende:
Sjowhan... haha maak en toffe nieuwe avater voor me en je hebt geen last meeer van die dubbele avater van mij en jump!
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gek van dat ding, dat tellertje blijft zich resetten zodra er ongv 8000-9000 hits zijn...
dit komt door het mechanisme dat de teller wegschrijft...
m'n statistieken pagina is wel goed...
De aantal hits worden weg geschreven in een .txtquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geloof dat het draait in MySQL; is het geen beperking van dat dan?
dan reset de txt zichzelf. Oftewel: script herschrijven zodat het weggeschreven wordt in SQLquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De aantal hits worden weg geschreven in een .txt
En toch heb ik hem al uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs pas sinds vannacht beschikbaar...
maar downloading as we speak
Yepquote:
heb ze hier allebei ergens liggen geloof ik, pcversiequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep
Das beter gamen
Vond de vorige twee delen ook niet fantastisch op de pc
Op ps2 speelde ze beter
Ik had er ook geen 1 meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb ze hier allebei ergens liggen geloof ik, pcversie
En ik heb geen ps2
Dus een nieuwe PS2 voor alleen GTA SA? En wat doe je er nu mee dan? Ga je nog zo'n slidedinges kopen zodat je ook wat uit de nieuwsgroepen kan halen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had er ook geen 1 meer
Maar gekocht voor GTA SA
kutquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
kut
Ik voorzie slapeloze nachten
Op de ps2 kon ie me niet echt boeien, ik ben toch niet echt een ps2 gamer denk ik
Nu?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus een nieuwe PS2 voor alleen GTA SA? En wat doe je er nu mee dan? Ga je nog zo'n slidedinges kopen zodat je ook wat uit de nieuwsgroepen kan halen?
ik zie wel, als ik eindelijk me geld heb gekregen van me stage/werk dan zal ik es zien of ik een ps2 kan en ga aanschaffen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu?
Gamen
Oude was gejat, ik heb zo een 150 games denk ik
GT4![]()
Tweede reden om ene ps2 te kopen.
Beide games zijn beter op de ps2
Ik heb wel een PS2, maar ik heb San Andreas daar niet voor gekocht. Ben toch gewend om hem op de pc te spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb ze hier allebei ergens liggen geloof ik, pcversie
En ik heb geen ps2
nee me hits uit me DB halen, de hits worden namelijk toch wel in DB weggeschrevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan reset de txt zichzelf. Oftewel: script herschrijven zodat het weggeschreven wordt in SQL
geen PS2 en uberhaupt geen console, alleen de gameboy hiero..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb wel een PS2, maar ik heb San Andreas daar niet voor gekocht. Ben toch gewend om hem op de pc te spelen.
PS3quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zie wel, als ik eindelijk me geld heb gekregen van me stage/werk dan zal ik es zien of ik een ps2 kan en ga aanschaffen...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja tsja..
Da's ook een idee natuurlijk om die af te wachten
mja idd, maar oude games zijn nog wel speelbaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Zal wel prijzig zijn
Alle games gaan in elk geval omhoog in prijs
Die van Xbox en PS3
groetjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja idd, maar oude games zijn nog wel speelbaar
Ik ga naar huis trouwens..
Ik heb ook alleen een GameBoy Advance, ooit gekocht voor in het vliegtuig... Maar goed, consoles komen er ook bij mij niet in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
geen PS2 en uberhaupt geen console, alleen de gameboy hiero..
consoles komen er niet in bij mij...
Werk je nou in dat pand met die ronde ramen of met die speeltuin in de achtertuin?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef JortK het volgende:
damn ik leef ook nog maar ben ff al me emails aan het verwerken en beantwoorden... leuk is dat op support
Kijk hier maar eens: http://www.cd20.nl/hardenburch_folder/hardenbruch.htmquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Werk je nou in dat pand met die ronde ramen of met die speeltuin in de achtertuin?
Intake van de Taliban verdrijversquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ging je doen ook al weer sherman?
Verdrijvers!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ah.
Heefttie een grote baard dan? Die moet je toch hebben als hoofd?
oww..quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verdrijvers!
Niet als lid van de taliban!!![]()
teh army dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo iets!!
Maar dan een stukje kleiner
Iets dichterbij!
En iets slechter
Jep die met de speelthuis dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens: http://www.cd20.nl/hardenburch_folder/hardenbruch.htm
Zitten naast de kindercreche van de Shell
Die grote paarse flat is rijkswaterstaat daar zitten wij naast
Weet je nu waar het is?
Wel zwaaien he voortaan O*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ook zonder NoCD![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef JortK het volgende:
Oooohhh yeah hij is zo geilaan he binnen hevelen ben nu op 44%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ook zonder NoCD![]()
Daarom heb ik hem in de spoiler gezet, vond ik wel een mooie tussenoplossingquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mja sorry, had het net al gezegd dat we op moesten passen
Als Slar denkt dat dit niet door de bocht kan moet hij de berichten maar verwijderen
Langzame verbinding?quote:
Als de teller op willekeurige momenten gereset wordt dan heb je misschien last van een read-write of write-write conflict (2 mensen die tegelijkertijd jouw icoon laden, julle gebruiken wss geen filelocking). Als het altijd op het zelfde moment is op een aantal hits als 7000 dan heb je wss last van aardstralingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De aantal hits worden weg geschreven in een .txt
Als je zorgt voor voldoende vitamine C toevoer (paprika ed) maakt het niet uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef Sjowhan het volgende:
Daarnaast; BC > het maakt toch niet uit dat ik voer voor dwerg-konijnen heb gehad toch? Kom daar nl net achter dat die vent die zak heeft verkocht ipv caviavoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat geldt ook voor mensen die hebben ook voldoende vitamine C nodigquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je zorgt voor voldoende vitamine C toevoer (paprika ed) maakt het niet uit.
Dus eigenlijk kunnen we ook gewoon konijnenvoer etenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:12 schreef JortK het volgende:
Ja dat geldt ook voor mensen die hebben ook voldoende vitamine C nodig
Mijn caviaas aten die bix (?) brokjes altijd als laatste op (of soms helemaal niet) terwijl die juist het gezonds zijn. Daarom gaf ik ze af en toe ook alleen maar bix brokjesquote:Maar beesten zoals cavia's en konijnen eten altijd bijna al dat voer, als er maar bix (ik heb geen flauw idee hoe je het moet schrijven) inzit
fotoquote:mijn vriendin
Zat ze samen met het konijn aan tafel of bedoel je diverse soorten marinadesquote:geexperimenteerd met eten met dr konijn
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
pardesla
Diarree is niet echt goed voor je cavia. Overigens schijnt kool ook niet erg goed te zijn voor caviaas.quote:alleen kan het zijn dat je caaf een bepaalde groente niet lekker vind of er diarree van krijgt... dan gewoon dat niet geven.
Als jij dat lekker vindt, theoretisch zou het moeten kunnenquote:Dus eigenlijk kunnen we ook gewoon konijnenvoer eten
Vieze vuile mishandelaarquote:Mijn caviaas aten die bix (?) brokjes altijd als laatste op (of soms helemaal niet) terwijl die juist het gezonds zijn. Daarom gaf ik ze af en toe ook alleen maar bix brokjes![]()
Nee wil het niet op me geweten hebben dat jij je gaat rukken op de foto van me vriendinquote:foto
Verschillende soorten smakenquote:Zat ze samen met het konijn aan tafel of bedoel je diverse soorten marinades
diarree is in het algemeen niet goedquote:[b]Op woensdag 8 juni 2005 17:22 schreef devze
Diarree is niet echt goed voor je cavia. Overigens schijnt kool ook niet erg goed te zijn voor caviaas.
Te laat, ik heb der al gevondenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:23 schreef JortK het volgende:
Nee wil het niet op me geweten hebben dat jij je gaat rukken op de foto van me vriendin
Als ik straks thuis ben zal ik wel een prive kiekje hier neerpleuren... kunnen jullie je allemaal ff kapotkwijlen over jullie toetsenborden heenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Te laat, ik heb der al gevonden
[afbeelding]
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor zandkastelen bouwen al helemaal niet, zakt direct weer in![]()
Dat noem ik paadebloembladerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef BlueCurl het volgende:
Paardesla is groene blad onderaan bij steel bij die paardebloemen (die bloemen die je als kind altijd tegen deed blazen omdat die pluisjes dat loslaten) anders maar even googlen
Ik dacht deze:quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Te laat, ik heb der al gevonden
[afbeelding]
ben je een of andere bekende nederlander toch ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben zal ik wel een prive kiekje hier neerpleuren... kunnen jullie je allemaal ff kapotkwijlen over jullie toetsenborden heen
Ik ben nu naar huis... groetjesssssssssssssssss
haha al mijn vorige caafs werden wild als ze paardesla ruikten.. maar deze kijkt er niet naar omquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat noem ik paadebloembladerenDat was het favoriete groenvoer van alle caviaas die ik heb gehad.
volgens de bestandsnaam een zeker Juul ofzoquote:
nu is het goedeavondquote:
Inderdaad ja.quote:
Veel succes met je keuringquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:28 schreef SHERMAN het volgende:
Mede DIG slowchatters, ik gaat u nu allen verlaten, juig niet te vroeg want over een uurtje of 26 ben ik weer terug. Voor de geintresseerde die mij willen opzoeken, ik ben te vinden op het trein traject Geldermalsen - Utrecht, Utrecht - Amsterdam, of in de marine kazerne te Amsterdam.
Ik wens u allen een hele fijne tijd zonder mij.![]()
dank voor die heldere uitlegquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef BlueCurl het volgende:
Paardesla is groene blad onderaan bij steel bij die paardebloemen (die bloemen die je als kind altijd tegen deed blazen omdat die pluisjes dat loslaten) anders maar even googlen
ennuh kolen indd beter niet .. maar zo eens paar maand of eens per 2 maanden kan geen kwaad... als ze het lekekr vinden enzo...
edit:
meestal in dierenwinkel ook van die kartonnen pakjes met knaagdieren snoepjes... moet je ff kijken op welke aook aan caaf staat afgebeeld... sommige caafs zijn er verzot op en niet teveel op een dag is meestal goed voor die beesten... meestal staat op vepakking hoeveel ze er moegen op een dag..
Zijn pakken van vitakraft btw (merk)
De buuf bij me ouders heeft gras; en als de deur open staat, en zij loopt te maaien, gaat trippie (zo heet hij van me broertjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha al mijn vorige caafs werden wild als ze paardesla ruikten.. maar deze kijkt er niet naar omdeze caaf en gras is hetzelfde als veel caafs en paardesla
Van mij wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mag het één keer niet alleen maar nerd-talk wezen![]()
een hel forum?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij wel!
Lul toch al over het hel forum met je!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
hel forum
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Nicky het volgende:
Godlike02. Op het willen toebrengen van schade aan FOK!, ook al is het alleen maar de intentie (dreigen), willen hebben staat een permban tegenover. Bij deze.
nee hoor, een 3 mbit, max 330KB/sec downquote:
ik weet ook dat het probleem bij een read-write ligft maar je kan dat helaas niet anders doen (ja ok ik kan het uit DB trekken maar dan heb ik een enorme hoeveelheid hitsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de teller op willekeurige momenten gereset wordt dan heb je misschien last van een read-write of write-write conflict (2 mensen die tegelijkertijd jouw icoon laden, julle gebruiken wss geen filelocking). Als het altijd op het zelfde moment is op een aantal hits als 7000 dan heb je wss last van aardstraling
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
nu 0-4
blijkbaar kort daarna 0-4quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]ik zat net benenden en toen werd het 0-3???
doelde er meer op dat ik er geen zak aan vind, poaar volwassen (oke volwassen is misschien niet het juiste woord) mannen lopen achter een balletje aan te rennenquote:
da's waar, en ze verdienen er ook nog dik mee..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
doelde er meer op dat ik er geen zak aan vind, poaar volwassen (oke volwassen is misschien niet het juiste woord) mannen lopen achter een balletje aan te rennen
das waarquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's waar, en ze verdienen er ook nog dik mee..
Maarja.. ze zorgen er wel voor dat een deel van nederland voor de buis zit
Uhuh.quote:
nog niemand rode kaart ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.
je gaat toch niet 2uur voor de buis hangen om te zien hoe 22 mannetjes de bal heen en weer trappen?![]()
Ik besta welquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Jump het volgende:
Godt: al gelezen: ''God bestaat niet' moet van de buis'
Ik doe dr ook niet aan mee!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.
je gaat toch niet 2uur voor de buis hangen om te zien hoe 22 mannetjes de bal heen en weer trappen?![]()
Niks meer mee gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
enne:
your slogan here
Moet je nog wel even aanpassen godt
ben ook nog bezig met me site, schuif het maar voor me uit enzo, schiet niet opquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks meer mee gedaan![]()
Is inderdaad wel is tijd
ik weet wat ie daar neer zet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
enne:
your slogan here
Moet je nog wel even aanpassen godt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet wat ie daar neer zet..
Godt rules the world![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog een leuke slogan ook als je het mij vraagt![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em zelf eigenlijk nogal suf,,,
met ?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
Zie topic van AMD @ DIG, hij is nu een cdke aan't downloaden met -hooptie- de drivers
ok latersquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik ga er zo vandoor, kan ik nog ff knutselen aan de website
hmmm...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:52 schreef BlueCurl het volgende:
als we dan toch bezig zijn:
mijn site... geef daar eens reacties op. is ook nieuw en helft is dus nog niet af
vanmiddag GTA: SAquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef JortK het volgende:
moooggguuhh
Vanavond cirque du soleil met me werk
Ja behoorlijk maja we moeten door hequote:
kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ow.. dus gratis bieren en eten op kosten van de baas?
kleine caafs gaan helemaal gek springen... hebben hel erg veel energie.. die moet zo nu en dan ff lekekr kunnen rennen!. ik ze de mijne altijd in bed of op de grond... op de grond wel !altijd! bijblijven vanwege kabels, deuren en andere zut... en vooral niet op de tochtquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen. Cavia maakte me om half 6 wakker, heb em ff op het dekbed gezet maar ze was zo ontzettend druk.. Zou ik d'r meer aandacht moeten geven?
JA niet op de grond laten lopen anders bijten ze al je kabels en stoel en tafel poten naar de klotenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kleine caafs gaan helemaal gek springen... hebben hel erg veel energie.. die moet zo nu en dan ff lekekr kunnen rennen!. ik ze de mijne altijd in bed of op de grond... op de grond wel !altijd! bijblijven vanwege kabels, deuren en andere zut... en vooral niet op de tocht
mijn loopt nu (na een jaartje) enkel nog in bed... wil ze zelf en daar kan ze hier ook lekker op rennen... mijne zit bijna nooit in hokkielekker veel knufellen en in bed laten lopen...
Voordat ik reageer; zet me maar in fokblock als je je ergert aan mequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kleine caafs gaan helemaal gek springen... hebben hel erg veel energie.. die moet zo nu en dan ff lekekr kunnen rennen!. ik ze de mijne altijd in bed of op de grond... op de grond wel !altijd! bijblijven vanwege kabels, deuren en andere zut... en vooral niet op de tocht
mijn loopt nu (na een jaartje) enkel nog in bed... wil ze zelf en daar kan ze hier ook lekker op rennen... mijne zit bijna nooit in hokkielekker veel knufellen en in bed laten lopen...
ja hij moest gister avond nog binnenkomen, kut snelheden..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:26 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft gisteravond de hele avond en nacht zitten spelenecht een te vet spel gewoon
tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef Scorpie het volgende:
mag ik ff een snel vraagje tussendoor posten, weet iemand een beter product dan powerpoint, de standaard presentaties vind ik maar klote, ik wil een beetje catchy programma voor mijn eindpresentatie
En toch is dat niet wat ik wil, ik wil meer geanimeerde effecten, ik heb ooit zo`n programma gezien maar ben de naam kwijtquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat.
Je weet dat PP 2003 flitsende effecten heeft, felle kleurtjes etc?
ah oke.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch is dat niet wat ik wil, ik wil meer geanimeerde effecten, ik heb ooit zo`n programma gezien maar ben de naam kwijt
Ik ga het op me eigen laptop afspelen, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:23 schreef JortK het volgende:
Powerpoint roeleerd gewoon... heb je ook niet dat gezeik dat je de presentatie weer niet af kan spelen wat je gemaakt hebt met een ander programma...
eerste weken speelt ze niet meer rond de vijver straksquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:07 schreef Jump het volgende:
haha, springt de kat toch wel in de vijver zeker
ze is nog nooit zo kalm geweest
dat zuigt ja, vooral als je denkt: ik werk thuis even..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef mschol het volgende:
*ziet dubbel
[sub]shit me server ligt plat (of me internet verbinding)
ik kan er pas na 4 uur wat aan doen
Ja dat ik nu in bespreking ga en daarna naar cirque du soleilquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
niks noppes nada, dus ik meot wachten tot ik thuis benquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zuigt ja, vooral als je denkt: ik werk thuis even..
Je pc thuis werkt dus niet?
Sluit het dan ook goed aan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
niks noppes nada, dus ik meot wachten tot ik thuis ben
Ik geloof hem nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
volgens mij was het goed aangesloten
Het zal vanmiddag wel duidelijk worden wat de oorzaak was. Misschien zijn ma die een netwerkstekkertje eruit heeft getrokken ofzoquote:
Net ook gebeurd bij onze productie management serverquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal vanmiddag wel duidelijk worden wat de oorzaak was. Misschien zijn ma die een netwerkstekkertje eruit heeft getrokken ofzo
heeft mschol zen ma daar ok stekkertje uitgetrokken ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Net ook gebeurd bij onze productie management server![]()
Waar is het warm danquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
omdat et zo warm is?
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:03 schreef Jump het volgende:
[..]
heeft mschol zen ma daar ok stekkertje uitgetrokken ?
Het werkt zo te zien op dit moment weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal vanmiddag wel duidelijk worden wat de oorzaak was. Misschien zijn ma die een netwerkstekkertje eruit heeft getrokken ofzo
Een normaal iemand die heeft kruisbanden om alles op zijn plaats te houden, die heb ik dus niet... tenminste ik heb ze wel maar ze doen het niet, alles zit los. Je onderbeen bestaat uit 2 boten, het bot dat aan de buiten kant zit kan je bij mij dus zo een stuk van zijn plaats trekken. In plaats van die kruisbanden doen mijn spieren dat werk. Op het moment dat ik wat dagen met een rugzak van 60 kilo rond dender word ik moe, en dus ook mijn spieren. Op dat moment bestaat de kans dat mijn spieren het opgeven en ik dus in elkaar zak. Gevolg? Ik mag een rolstoel in. Is er wat aan te doen? Nee, helemaal niks. Ik ben gedoemd. Wat nog erger is? Het hoeft niet eens bij een rugzak te zijn. Als ik maar goed vermoeid ben en wat zwaars met mijn benen/knieen moet doen bestaat al de kans dat ik in elkaar zak.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's mooi klote. Wat was er dan precies met je knieën?
ow ja op die weg, sorryquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef SHERMAN het volgende:
Best kut? Als ik die arst mocht geloven dan kan het verdomme zo zijn dat als ik morgen een schat van een meid optil en een stukje met haar rond loop dat ik dan al in elkaar zak. Ik mocht van geluk spreken dat ik sowieso nog rond liep op 2 benen.
Tis gewoon kut.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow ja op die weg, sorry![]()
het idee inderdaad al, dat je eigen huisarts het nooit heeft gemerkt/gezien oid... Dat zal natuurlijk wel vragen bij je op komen doen....
daar gaat de planning voor de komene jarenquote:
holy shit das echt kut voor je sherquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een normaal iemand die heeft kruisbanden om alles op zijn plaats te houden, die heb ik dus niet... tenminste ik heb ze wel maar ze doen het niet, alles zit los. Je onderbeen bestaat uit 2 boten, het bot dat aan de buiten kant zit kan je bij mij dus zo een stuk van zijn plaats trekken. In plaats van die kruisbanden doen mijn spieren dat werk. Op het moment dat ik wat dagen met een rugzak van 60 kilo rond dender word ik moe, en dus ook mijn spieren. Op dat moment bestaat de kans dat mijn spieren het opgeven en ik dus in elkaar zak. Gevolg? Ik mag een rolstoel in. Is er wat aan te doen? Nee, helemaal niks. Ik ben gedoemd. Wat nog erger is? Het hoeft niet eens bij een rugzak te zijn. Als ik maar goed vermoeid ben en wat zwaars met mijn benen/knieen moet doen bestaat al de kans dat ik in elkaar zak.
En ik heb er NOOIT wat van gemerkt. Ik niet en geen dokter of arts.
Dat opvangen is dus eigenlijk heel slecht want je andere spieren slijten dan een stuk sneller en harder. En dat wil ik nou ook weer niet echt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef Godlike02 het volgende:
TRouwens wel van een enkeling gehoord dat ze het opvangen met de overige spieren!
Zoals jij dus nu eigenlijk ook doet.
Dus heel belangrijk dat die goed zijn en blijven.
Ik zou wel voor de second opinion gaan!
Met dat soort dingen is het vaak zo dat je niets vindt tenzij je er specifiek naar zoekt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
het idee inderdaad al, dat je eigen huisarts het nooit heeft gemerkt/gezien oid... Dat zal natuurlijk wel vragen bij je op komen doen....
Kun je niet via de "achteringang" binnenkomen? Dus bv burgerpersoneel ala nitespeed?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef SHERMAN het volgende:
Voor mijn leven, ik wil al 10 jaar bij defensie werken.
ik heb geen idee wat het was maar het werkt dus weer, denk dat het misschien wel kom,t doo GTA:SA die me upload wegtrokquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het werkt zo te zien op dit moment weer.
Brein straft onmiddelijk!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat het was maar het werkt dus weer, denk dat het misschien wel kom,t doo GTA:SA die me upload wegtrok
Spierpijn??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen allemaal
Lekker geslapen enzo ? Jeej wat ben ik lang niet-actief geweest
Goed, de rust is hoop ik een beetje teruggekeerd hier op het werk, dus kan ik weer volop fokken !
Maar ik heb zo'n ongeloofelijke spierpijn...
Klimmen. Zware routes geklommen, ben nu een beetje brakjesquote:
Dat moet sherman juist even niet doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
Is iig goed teken dat je je spieren goed belast heb
Morge trouwens
Nee iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moet sherman juist even niet doen![]()
Wat is er met Sherman dan ?! Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moet sherman juist even niet doen![]()
[Slowchat Deeltje 90]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is er met Sherman dan ?! Heb ik wat gemist![]()
Even terug lezen !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is er met Sherman dan ?! Heb ik wat gemist![]()
nu al?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
Nu beetje door lullen!
Het volgende topic staat namelijk klaar!
Als wij zo doorgaan welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voordat ie wakker is![]()
En die 15 posts kunnen zo gebeurd zijn
Gewoon aan het werkk!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als wij zo doorgaan wel![]()
Aan't werk of dagje vrij vandaag?
Relekst.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon aan het werkk!![]()
Maar om half 4 weer klaar of zo en dan weekend
Waar over?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Relekst.
Ik ben vanmiddag presentatie houden op school
site die we als projectgroep moesten makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar over?
Leuk onderwerp? Toch niet over RSI he!
Linkiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
site die we als projectgroep moesten maken
Ophalen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Zo... en even 2 laptops ophalen die we gaan verkopen aan de studenten/medewerkers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |