quote:
Doet dat maar jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef Houniet het volgende:
ik ga ook maar eens me fotoboek doen zijn weer
Niet denken, gewoon doenquote:
in tegenstelling tot de spanjool ben ik wel een Nederlander, welke erom bekend staan gierig te zijn. Bassie zei niet voor niets: Alles is voor Bassie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd dat je nooit alleen moet drinken !
Uitdelen jij
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de spanjool ben ik wel een Nederlander, welke erom bekend staan gierig te zijn. Bassie zei niet voor niets: Alles is voor Bassie.
Dus, ik zuip alles lekker alleen op.
Je kunt het natuurlijk ook overdrijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
wat creatief van mij, ik ben echt goed
Moet er nou echt weer gezegd worden dat je elkaar wel een beetje gaat kennen na 209 delenquote:
Nou, ik ken jullie allemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet er nou echt weer gezegd worden dat je elkaar wel een beetje gaat kennen na 209 delen![]()
Eindelijk iemand die wel wil delenquote:
Wisten jullie trouwens al dat calvobbes gebanned isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
houniet is zeker rijk
en dat hij net hier kwam blaten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens al dat calvobbes gebanned is
'k wist niet dat schapen ook al bananen lustenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
béééhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |