Nop dat is als we uit naar Amsterdam moetenquote:
Nee, dat is 0-6quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nop dat is als we uit naar Amsterdam moeten
Ik had het over Ajax-HS jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat is 0-6
6-0 als Gomes gaat
quote:
AGOVVquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Verwarring heerst
![]()
Ik denk dat ik wel een paar wedstrijden ga bezoeken komend seizoen van Helmond sport. Weer eens wat anders dan AGOVV
Wel in het verkeerde doel zekerquote:
aha okéquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Niet als neutrale toeschouwer.
Jaaquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
aha oké
En nu weer ontopic naar Helmond Sport [ afbeelding ]
Inderdaad. Kijken naar weer eens een geweldige Höcherquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa![]()
Straks even samenvatting bekijken.
Goede voetballer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijken naar weer eens een geweldige Höcher
Dat was dus kut zegquote:Bloedprop stopt snelle ontwikkeling Joppen
Guus Joppen stond in de belangstelling van enkele Eredivisieploegen, speelde de play-offs met Helmond Sport en was bezig aan een sterk debuutjaar. Een bloedprop in zijn arm maakte echter een hardhandig einde aan zijn seizoen.
In de rust van het duel met TOP Oss had de 18-jarige Eindhovenaar ineens een dikke, stijve onderarm. Hij speelde de wedstrijd uit, maar de volgende ochtend was het niet minder. "Een echo in het ziekenhuis wees uit dat er een bloedprop zat. Één van grote bloedvaten die vanuit zijn arm naar zijn borst lopen zat verstopt."
Ineens lag de verdediger op de intensive care aan de medicijnen. "Heel apart, lag ik daar tussen allemaal zieke mensen en ik voelde me kiplekker", aldus Joppen tegenover het Eindhovens Dagblad.
Inmiddels is hij al bezig met revalideren en over drie maanden is hij weer helemaal de oude. Maar er had zo veel meer in kunnen zitten gezien belangstellende clubs. "Er was belangstelling ja, van een aantal Eredivisieclubs. Maar concreet is dat nooit geworden. In het begin denk je: 'mooi, die belangstelling'. Maar daarna bedacht ik me dat het toch beter is om nog hier te blijven. Ik kan hier nog hartstikke veel leren terwijl ik bij een Eredivisieploeg zo goed als zeker in het tweede zou belanden."
Wist ik geen eens?quote:Joppen in belangstelling Heerenveen
SC Heerenveen heeft belangstelling voor Guus Joppen. De achttienjarige verdediger van Helmond Sport zou bovendien in de belangstelling staan van een hele reeks andere clubs uit de Eredivisie.
Onder die clubs zou ook De Graafschap zich bevinden, zo werd vrijdagavond gemeld in RTL Voetbal. De vleugelverdediger is een jeugdproduct van Helmond Sport.
Dit seizoen maakt de mandekker een geweldig debuutseizoen door bij de Helmondse eerstedivisionist. Tot nog toe speelde hij 22 duels mee en scoorde hij één keer.
quote:Helmond Sport: 'Afkoopsom voor Poortvliet is niet serieus'
HELMOND - Helmond Sport gaat niet in op de afkoopsom die de Engelse voetbalclub Southampton wil betalen om trainer Jan Poortvliet los te weken.
Dat liet algemeen directeur Mario Captein van Helmond Sport gisteravond weten. Volgens hem hebben 'de Saints' een eindbod gedaan van 30.000 euro en kan Helmond Sport dat onmogelijk accepteren. "Het is zó minimaal dat we het gevoel hebben dat we niet serieus worden genomen", aldus Captein. " Het staat in geen verhouding. Als je een trainer echt zo graag wilt hebben, doe je niet zo'n bod."
De afgelopen dagen rees de vraag wie nu eigenlijk de afkoopsom voor Poortvliet zou willen gaan betalen, Southampton of Poortvliet zelf. Volgens Captein is het bod van gisteren afkomstig - althans formeel - van de voetbalclub.
quote:Captein: 'Niet bang voor arbitragezaak'
woensdag 04 juni 2008 | 02:47 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 04 juni 2008 | 08:54
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
HELMOND - Tenzij Southampton of Poortvliet zelf nog met een hoger bod komt, zal de kwestie over de overgang van de Eindhovense coach naar de Engelse club waarschijnlijk gaan leiden tot een arbitragezaak.
Zie ook:
* Helmond Sport: 'Afkoopsom voor Poortvliet is niet serieus'
Helmond Sport ziet zo'n zaak met vertrouwen tegemoet, gaf algemeen directeur Mario Captein gisteren aan.
Dat de kwestie in de aard goed vergelijkbaar is met een arbeidsconflict in het maatschappelijke werkveld, zegt op voorhand weinig, denkt Captein. "We weten helemaal niet hoe de arbitragecommissie van de KNVB zal oordelen. Het is zo'n beetje de eerste keer dat een trainer over zoiets een arbitragezaak aanspant. Ik denk dat wij een sterke zaak hebben, omdat het bod van Southampton niet reëel is, omdat er zonder onze toestemming onderhandeld is over een overgang van Poortvliet én omdat hij zonder toestemming gepresenteerd is in Engeland."
Poortvliet noch zijn advocaat Eric Vilé was gisteravond nog in staat om te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |