abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27819717
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
3 for Once Upon a Time in America (1984)
3 for Edward Scissorhands (1990)
voor deze twee een 3 en dan voor Cry Baby een 8??? Over smaak valt niet te twisten, maar mocht dat wel zo zijn... dan begin ik bij jou
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:50:00 #162
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_27820797
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Je enorme gebrek aan filmkennis doet je hier de das om. Het slaat helemaal nergens op.
Helemaal mee eens.
Al heeft Maestro_Murph_Jazz helemaal gelijk dat De NIro beter is dan Depp. Maar Maestro_Murph_Jazz doet Depp nu echt te weinig eer aan. Ten eerste is de man allang veel meer dan een knap koppie. Ten tweede heeft Depp aardig wat goede hoofdrollen op zijn naam staan. (Fear and Loathing in Las Vegas, Finding Neverland, Blow)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:31:36 #163
104875 Maestro_Murph_Jazz
Bad Mother Fucker
pi_27822150
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Je enorme gebrek aan filmkennis doet je hier de das om. Het slaat helemaal nergens op.
'Enorm gebrek aan filmkennis' voor iemand die Johnny Depp beter vindt dan Rober de Niro vind ik dat je die zin niet eens mag dromen....

Daarnaast staat er nergens in mijn tekst dat ik Johnny Depp een slecht acteur vind, Fear and Floathing in Las Vegas heb ik niet gezien en Secret Window ook niet (al gaf Filmvalley die film een hele slechte review). Daarnaast zei ik ook nog eens bij dat ik Depp sterk vond in the Nick of Time, maar dit neemt nog niet weg dat er veel betere acteurs dan Depp zijn en dan Depp niet eens in de schaduw mag staan van een acteur als Robert de Niro.
Ik zeg alleen dat de films waarin Depp zo 'goed' was niet films zijn die goed zijn geworden door Johnny Depp, Platoon van Oliver Stone bijvoorbeeld had Depp een minimale rol en is gewoon goed geworden door de regie van Oliver Stone en het acteerwerk van Charlie Sheen en Willem Dafoe. Hetzelfde geld voor het eerste deel van A Nightmare On Elm Street dat gewoon goed is gemaakt door Wes Craven, mensen hier zien op IMDB staan dat hij daar een 'rol' in heeft gespeeld en stemmen meteen op die gast, onterecht dus, zo'n rol had net zo goed een GTST acteurtje kunnen spelen (zeg nou niet dat ik Depp met een GTST acteur vergelijk).

Daarnaast vergeet je ook nog eens de essentie van mijn bericht en dat is dat mede doordat een acteur als Johnny Depp in een finale 'van een beste acteur topic' komt en in de halve finale ook nog eens een grootheid als Jack Nicholson verslaat, daarom verklaar ik dit tot een maffe topic.

En ga het niet hebben over filmkennis hebben, want voor iemand die Depp beter vind dat De Niro lul je er vierkant uit.
`See you on the darkside of the moon´
pi_27822239
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:31 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:

[..]

'Enorm gebrek aan filmkennis' voor iemand die Johnny Depp beter vindt dan Rober de Niro vind ik dat je die zin niet eens mag dromen....

Daarnaast staat er nergens in mijn tekst dat ik Johnny Depp een slecht acteur vind, Fear and Floathing in Las Vegas heb ik niet gezien en Secret Window ook niet (al gaf Filmvalley die film een hele slechte review). Daarnaast zei ik ook nog eens bij dat ik Depp sterk vond in the Nick of Time, maar dit neemt nog niet weg dat er veel betere acteurs dan Depp zijn en dan Depp niet eens in de schaduw mag staan van een acteur als Robert de Niro.
Ik zeg alleen dat de films waarin Depp zo 'goed' was niet films zijn die goed zijn geworden door Johnny Depp, Platoon van Oliver Stone bijvoorbeeld had Depp een minimale rol en is gewoon goed geworden door de regie van Oliver Stone en het acteerwerk van Charlie Sheen en Willem Dafoe. Hetzelfde geld voor het eerste deel van A Nightmare On Elm Street dat gewoon goed is gemaakt door Wes Craven, mensen hier zien op IMDB staan dat hij daar een 'rol' in heeft gespeeld en stemmen meteen op die gast, onterecht dus, zo'n rol had net zo goed een GTST acteurtje kunnen spelen (zeg nou niet dat ik Depp met een GTST acteur vergelijk).

Daarnaast vergeet je ook nog eens de essentie van mijn bericht en dat is dat mede doordat een acteur als Johnny Depp in een finale 'van een beste acteur topic' komt en in de halve finale ook nog eens een grootheid als Jack Nicholson verslaat, daarom verklaar ik dit tot een maffe topic.

En ga het niet hebben over filmkennis hebben, want voor iemand die Depp beter vind dat De Niro lul je er vierkant uit.
Je zet het maar door: je bent blijkbaar niet op de hoogte van het bestaan van films als Dead Man, Gilbert Grape en Don Juan de Marco - geweldige films waarin Depp op zijn best is. En die noem je niet.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:51:05 #165
Bad Mother Fucker
pi_27822746
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zet het maar door: je bent blijkbaar niet op de hoogte van het bestaan van films als Dead Man, Gilbert Grape en Don Juan de Marco - geweldige films waarin Depp op zijn best is. En die noem je niet.
Kijk, je hebt het blijkbaar nog niet door.
Je kan zoveel films op noemen als je maar wilt, maar je gaat mij niet vertellen dat de films die jij net opnoemt beter zijn dan deze films:
- Mean Streets
- the Godfather Part II
- Taxi Driver
- 1900
- the Deer Hunter
- Raging Bull
- Once Upon A Time in America
- the Untouchables
- Cape Fear
- Jackie Brown
- Ronin

En als Johnny Depp in de films die jij net op noemt op zijn best is dan ben je snel uitgepraat en al helemaal met het lijstje dat hierboven staat.

Maar dat zal wel gebrek aan filmkennis zijn.....
  Moderator vrijdag 10 juni 2005 @ 23:53:42 #166
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27822843
Don Juan de Marco en Ed Wood zijn overigens wel twee geweldige films. Zeker de eerste vind ik nogal ondergewaardeerd, terwijl het echt een film is om verliefd op te worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:57:34 #167
Bad Mother Fucker
pi_27822986
Ja maar is een van die twee beter dan 1 willekeurige film dit lijstje:

- the Godfather Part II
- Taxi Driver
- the Deer Hunter
- Raging Bull
- Once Upon A Time in America
- the Untouchables

Of anders, is het acteerwerk van Depp beter dan het acteerwerk van De Niro?
pi_27823065
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef Mike het volgende:
Don Juan de Marco en Ed Wood zijn overigens wel twee geweldige films. Zeker de eerste vind ik nogal ondergewaardeerd, terwijl het echt een film is om verliefd op te worden.
Het is een van mijn persoonlijk all time favourits - mede dankzij Depps geweldige en authentieke spel maar ook het scenario en de vormgeving. Ed Wood is ook super en persoonlijk vind ik Dead Man ook zwaar onderschat.

Het wordt nu een beetje De Niro vs. Depp - alsof de 1 beter is dan de ander wat eigenlijk onzin is. Ik ben denk ik meer fan van het wat eigenzinniger films waarin Depp speelt. Met the Godfather en films als Goodfellas heb ik vrij weinig.
  Moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 00:00:14 #169
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27823076
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:

Of anders, is het acteerwerk van Depp beter dan het acteerwerk van De Niro?
Nee, maar ik heb dan ook op De Niro gestemd.

Je doet Depp alleen wat te kort (zoals anderen ook al aangaven).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_27823118
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:51 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:

[..]

Kijk, je hebt het blijkbaar nog niet door.
Je kan zoveel films op noemen als je maar wilt, maar je gaat mij niet vertellen dat de films die jij net opnoemt beter zijn dan deze films:
Volgens mij is dit geen filmcompetitie maar gaat het over acteurs. Blijft een kwestie van smaak.
pi_27823440
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Johnny Depp heeft hele generaties acteurs gestimuleerd. Laat mensen zien dat er meer is dan alleen een mooi hoofd, iedereen weet nog het moment dat ie Johnnie voor het eerst aan het werk zag. Menigeen ging zelf acteren, de zwakte van een man werd door hem op het witte doek neer gezet. Hij stelde zich als eerste in de filmgeschiedenis niet als macho op. Maar was kwetsbaar in alle facetten van zijn mannelijkheid. Johnnie gaat de geschiedenis in als wegbereider voor iedereen die niet aan een stereotype manbeeld kan voldoen. James Dean, Marlon Brando, Jack Nicholson, Harvey Keitel, de Niro, John Hurt, Sir Laurence olivier allen mislukte in de missie die Johnny wel heeft volbracht. Eén ster op de Hollywood walk of fame is een belediging voor deze held. Er moet een ster in het heelal naar hem worden vernoemd, en elke zender op de wereld zou verplicht moeten worden minimaal één keer per dag één van zijn legendarische films te vertonen.

valt me nou van je tegen tong, jij als filmliefhebber
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:15:56 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27823533
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is dit geen filmcompetitie maar gaat het over acteurs. Blijft een kwestie van smaak.
En daar zeg je het helemaal goed
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27823707
Depp. Ik heb DeNiro nooit boeiend gevonden, terwijl ik Depp geweldig vind spelen. Hij kruipt erg goed in élke rol, en zet het gewoon super neer.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:46:50 #174
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27824274
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Depp. Ik heb DeNiro nooit boeiend gevonden, terwijl ik Depp geweldig vind spelen. Hij kruipt erg goed in élke rol, en zet het gewoon super neer.
Haha, als je 1 iemand moet noemen die goed in zijn rollen kruipt is het deNiro wel!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_27827863
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Hare het volgende:

[..]

Haha, als je 1 iemand moet noemen die goed in zijn rollen kruipt is het deNiro wel!
Daar hoeft toch niet iedereen het mee eens te zijn.
pi_27828239
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

In Good Fellas was ie juist op z'n kwetsbaarst. Remember de scene dat ie hoort dat Pescie is vermoord, hij huilt en kan z'n woede niet kwijt in de telefooncel.

Helpt waar hij kan!
pi_27828258
DeNiro dus. Ik heb niks tegen Depp,maar hij hoort niet echt een een finale thuis imho, maar ja, zo gaat dat in zo;n toernament.

Johnny Depp - Jack Nicholson 36 - 24
Wel merkwaardig, zo'n groot verschil.
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:04:24 #178
Bad Mother Fucker
pi_27828837
Zoals ik al zei, er zijn veel betere acteurs dan Johnny Depp.
Jack Nichelson is één van de zoveel, er zijn talloze acteus die beter zijn dan Depp.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:08:34 #179
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27830097
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:17 schreef NoSigar het volgende:
DeNiro dus. Ik heb niks tegen Depp,maar hij hoort niet echt een een finale thuis imho, maar ja, zo gaat dat in zo;n toernament.

Johnny Depp - Jack Nicholson 36 - 24
Wel merkwaardig, zo'n groot verschil.
Is dit nou de officiele stand
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27830488
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
Zoals ik al zei, er zijn veel betere acteurs dan Johnny Depp.
Jack Nichelson is één van de zoveel, er zijn talloze acteus die beter zijn dan Depp.
Nichelson ken ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')