voor deze twee een 3 en dan voor Cry Baby een 8??? Over smaak valt niet te twisten, maar mocht dat wel zo zijn... dan begin ik bij jouquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
3 for Once Upon a Time in America (1984)
3 for Edward Scissorhands (1990)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Je enorme gebrek aan filmkennis doet je hier de das om. Het slaat helemaal nergens op.
'Enorm gebrek aan filmkennis' voor iemand die Johnny Depp beter vindt dan Rober de Niro vind ik dat je die zin niet eens mag dromen....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Je enorme gebrek aan filmkennis doet je hier de das om. Het slaat helemaal nergens op.
Je zet het maar door: je bent blijkbaar niet op de hoogte van het bestaan van films als Dead Man, Gilbert Grape en Don Juan de Marco - geweldige films waarin Depp op zijn best is. En die noem je niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:31 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
'Enorm gebrek aan filmkennis' voor iemand die Johnny Depp beter vindt dan Rober de Niro vind ik dat je die zin niet eens mag dromen....
Daarnaast staat er nergens in mijn tekst dat ik Johnny Depp een slecht acteur vind, Fear and Floathing in Las Vegas heb ik niet gezien en Secret Window ook niet (al gaf Filmvalley die film een hele slechte review). Daarnaast zei ik ook nog eens bij dat ik Depp sterk vond in the Nick of Time, maar dit neemt nog niet weg dat er veel betere acteurs dan Depp zijn en dan Depp niet eens in de schaduw mag staan van een acteur als Robert de Niro.
Ik zeg alleen dat de films waarin Depp zo 'goed' was niet films zijn die goed zijn geworden door Johnny Depp, Platoon van Oliver Stone bijvoorbeeld had Depp een minimale rol en is gewoon goed geworden door de regie van Oliver Stone en het acteerwerk van Charlie Sheen en Willem Dafoe. Hetzelfde geld voor het eerste deel van A Nightmare On Elm Street dat gewoon goed is gemaakt door Wes Craven, mensen hier zien op IMDB staan dat hij daar een 'rol' in heeft gespeeld en stemmen meteen op die gast, onterecht dus, zo'n rol had net zo goed een GTST acteurtje kunnen spelen (zeg nou niet dat ik Depp met een GTST acteur vergelijk).
Daarnaast vergeet je ook nog eens de essentie van mijn bericht en dat is dat mede doordat een acteur als Johnny Depp in een finale 'van een beste acteur topic' komt en in de halve finale ook nog eens een grootheid als Jack Nicholson verslaat, daarom verklaar ik dit tot een maffe topic.
En ga het niet hebben over filmkennis hebben, want voor iemand die Depp beter vind dat De Niro lul je er vierkant uit.
Kijk, je hebt het blijkbaar nog niet door.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zet het maar door: je bent blijkbaar niet op de hoogte van het bestaan van films als Dead Man, Gilbert Grape en Don Juan de Marco - geweldige films waarin Depp op zijn best is. En die noem je niet.
Het is een van mijn persoonlijk all time favourits - mede dankzij Depps geweldige en authentieke spel maar ook het scenario en de vormgeving. Ed Wood is ook super en persoonlijk vind ik Dead Man ook zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef Mike het volgende:
Don Juan de Marco en Ed Wood zijn overigens wel twee geweldige films. Zeker de eerste vind ik nogal ondergewaardeerd, terwijl het echt een film is om verliefd op te worden.
Nee, maar ik heb dan ook op De Niro gestemd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
Of anders, is het acteerwerk van Depp beter dan het acteerwerk van De Niro?
Volgens mij is dit geen filmcompetitie maar gaat het over acteurs. Blijft een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:51 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Kijk, je hebt het blijkbaar nog niet door.
Je kan zoveel films op noemen als je maar wilt, maar je gaat mij niet vertellen dat de films die jij net opnoemt beter zijn dan deze films:
valt me nou van je tegen tong, jij als filmliefhebberquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Johnny Depp heeft hele generaties acteurs gestimuleerd. Laat mensen zien dat er meer is dan alleen een mooi hoofd, iedereen weet nog het moment dat ie Johnnie voor het eerst aan het werk zag. Menigeen ging zelf acteren, de zwakte van een man werd door hem op het witte doek neer gezet. Hij stelde zich als eerste in de filmgeschiedenis niet als macho op. Maar was kwetsbaar in alle facetten van zijn mannelijkheid. Johnnie gaat de geschiedenis in als wegbereider voor iedereen die niet aan een stereotype manbeeld kan voldoen. James Dean, Marlon Brando, Jack Nicholson, Harvey Keitel, de Niro, John Hurt, Sir Laurence olivier allen mislukte in de missie die Johnny wel heeft volbracht. Eén ster op de Hollywood walk of fame is een belediging voor deze held. Er moet een ster in het heelal naar hem worden vernoemd, en elke zender op de wereld zou verplicht moeten worden minimaal één keer per dag één van zijn legendarische films te vertonen.
En daar zeg je het helemaal goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen filmcompetitie maar gaat het over acteurs. Blijft een kwestie van smaak.
Haha, als je 1 iemand moet noemen die goed in zijn rollen kruipt is het deNiro wel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Depp. Ik heb DeNiro nooit boeiend gevonden, terwijl ik Depp geweldig vind spelen. Hij kruipt erg goed in élke rol, en zet het gewoon super neer.
Daar hoeft toch niet iedereen het mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, als je 1 iemand moet noemen die goed in zijn rollen kruipt is het deNiro wel!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Good Fellas was ie juist op z'n kwetsbaarst. Remember de scene dat ie hoort dat Pescie is vermoord, hij huilt en kan z'n woede niet kwijt in de telefooncel.
Is dit nou de officiele standquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:17 schreef NoSigar het volgende:
DeNiro dus. Ik heb niks tegen Depp,maar hij hoort niet echt een een finale thuis imho, maar ja, zo gaat dat in zo;n toernament.
Johnny Depp - Jack Nicholson 36 - 24
Wel merkwaardig, zo'n groot verschil.
Nichelson ken ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:04 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
Zoals ik al zei, er zijn veel betere acteurs dan Johnny Depp.
Jack Nichelson is één van de zoveel, er zijn talloze acteus die beter zijn dan Depp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |