quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mening het gaat om het erkennen van kwaliteit. En als je die films eens goed zou bekijken en daarna een paar films waar De NIro in speelt dan zul je vanzelf erachter komen dat De Niro een veel beter acteur is. Dan het heeft het dus niks meer te maken met mening.
Getuige zijn lange staat van dienst en zijn onderscheidingen + het feit dat ie hier ook in de finale staat lijkt me antwoord genoeg op de vraag of ie dat goed doetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is of je vindt dat ie dat goed doet, niet of ie het probeert.
Maar persoonlijk blijft dat altijd een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Getuige zijn lange staat van dienst en zijn onderscheidingen + het feit dat ie hier ook in de finale staat lijkt me antwoord genoeg op de vraag of ie dat goed doet
Dat ie een veel beter acteur zou zijn is nou eenmaal niet kwantitatief vast te stellen. De kwaliteiten van een acteur zullen altijd gedeeltelijk subjectief beoordeeld worden, evenals waar je je prioriteiten legt wat betreft waar je allemaal op let. En dit heeft dus alles te maken heeft met een mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mening het gaat om het erkennen van kwaliteit. En als je die films eens goed zou bekijken en daarna een paar films waar De NIro in speelt dan zul je vanzelf erachter komen dat De Niro een veel beter acteur is. Dan het heeft het dus niks meer te maken met mening.
Tuurlijk gaat het om een mening, we hebben het hier over twee goede acteurs, van beide wordt de kwaliteit erkent. Wie beter is, is een kwestie van smaak, oftewel mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan ook volledig mee eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:38 schreef Omega het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om een mening, we hebben het hier over twee goede acteurs, van beide wordt de kwaliteit erkent. Wie beter is, is een kwestie van smaak, oftewel mening.
Ik ben voor Depp gegaan, vooral omdat de laatste jaren De Niro gewoon niet zulke goede rollen speelt. Meet the Parents (fockers) Analyze this and that, Godsend en Showtime zijn films waar ik de Niro niet zo goed in vond, ondanks dat ik van (sommige van) die films best van kon genieten.
En ja Depp heeft gewoon iets speciaals vind ik, speelt zijn rollen dat ik het gevoel heb dat hij ze met plezier speelt.
Jezus man, kan je niet lezen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Het woord smaak is je volledig onbekend
Analyze this/that zijn als film misschien niet goed maar het acteerwerk van Robert De Niro is wel goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan ook volledig mee eens.
Vooral Analyze this/that - voor de laatste heb ik overigens niet de moeite genomen om 'm te bekijken - hebben het voor mij mogelijk gemaakt om een keuze te maken ten nadelen van De Niro.
Wat ik - en anderen met me - duidelijk proberen te maken is dat kwaliteit net zo goed grotendeels op een mening is gebaseerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:49 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Jezus man, kan je niet lezen?
Ik zeg nadrukkelijk het gaat niet om smaak het gaat om kwaliteit. Anders kan ik ook wel op the Return of the Texas Chainsaw Massacre gaan stemmen omdat ik Renee Zellweger zo geil vind.
Daar ben ik het niet mee eens. In mijn ogen speelde hij vooral een matige karikatuur van zichzelf, van een karakter die hij inderdaad erg goed onder de knie heeft, maar hij was niet bepaald overtuigend in deze.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:50 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Analyze this/that zijn als film misschien niet goed maar het acteerwerk van Robert De Niro is wel goed.
In Showtime wordt hij weggespeeld door William Shatner. William Shatner godbetert.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:50 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Analyze this/that zijn als film misschien niet goed maar het acteerwerk van Robert De Niro is wel goed.
Gast, je bent echt een stijf kop die niet wil luisteren. Eerst maak je zelf compleet belachelijk door andere gebrek aan filmkennis te verwijten, terwijl je die zelf ook duidelijk onbeert. Daarna maak je nog belachelijker door te laten merken dat je het verschil niet kent tussen objectiviteit en subjectiviteit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:49 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Jezus man, kan je niet lezen?
Ik zeg nadrukkelijk het gaat niet om smaak het gaat om kwaliteit. Anders kan ik ook wel op the Return of the Texas Chainsaw Massacre gaan stemmen omdat ik Renee Zellweger zo geil vind.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de laatste 70-80 posts staan nog nauwelijks stemmen. Vanavond kan deze finale wel worden afgesloten.
Ja, die Buscemi-award was echt wel terecht, hoorquote:
Praat ik hier nou met een twaalfjarige? Als iets boven een mening uit wil stijgen dan moet het kwantificeerbaar zijn. Oftewel, je moet het objectief kunnen meten. Alles wat niet objectief te meten valt is daarmee per definitie subjectief, en dus slechts een mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
califo dusquote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit nog op één persoon te wachten.
Is het zo spannend dan, dat één stem nog uitmaakt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit nog op één persoon te wachten.
Ik eigenlijk ook. Maar ons geheugen laat ons in de steek.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef California het volgende:
Ik had durven zweren dat ik al gestemd had. Vergeef me
.
* Finale
Robert De Niro - Johnny Depp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |