Ja, die Buscemi-award was echt wel terecht, hoorquote:
Praat ik hier nou met een twaalfjarige? Als iets boven een mening uit wil stijgen dan moet het kwantificeerbaar zijn. Oftewel, je moet het objectief kunnen meten. Alles wat niet objectief te meten valt is daarmee per definitie subjectief, en dus slechts een mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mening het gaat om het erkennen van kwaliteit. En als je die films eens goed zou bekijken en daarna een paar films waar De NIro in speelt dan zul je vanzelf erachter komen dat De Niro een veel beter acteur is. Dan het heeft het dus niks meer te maken met mening.
califo dusquote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit nog op één persoon te wachten.
Is het zo spannend dan, dat één stem nog uitmaakt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit nog op één persoon te wachten.
Ik eigenlijk ook. Maar ons geheugen laat ons in de steek.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef California het volgende:
Ik had durven zweren dat ik al gestemd had. Vergeef me
.
* Finale
Robert De Niro - Johnny Depp
Ten eerste verwijt ik niemand iets, ik weet niet waar jij dat ziet staan en ten tweede gaat het niet om objectiviteit of subjectiviteit.....dus ik weet niet wat jij onder objectiviteit of subjectiviteit verstaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gast, je bent echt een stijf kop die niet wil luisteren. Eerst maak je zelf compleet belachelijk door andere gebrek aan filmkennis te verwijten, terwijl je die zelf ook duidelijk onbeert. Daarna maak je nog belachelijker door te laten merken dat je het verschil niet kent tussen objectiviteit en subjectiviteit.
Ik vind uitspraken alsquote:Op maandag 13 juni 2005 16:01 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Ten eerste verwijt ik niemand iets, ik weet niet waar jij dat ziet staan en ten tweede gaat het niet om objectiviteit of subjectiviteit.....dus ik weet niet wat jij onder objectiviteit of subjectiviteit verstaat.
enquote:'Enorm gebrek aan filmkennis' voor iemand die Johnny Depp beter vindt dan Rober de Niro vind ik dat je die zin niet eens mag dromen.... "
iemand iets verwijten.quote:En ga het niet hebben over filmkennis hebben, want voor iemand die Depp beter vind dat De Niro lul je er vierkant uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |