Wanneer ga jij eens aan de vrouw Gijs?quote:
3 Gijsjes en 2 collega's hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
4 Gijsjes zelfsquote:
Je ziet ze weer overal op het moment, de bolle buiken komen onder de grote winterjassen tevoorschijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Wel goed, niet perfect,...waarom vraag je het zelf niet? Ze zit vast te lurkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zou het eigenlijk gaan met ons Limburgs meisje?
Ze lurkt niet meerquote:
Jij bent haar woordvoerder?quote:
haha hebt haar op msn dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het gevoel dat het zo is
Het is een sjansbeer hoor.quote:
Jah, 2 jaar ofzo alquote:
goh dat had ik nog niet doorquote:
Er is toch zo’n oude Science Fiction film over vrouwen die bevrucht worden door aliens? Op een gegeven moment hebben ze allemaal van die enge ogen en krachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
mbt de babyboom... ongeloofelijk veel vrouwen zijn er zwanger lijkt wel.. serieus.. lijkt wel een alien film.
Helemaal als je zon babyzaak rond loopt, al die vrouwen met een cocon er voor.
haha grote mond, nog groter watjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt Gijs
Nu kan ik niet meer slapen.
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/537(...)nna_%28video%29.html
Serieus.. wat een lage straf... je hoort wel eens een lage straf.. maar dit IS een lage straf.. eigenlijk onbestraft... wat een kut wereld.
Dat is logisch, wat iedereen die in dit land iets ergst doet is meteen ontoerekeningsvatbaar of geestelijk gestoord. Niemand is zelf meer verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoWel WAARSCHIJNLIJK een lange TBS
Ongelofelijk he...
Ja.. doe je iets verschrikkelijks, dan ben je dus niet goed bij je hoofd, dus ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is logisch, wat iedereen die in dit land iets ergst doet is meteen ontoerekeningsvatbaar of geestelijk gestoord. Niemand is zelf meer verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Ja, en die diagnose wordt gesteld door een groep gesubsidieerde geitenwollensokken die je doorverwijzen naar een groep anderen gesubsidieerde geitenwollensokken. En zo houdt die hele kliek mekaar aan het werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
Ja.. doe je iets verschrikkelijks, dan ben je dus niet goed bij je hoofd, dus ontoerekeningsvatbaar.
Gijs, als ik F.Halsema op straat dood sla met een knuppel, haar vervolgens hart in dr aars neuk en weg loop met een peuk in mn bek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoWel WAARSCHIJNLIJK een lange TBS
Ongelofelijk he...
En maar subsidie vangen he.. mijn god Gijs, als wij dat zien moeten toch meer mensen dat door hebben.. Tis een complot waar iedereen zijn/haar de rug wast van de ander!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en die diagnose wordt gesteld door een groep gesubsidieerde geitenwollensokken die je doorverwijzen naar een groep anderen gesubsidieerde geitenwollensokken. En zo houdt die hele kliek mekaar aan het werk.
Misschien als je het bij Wilders doet. Halsema ligt wat beter bij die kliek. Als zou ik het haar wel gunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Bastard het volgende:
Gijs, als ik F.Halsema op straat dood sla met een knuppel, haar vervolgens hart in dr aars neuk en weg loop met een peuk in mn bek.
Ben ik zo gestoord dat ik een maand cel krijg.!
Hij is wel cool geworden hoor Gijs..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
idemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Hij is wel cool geworden hoor Gijs..
Kom wel es biertje drinken bij je naast de vijver
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Welcome backquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:54 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Zo we zijn weer terug in het vlakke nederland. Jezus wat is Noorwegen toch een mooi land zeg
De vakantie was fantastisch. We hebben heerlijk gerelaxd, gegeten, gezwommen, gevaren en genoten van het uitzicht.
ik zal straks even wat foto's laten zien
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto's!
Ik zie alleen geen bikini's
He lekker, de Gijsjes zijn weer compleetquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:54 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Zo we zijn weer terug in het vlakke nederland. Jezus wat is Noorwegen toch een mooi land zeg
De vakantie was fantastisch. We hebben heerlijk gerelaxd, gegeten, gezwommen, gevaren en genoten van het uitzicht.
ik zal straks even wat foto's laten zien
quote:
Over het weer hebben we niet te klagen gehadquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie wel een beetje mooi weer gehad? Hier was het weer bagger.
We hebben toch een schitterend weekend gehad ergensquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie wel een beetje mooi weer gehad? Hier was het weer bagger.
Vindt je? Ik heb alleen maar regen gezien. Maar ik was in Limburg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
We hebben toch een schitterend weekend gehad ergens
Ook hier een heerlijk weekend gehad hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vindt je? Ik heb alleen maar regen gezien. Maar ik was in Limburg.
we hebben nog wel een foto van een naakte Surfer onder de douchequote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ook hier een heerlijk weekend gehad hoor!
@Quinny en de rest van de vakantiegangers; WELKOM TERUG!!! en leuke foto's komen er nog meer?ligt erg mooi daar dat huisje.
En daan is schattig als altijd
In Schinveld waren er zaterdag flinke regenbuien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
Ook hier een heerlijk weekend gehad hoor!
Ja,... ook Ned gaf een nee..... he heeeerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hoe is het? We hebben jullie gemist wa?
Weinig game- of ander nieuws eigenlijk!Allemaal vorige week NEE gestemd (behalve Noot, maar die sucked).
Ik ben volop van Skies of Arcadia aan het genieten. Heerlijke RPG. Zit nu op iets van 14 uur.De rest is rondjes aan het rijden geloof ik.
en als we stout zijn worden we daarmee gestraft?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
we hebben nog wel een foto van een naakte Surfer onder de douche![]()
Massaal NEE Gijs, een heel hele hoge opkomst. Dat hoofd van die politici…was een leuke avond. :’) Voor de rest natuurlijk niks verandert. Dezelfde kliek zit er nog steeds, alleen is Zalm nu in Brussel aan het zeuren dat we een paar euro’s minder willen betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... ook Ned gaf een nee..... he heeeerlijkIk hoopte het al. SoA Gijs ?
Hoe bevalt die ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heerlijk Gijs...........quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Skies of Arcadia heerst!Hele leuke luchtige (letterlijk en figuurlijk) RPG. Ik ben er in elk geval van het genieten.
Leuke vechtsysteem, goed verhaal, sympathieke hoofdfiguren. Kwaliteit van de graphics zit ergens tussen FFVII en FFX. Prima te doen in elk geval! Dit en Manhunt hebben ervoor gezorgd dat ik uit mijn dip ben geklommen!
Gijs...Final Fantasy XI op de Xbox360...het is klaar.quote:
Daar wil ik ook wel eens meer over gaan zien eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Final Fantasy XI op de Xbox360...het is klaar.
Waar wil jij het over hebben dan, gooi es een balletje opquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef QueenR het volgende:
oh boy ze zijn weer terug.. gamegelul is er weerfijne dag verder heren!
Filmpje, preview,.... give it to me babyquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Final Fantasy XI op de Xbox360...het is klaar.
Verwijst naar definitie van een Gijsquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef QueenR het volgende:
oh boy ze zijn weer terug.. gamegelul is er weerfijne dag verder heren!
Ga jij daar ook heen?quote:
Mijn liefde voor jou.......... zeldzaamquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Heerlijke vakantie gehad! Noorwegen is errug mooi!
Zo gelachen........
Was echt fantastisch![]()
Helemaal top Gijsquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef gijsje79 het volgende:
Leuke foto's.
Dus een goeie vakantie gehad.
Wederzijds lieverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou.......... zeldzaam
Een vriend van me verhuist er deze maand naar toe. Daarna moet hij in Nederland nog wat zaakjes regelen, en dan rijden we er samen heen, via Kopenhagen, Zweden en Oslo. Dan zijn we ongeveer een week onderweg, en daarna blijf ik nog een week thuis bij hem in Bergen.quote:
Cool Gijs.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef chibibo het volgende:
Een vriend van me verhuist er deze maand naar toe. Daarna moet hij in Nederland nog wat zaakjes regelen, en dan rijden we er samen heen, via Kopenhagen, Zweden en Oslo. Dan zijn we ongeveer een week onderweg, en daarna blijf ik nog een week thuis bij hem in Bergen.
My nigger...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
Vrijdag maar es kijken of GTA SA in de winkel ligt.. koopavond.. anders gewoon lekker verder met Forza..
+Nigga style enviromentquote:
Ja ik zit er nu ook wel op te wachten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
Vrijdag maar es kijken of GTA SA in de winkel ligt.. koopavond.. anders gewoon lekker verder met Forza..
Huizen beroven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
+Nigga style enviroment
+Voertuigen besturen zoals vliegtuigen, en boten
+Gigantische stad
+Hoop shit te doen
Gijs dat spel moet je blind kopen.... beste GTA die ik ken.... geen laadtijden..... en ZOOOVEEEEL te doen.... spel is zeker 3x zo groot als Vice City !!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
+Nigga style enviroment
+Voertuigen besturen zoals vliegtuigen, en boten
+Gigantische stad
+Hoop shit te doen
Ik vond VC beter, maar dat kwam vooral door de jaren ’80 setting en muziek die mij gewoon meer aanspraken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Gijs dat spel moet je blind kopen.... beste GTA die ik ken.... geen laadtijden..... en ZOOOVEEEEL te doen.... spel is zeker 3x zo groot als Vice City !!
Ja las dat het spel in totaal 6X groter is dan VC.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat spel moet je blind kopen.... beste GTA die ik ken.... geen laadtijden..... en ZOOOVEEEEL te doen.... spel is zeker 3x zo groot als Vice City !!
check de review op IGN... voor controls scoort die hoog !quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja las dat het spel in totaal 6X groter is dan VC.
Hopen dat de besteuring wel beter is dan van VC voor de Xbox.
Vond de PS2 besteuring wel lekker maar die van de Xbox was een stuk minder.
Wat ik zo las over de besteuring is dat het wel wat verbeterd is maar er erg op lijkt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja las dat het spel in totaal 6X groter is dan VC.
Hopen dat de besteuring wel beter is dan van VC voor de Xbox.
Vond de PS2 besteuring wel lekker maar die van de Xbox was een stuk minder.
Dit is in dit deel veel beter, ze hebben de besturing van Manhunt hiervoor gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef Bastard het volgende:
Wat ik zo las over de besteuring is dat het wel wat verbeterd is maar er erg op lijkt.
Maakt niet uit, als je maar kan locken, schieten en dan de volgende locken vind ik het goed.
Lijkt me ook lachen jaquote:
dan word je gelijk neergehaald door F16'squote:Op woensdag 8 juni 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen ja
Las ook dat je op het vliegveld een vliegtuig kan jatten en dan naar de gesloten delen van de stad kan vliegen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
Las ook dat je op het vliegveld een vliegtuig kan jatten en dan naar de gesloten delen van de stad kan vliegen
die gang-wars zijn ook echt coolquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat de missies in GTA:SA veel leuker zijn dan in de vorige delen, veel meer afwisseling.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef Bastard het volgende:
Gijs, je weet hoe dat gaat in GTA... jointje aan, beetje rondlopen, kutten met auto's en vliegtuigen, en voor je het weet ben je 3 uur verder
NIET LEZEN B.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef kepler het volgende:
die gang-wars zijn ook echt coolBeetje ruzie zoeken en vijanden neerschieten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker, die paniek bij het verkeerd gebruiken van spoiler-tags.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Zal wel foute-neger-muziek zijn.. net wat voor onsquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Lekker beetje kloten af en toe effen een mission doen.
Hopen op een goeie soundtrack.
Leren boksen.
Ja ik heb er wel zin in.
Dat is een gigantische berg die je moet beklimmen.... ben je dik een half uur mee bezig... met een cross motor gaat het sneller.... God wat een spelquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
NIET LEZEN B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker, die paniek bij het verkeerd gebruiken van spoiler-tags.
The truth was in here.
Half uur ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is een gigantische berg die je moet beklimmen.... ben je dik een half uur mee bezig... met een cross motor gaat het sneller.... God wat een spel
Mzzl Gijsjes !
tis echt een coole gamequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half uur ook
En dan binnen 3 minuten naar beneden natuurlijk.. wil je nog wel een keer. PLOP uur verder, geen fuck gedaan
Nee.quote:
Nel.. ja da was mn overbuurvrouw, die handoeken onder deur schoof tegen de wietlucht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Vriendin is naar Nel (je kent d'r nog wel vanuit de flat)
Heb gisteren contact gehad met het hoofdburo.
Ze zouden me terug bellen van hoe en wat.
Me vorige baas belde ook al gisteren.
Die vroeg of ik wou werken in de bajes in Leeuwarden.
Zei tegen hem wacht eerst dit wel ff af, anders maar weer de bajes in.
Eerlijk gezegt heb ik daar geen zin meer in.
Ja de Smart.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nel.. ja da was mn overbuurvrouw, die handoeken onder deur schoof tegen de wietlucht.
Ah dus jobs komen je tegemoet![]()
Mooi werk man cool!
Nee, dit lijkt me ook leuke voor jou, beetje deurwaarder zijn, beetje buiten lopen, beetje ouwehoeren en rijden in je auto.
GTA:SA is wel zo’n spel waar je zolang plezier aan hebt dat de kosten per uur eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
Hmm eigenlijk geen geld, maar GTA SA misschien toch maar halen... ppffff
Welkom trug trouwens, de Norge-gijsjes
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GTA:SA is wel zo’n spel waar je zolang plezier aan hebt dat de kosten per uur eigenlijk wel meevallen.
Ja, heerlijkquote:
Ja das wel lekker als je in een rustigere buurt woont.. oude huis liepen ook wel heel veel mensen langs bij je he. Altijd kut parkeren daar ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, heerlijkKan gewoon me autoradio laten zitten. Lekker rustig en nieuw alles
Kom maar een keer kijken![]()
Groen valt mee, maar vind dat niet erg, buurt en alles ziet er goed uit dus dat maakt veel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das wel lekker als je in een rustigere buurt woont.. oude huis liepen ook wel heel veel mensen langs bij je he. Altijd kut parkeren daar ook.
Huis bij mij loopt ook geen straat langs, lekker rusitg daar, op die KUT scooterjeugd na dan.
Heb je ook lekker wat groen in de buurt?
Ey is dat zo'n bakon binnen zal ik maar zeggen? das wel errug cool.. en uitzicht op die trein zeker naar Gouda heen en weer?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Groen valt mee, maar vind dat niet erg, buurt en alles ziet er goed uit dus dat maakt veel goed.
Oude buurt begon echt achteruit te gaan, veel hangjeugd en drugs enzo.
Ons nieuwe uitzicht:
[afbeelding]
Yup, binnen balkon, heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey is dat zo'n bakon binnen zal ik maar zeggen? das wel errug cool.. en uitzicht op die trein zeker naar Gouda heen en weer?
Collega van mn vrouw woont ook in zon flat!
Ja die andere buurt is wel cool, beetje veel marokkanen en kut parkeren daar.
Beetje relaxed wonen is toch wel lekker hoor.. mn oude huis op de klepperman was ook erg veel lawaai, gaat gewoon tegen staan dan.
Hoest nou met werk dan Gijs, je was toch ook op zoek ofzo?
ja ik ken die woningen wel.. je zou best een buurjongen kunnen zijn van die collegaquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Yup, binnen balkon, heerlijkAls het stortregent kan je nog buiten zitten
We kijken inderdaad op het station
Werk gaat klote, werktijden zijn om te huilen ( 06.00-14.30 of 14.30-23.00 ) Moet zo weer om 14.30 beginnen,...je hebt gewoon niks aan je dag. S'ochtends werken is erg vroeg maar je bent wel lekker vroeg vrij. Werk zelf is saai en eentonig, en het is gewoon niet leuk om iets te doen wat je niet wilt en je eigenlijk iets anders wilt doen. En gewoon minimum loon verdienenHeb net wel gesolliciteerd naar een DTP baan in Leiden maar verwacht er niks meer van. Zal toch wel weer een afwijzing worden
Tering.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... dit zijn pas shops![]()
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6264&display=photoshop
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik ken die woningen wel.. je zou best een buurjongen kunnen zijn van die collega
Ze is lesbisch...
Maar je hebt spijt dat je niet meer bij gemeente werkt zeker dan?
Kan je niks anders dan tekenen Gijs?
Ja word je ook mee doodgegooid inderdaad...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, ik kan licht administratief werk doen, maar heb al veel rondgevraagd maar
*niet op werk googlen gaat*quote:
Tis een vrouw die er voor moet zorgen dat het mannelijk lid in woedende toestand blijft staan, tussen de opname's door van een porno scene.quote:
Owja...daar hebben we het al een keer over gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Tis een vrouw die er voor moet zorgen dat het mannelijk lid in woedende toestand blijft staan, tussen de opname's door van een porno scene.
dit is toch het favo beroep van elke vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een vrouw die er voor moet zorgen dat het mannelijk lid in woedende toestand blijft staan, tussen de opname's door van een porno scene.
Was het maar waar inderdaad,.. als ze zich ff vervelen dat ze zich daarmee bezig hielden..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:39 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
dit is toch het favo beroep van elke vrouw?![]()
Voorraadkast leegquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
Was het maar waar inderdaad,.. als ze zich ff vervelen dat ze zich daarmee bezig hielden..
Maar nee hoorDan gaan ze praten
Dat praten ook altijd van die vrouwen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was het maar waar inderdaad,.. als ze zich ff vervelen dat ze zich daarmee bezig hielden..
Nee, hij was erg grappig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Bastard het volgende:
Ken je 't.
praten is sufquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik verveel me DOOD hier... De cijfertjes van de stof die ik moet leren draaien voor mijn ogen. Heb net ff gegamed op die zwarte box om af te reageren. Dat was wel weer tofquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorraadkast leeg
Je weegschaal heeft het opgegeven
Je past niet meer door de deur
Ze hadden geen riem in jou maat
De bus kiepte om toen je in stapte
WAT is er??
Tuurlijk is dat tof, is wel een xbox hequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik verveel me DOOD hier... De cijfertjes van de stof die ik moet leren draaien voor mijn ogen. Heb net ff gegamed op die zwarte box om af te reageren. Dat was wel weer tof
Ach zo erg is het toch allemaal niet we praten helemaal niet zoveel en vinden het best leuk om weleens andere dingen te doen enzo, maar je kent het, het gevoel moet wel goed goed zijn en je moet met elkaar overleggen hoe wat en wanneer er zoiets gedaan wordt. Maar ik ben er van overtuigd dat als je rekening houdt met de gevoelens van een vrouw je er best veel van gedaan kan krijgen en het praten behoorlijk meevalt. Ik persoonlijk praat helemaal niet zoveel hoor, ik ben meer het stille zwijgzame typje, is ook wel leuk en mysterieus enzo en je moet gewoon weten wanneer je je mond moet houden. Gisteren had ik het er nog over met een buurvrouw, dat we eigenlijk helemaal niet zoveel praten en al helemaal niet over gevoelens enzo. Jullie praten ook veel hoor denk je nu echt dat een vrouw meer praat dan mannen? valt allemaal wel mee.. blah blah blah blah blah blah (gaat nog een paar minuutjes door met kleppen)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
dat hardequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorraadkast leeg
Je weegschaal heeft het opgegeven
Je past niet meer door de deur
Ze hadden geen riem in jou maat
De bus kiepte om toen je in stapte
WAT is er??
Voor een vrouw die zegt niet veel te praten heb je toch een verdomd lange post neergezet.. en DAT is dus mijn punt!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ach zo erg is het toch allemaal niet we praten helemaal niet zoveel en vinden het best leuk om weleens andere dingen te doen enzo, maar je kent het, het gevoel moet wel goed goed zijn en je moet met elkaar overleggen hoe wat en wanneer er zoiets gedaan wordt. Maar ik ben er van overtuigd dat als je rekening houdt met de gevoelens van een vrouw je er best veel van gedaan kan krijgen en het praten behoorlijk meevalt. Ik persoonlijk praat helemaal niet zoveel hoor, ik ben meer het stille zwijgzame typje, is ook wel leuk en mysterieus enzo en je moet gewoon weten wanneer je je mond moet houden. Gisteren had ik het er nog over met een buurvrouw, dat we eigenlijk helemaal niet zoveel praten en al helemaal niet over gevoelens enzo. Jullie praten ook veel hoor denk je nu echt dat een vrouw meer praat dan mannen? valt allemaal wel mee.. blah blah blah blah blah blah (gaat nog een paar minuutjes door met kleppen)
![]()
Zo waar inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor een vrouw die zegt niet veel te praten heb je toch een verdomd lange post neergezet.. en DAT is dus mijn punt!!
Huiliequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor een vrouw die zegt niet veel te praten heb je toch een verdomd lange post neergezet.. en DAT is dus mijn punt!!
Wel eens een overleg van 2 uur gehad over werkbriefjes & handhaving?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik verveel me DOOD hier... De cijfertjes van de stof die ik moet leren draaien voor mijn ogen. Heb net ff gegamed op die zwarte box om af te reageren. Dat was wel weer tof
Ik ben na twee zinnen afgehaakt. Maar dat gebeurt meestal als vrouwen met van die saaie blablabla verhalen beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef QueenR het volgende:
Ach zo erg is het toch allemaal niet we praten helemaal niet zoveel en vinden het best leuk om weleens andere dingen te doen enzo, maar je kent het, het gevoel moet wel goed goed zijn en je moet met elkaar overleggen hoe wat en wanneer er zoiets gedaan wordt. Maar ik ben er van overtuigd dat als je rekening houdt met de gevoelens van een vrouw je er best veel van gedaan kan krijgen en het praten behoorlijk meevalt. Ik persoonlijk praat helemaal niet zoveel hoor, ik ben meer het stille zwijgzame typje, is ook wel leuk en mysterieus enzo en je moet gewoon weten wanneer je je mond moet houden. Gisteren had ik het er nog over met een buurvrouw, dat we eigenlijk helemaal niet zoveel praten en al helemaal niet over gevoelens enzo. Jullie praten ook veel hoor denk je nu echt dat een vrouw meer praat dan mannen? valt allemaal wel mee.. blah blah blah blah blah blah (gaat nog een paar minuutjes door met kleppen)
![]()
Whahaha ja!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben na twee zinnen afgehaakt. Maar dat gebeurt meestal als vrouwen met van die saaie blablabla verhalen beginnen.Als ze nu eens zouden beginnen met het wat interessanter te maken. Goede startzinnen zijn.
Ik was met mijn tepels aan het spelen en toen dacht ik opeens...
Het lijkt me zo geil om eens met een vrouw te vrijen, en...
Mijn mond is een grote erogene zone, maar...
Ik zag die paal, en ik moest er gewoon omheen dansen, en toen....
Vaak zat Gijs, maar ik loop er nooit over te klagenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel eens een overleg van 2 uur gehad over werkbriefjes & handhaving?
Miep de mierquote:
Truusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Miep de mier
Of hoe die drukke mier uit de fabeltjeskrant ook alweer heette
ik ga nooit naar werkoverlegquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel eens een overleg van 2 uur gehad over werkbriefjes & handhaving?
strol de iceman aan zijn tepels, zijn zeker wel erg hard jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was met mijn tepels aan het spelen en toen dacht ik opeens...
zal een hele belevenis zijn jij en een vrouwquote:Het lijkt me zo geil om eens met een vrouw te vrijen, en...
delen we iig wel een liefde hequote:Ik zag die paal, en ik moest er gewoon omheen dansen, en toen....
Dan doe je het toch tegen een boomquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:48 schreef ChOas het volgende:
Al 2 dagen geen water....
Ik hoop ZO dat ik niet naar de wc hoef
DAT spoel ik al 2 dagen met Spa wegquote:
Heb je op het werk geen wc? Of een kroeg in de buurt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:48 schreef ChOas het volgende:
Anders bel je ff een mannetjequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:48 schreef ChOas het volgende:
Volgens mij is hij nu niet echt geil. Hij kan beter een loodgieter bellen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu niet echt geil. Hij kan beter een loodgieter bellen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... dit zijn pas shops![]()
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6264&display=photoshop
quote:Op - dinsdag 7 juni 2005 @ 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
mooie fotoshops
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6264&display=photoshop#entries
mooi tochquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Wie kan dit even voor me vertalen? (Duits->Nederlands)
Wat een sukkel
Ja?quote:
What else is newquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:30 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen!![]()
arme choas.. zie je er nu al uit als een of andere zwerver
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk.. sprak net een klant en zijn naam is : Dhr. De Pje![]()
Had ik al verteld dat ik de oplader van mijn laptop niet bij me heb ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:59 schreef ChOas het volgende:
Update: Leiding komt er niet uit...
Ik zal dit even samenvatten: KUT
Nu moet ik zo mijn werk bellen dat ik maar via een VPN ga inloggen en thuiswerken :S
ik zou een vrije dag nemenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik de oplader van mijn laptop niet bij me heb ?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik de oplader van mijn laptop niet bij me heb ?
Mijn levenquote:
Dat heb je nou met je stomme kut mac..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn leven
Log elk half uur in om te zien of er nog mailtjes zijn. Ben een netwerk aan het ontwerpen, dus dacht 'ga ik wel mee door op mijn Mac' ...
...
Visio bestaat niet voor de Mac
Die laassssstttt.. maar je pa blijft ook slapen dan al die tijd ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
GTA SA is in de winkel.
Kan alleen het weekend niet gamen.
En vandaag komt me pa langs.
Zal wel zondag worden.
Na een avond de stad in en dan nog gamen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die laassssstttt.. maar je pa blijft ook slapen dan al die tijd ofzo
Anders gamen als hij dan gaat pitten
hahahahaha dan maar een emulator op die macquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn leven
Log elk half uur in om te zien of er nog mailtjes zijn. Ben een netwerk aan het ontwerpen, dus dacht 'ga ik wel mee door op mijn Mac' ...
...
Visio bestaat niet voor de Mac
Macs heersenquote:
Ik geen 1 voordeel van een domme mac... hoor alleen maar "niet compatible" opmerkingen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Macs heersen
Trouwens, Apple stapt over op Intel processors.
Dit wil ik ooit een keer tegen je gaan gebruiken. Weet alleen nog niet wanneerquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geen 1 voordeel van een domme mac... hoor alleen maar "niet compatible" opmerkingen.
Laat mij dan maar opgaan in de massa, en verzekerd zijn van compatibiliteit zonder flauwekul .
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:
Ik geen 1 voordeel van een domme mac... hoor alleen maar "niet compatible" opmerkingen.
Laat mij dan maar opgaan in de massa, en verzekerd zijn van compatibiliteit zonder flauwekul .
Ja en jij bent het zwarte schaap helemaal achteraan die als laatste mag eten uit de trogquote:
Ja ja, zoiets als : " Ik wil een bijdehande opmerking maken, maar ik weet even niets "quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit wil ik ooit een keer tegen je gaan gebruiken. Weet alleen nog niet wanneer
Gijs, ik ben dat schaap uit die mentos-reclame.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ja en jij bent het zwarte schaap helemaal achteraan die als laatste mag eten uit de trog
Maar je hebt wel een mac waar je mee mag pimpen, alleen geen schaap die je kan verstaan
Das toch die film met dat zwarte schaap met een masker op? En die homo vriend van m die m overal volgtquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe Batman film krijgt trouwens verdomd goede reviews. Trailer zag er ook wel goed uit.
HAHAHAquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik ben dat schaap uit die mentos-reclame.
[afbeelding]
Juist.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, zoiets als : " Ik wil een bijdehande opmerking maken, maar ik weet even niets "
Zoiets ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Bastard het volgende:
Das toch die film met dat zwarte schaap met een masker op? En die homo vriend van m die m overal volgt
Nee lijkt me niksquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoiets ja.Maar het gaye van de vorige films schijnt er vanaf te zijn.
Xmen? Zijn ze wel mee bezig geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee lijkt me niks
Wanneer komt nou es deel 3 van die andere supermensen dan.. je weet wel met die gasten die verschillende krachten hebben.. die is wel cool!
Goede films inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xmen? Zijn ze wel mee bezig geloof ik
Ik vind Batman altijd wat cool, een wat realistischere superheld. Geen superkrachten maar technologie en skills. Verder is de setting altijd heerlijk duister. En dan heb ik het over de eerste twee films van Tim Burton, niet die stomende hopen stront die daarna kwamen.quote:
Is hij weer niet werken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, net een kort bezoek van Struikrover gehad![]()
Ging die aan het werk weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, net een kort bezoek van Struikrover gehad![]()
Zit jij ook in Den Haag dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij had een congres oid in Den Haag en had nu pauze.
Gijs, ik woon 2 straten verderop. Ik zag je laatst nog bij de supermarkt hier.quote:
Meen je niet!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik woon 2 straten verderop. Ik zag je laatst nog bij de supermarkt hier.
Sorry Gijs, ik mag je niet in de maling nemen van Kepler... Ik woon nog gewoon in Delft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Meen je niet!!!
Wat cool!! Sinds wanneer ?
Is dat nog niet geannexeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry Gijs, ik mag je niet in de maling nemen van Kepler... Ik woon nog gewoon in Delft.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry Gijs, ik mag je niet in de maling nemen van Kepler... Ik woon nog gewoon in Delft.
en ook niet bij mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus die Engelse teef komt wel naar jou toe in Delft, maar niet even langs bij mij in Den Haag ?
Daar gaattie last mee krijgen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
de hele tijd leugens vertellen die jongen.. iemand moet hem tot de orde roepenquote:
Ik vond het wel een leuke,... had die moeten doorzetten.... en dan gewoon een adres doorgeven.... zie ChOas al aanbellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
de hele tijd leugens vertellen die jongen.. iemand moet hem tot de orde roepen
wist je al dat ik verhuisd ben naar Den Haagquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke,... had die moeten doorzetten.... en dan gewoon een adres doorgeven.... zie ChOas al aanbellen![]()
Gijssssssssss,... hoe is het nu... alles ok met de aanstaande moeder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik een keer een bioscoop over heb, ben je de eerste
Leukquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
wist je al dat ik verhuisd ben naar Den Haag
En jij bent?quote:
Wil je dan dat er mensen bij je langskomen? Weinig van te merken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef ChOas het volgende:
Dus die Engelse teef komt wel naar jou toe in Delft, maar niet even langs bij mij in Den Haag ?
Daar gaattie last mee krijgen
Ja gaat allemaal lekker met mama... vaak erg moe, en dizzy... vorige week bij verloskundige geweest, kon nog wel eens een 8 ponder worden zeiden zequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssss,... hoe is het nu... alles ok met de aanstaande moeder?
Ik heb avonddienst dus ga zo weg,...![]()
Precies.. maak je een afspraak om langs te komen.. laat ie verder niets meer van zich horen.. graag of traag hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wil je dan dat er mensen bij je langskomen? Weinig van te merken.![]()
Nog 2:45 uur en dan vakaaaaaaaaaaaaaantie!!!quote:
waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog 2:45 uur en dan vakaaaaaaaaaaaaaantie!!!![]()
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef Bastard het volgende:
Precies.. maak je een afspraak om langs te komen.. laat ie verder niets meer van zich horen.. graag of traag hoor.
Weekje naar mijn ouders in Ste Maxime.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef kepler het volgende:
waar ging je ook alweer heen?
zegt me niks, is dat in Frankrijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weekje naar mijn ouders in Ste Maxime.
Ja, bij St. Tropez.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef kepler het volgende:
zegt me niks, is dat in Frankrijk?
Zijn ze Frans ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weekje naar mijn ouders in Ste Maxime.
Nee, vakantieappartementje. Ze zitten tegenwoordig zo'n 3 a 4 maanden per jaar in Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
Zijn ze Frans ofzo?
Vakantiehuisje ook bekend bij de Fiscus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, vakantieappartementje. Ze zitten tegenwoordig zo'n 3 a 4 maanden per jaar in Frankrijk.
Je ziet wel in dat je een mazzelpik bent dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Is gewoon wel even lekker. Weekje er tussenuit, beetje in de zon zitten, lekker eten, wijntje drinken.En aangezien ik nu naast Schiphol woon ben ik er ook nog eens lekker snel.
Beetje wel ja. Inderdaad niks te klagen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef Bastard het volgende:
Je ziet wel in dat je een mazzelpik bent dus
Doe dat dan ook niet meer johquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Inderdaad niks te klagen.
Heerlijke Gijs, beetje in Frankrijk, lekker rustig aan een rosetje..quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Inderdaad niks te klagen.
zeker wel relaxedquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Is gewoon wel even lekker. Weekje er tussenuit, beetje in de zon zitten, lekker eten, wijntje drinken.En aangezien ik nu naast Schiphol woon ben ik er ook nog eens lekker snel.
waar is de tijd gebleven dat de echte stoere mannen nog gewoon bier dronken. Nu ben ik de enige echte man die bier drinkt lijkt het welquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijke Gijs, beetje in Frankrijk, lekker rustig aan een rosetje..
Gisteren nog een koud flesje burgemeester gemaakt
Roséquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke Gijs, beetje in Frankrijk, lekker rustig aan een rosetje..
Gisteren nog een koud flesje burgemeester gemaakt
Deze stoere man drinkt ook wel kratjes bier hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:01 schreef kepler het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat de echte stoere mannen nog gewoon bier dronken. Nu ben ik de enige echte man die bier drinkt lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |