Wanneer ga jij eens aan de vrouw Gijs?quote:
3 Gijsjes en 2 collega's hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
4 Gijsjes zelfsquote:
Je ziet ze weer overal op het moment, de bolle buiken komen onder de grote winterjassen tevoorschijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Wel goed, niet perfect,...waarom vraag je het zelf niet? Ze zit vast te lurkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zou het eigenlijk gaan met ons Limburgs meisje?
Ze lurkt niet meerquote:
Jij bent haar woordvoerder?quote:
haha hebt haar op msn dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het gevoel dat het zo is
Het is een sjansbeer hoor.quote:
Jah, 2 jaar ofzo alquote:
goh dat had ik nog niet doorquote:
Er is toch zo’n oude Science Fiction film over vrouwen die bevrucht worden door aliens? Op een gegeven moment hebben ze allemaal van die enge ogen en krachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
mbt de babyboom... ongeloofelijk veel vrouwen zijn er zwanger lijkt wel.. serieus.. lijkt wel een alien film.
Helemaal als je zon babyzaak rond loopt, al die vrouwen met een cocon er voor.
haha grote mond, nog groter watjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt Gijs
Nu kan ik niet meer slapen.
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/537(...)nna_%28video%29.html
Serieus.. wat een lage straf... je hoort wel eens een lage straf.. maar dit IS een lage straf.. eigenlijk onbestraft... wat een kut wereld.
Dat is logisch, wat iedereen die in dit land iets ergst doet is meteen ontoerekeningsvatbaar of geestelijk gestoord. Niemand is zelf meer verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoWel WAARSCHIJNLIJK een lange TBS
Ongelofelijk he...
Ja.. doe je iets verschrikkelijks, dan ben je dus niet goed bij je hoofd, dus ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is logisch, wat iedereen die in dit land iets ergst doet is meteen ontoerekeningsvatbaar of geestelijk gestoord. Niemand is zelf meer verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Ja, en die diagnose wordt gesteld door een groep gesubsidieerde geitenwollensokken die je doorverwijzen naar een groep anderen gesubsidieerde geitenwollensokken. En zo houdt die hele kliek mekaar aan het werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
Ja.. doe je iets verschrikkelijks, dan ben je dus niet goed bij je hoofd, dus ontoerekeningsvatbaar.
Gijs, als ik F.Halsema op straat dood sla met een knuppel, haar vervolgens hart in dr aars neuk en weg loop met een peuk in mn bek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde net uitleg op tv. Ze krijgen zo weinig omdat ze geen idee hebben. Ontoerekeningsvatbaar enzoWel WAARSCHIJNLIJK een lange TBS
Ongelofelijk he...
En maar subsidie vangen he.. mijn god Gijs, als wij dat zien moeten toch meer mensen dat door hebben.. Tis een complot waar iedereen zijn/haar de rug wast van de ander!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en die diagnose wordt gesteld door een groep gesubsidieerde geitenwollensokken die je doorverwijzen naar een groep anderen gesubsidieerde geitenwollensokken. En zo houdt die hele kliek mekaar aan het werk.
Misschien als je het bij Wilders doet. Halsema ligt wat beter bij die kliek. Als zou ik het haar wel gunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Bastard het volgende:
Gijs, als ik F.Halsema op straat dood sla met een knuppel, haar vervolgens hart in dr aars neuk en weg loop met een peuk in mn bek.
Ben ik zo gestoord dat ik een maand cel krijg.!
Hij is wel cool geworden hoor Gijs..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
idemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Hij is wel cool geworden hoor Gijs..
Kom wel es biertje drinken bij je naast de vijver
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |