Wanneer ga jij eens aan de vrouw Gijs?quote:
3 Gijsjes en 2 collega's hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
4 Gijsjes zelfsquote:
Je ziet ze weer overal op het moment, de bolle buiken komen onder de grote winterjassen tevoorschijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
mini-me![]()
ik ken nu al 4 stelletjes die zwanger zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4 Gijsjes zelfsMaar dat mocht ik nog niet doorvertellen van Nadine. We willen het geheim houden...
Wel goed, niet perfect,...waarom vraag je het zelf niet? Ze zit vast te lurkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zou het eigenlijk gaan met ons Limburgs meisje?
Ze lurkt niet meerquote:
Jij bent haar woordvoerder?quote:
haha hebt haar op msn dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het gevoel dat het zo is
Het is een sjansbeer hoor.quote:
Jah, 2 jaar ofzo alquote:
goh dat had ik nog niet doorquote:
Er is toch zo’n oude Science Fiction film over vrouwen die bevrucht worden door aliens? Op een gegeven moment hebben ze allemaal van die enge ogen en krachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
mbt de babyboom... ongeloofelijk veel vrouwen zijn er zwanger lijkt wel.. serieus.. lijkt wel een alien film.
Helemaal als je zon babyzaak rond loopt, al die vrouwen met een cocon er voor.
haha grote mond, nog groter watjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt Gijs
Nu kan ik niet meer slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |