Zijn ordeningsgemakken worden verzandquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef Kelfox het volgende:
sind ordnungsgemäß versand worden
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:24 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Zijn ordeningsgemakken worden verzand![]()
Snap je nou ook al niet wat er in het Nederlands staat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:26 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik krijg een iets opgestuurd van iemand uit Duitsland. Dit heb ik via ebay gekocht......
Ik heb het alleen al na anderhalve week nog niet binnen... dus ik heb gevraagd op mn beste duits of hij niet bij het postambt kan vragen waar het pakketje blijft?
Toen mailt hij dit :S
Nee, wat zijn ordeningsgemakken? En wat bedoelt hij daar mee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:27 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Snap je nou ook al niet wat er in het Nederlands staat?![]()
Zijn conform de bestelling verzonden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef Kelfox het volgende:
sind ordnungsgemäß versand worden
Het is moeilijk uit te leggen in een zin. Maar hij heeft moeite om zijn leven op orde te brengen en zit daaorm zielig thuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Nee, wat zijn ordeningsgemakken? En wat bedoelt hij daar mee?![]()
Tis met de gewone post verzonden.. (zoiets is t.. )quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Nee, wat zijn ordeningsgemakken? En wat bedoelt hij daar mee?![]()
Juist, hij zegt dat het volgens afspraak is verzonden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef Kelfox het volgende:
Hmm wat raar dan, dus hij heeft het op tijd/volgens plan verzonden en ik heb pech omdat ik het niet heb gekregen?
Of hoe moet ik dit opvatten?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tis met de gewone post verzonden.. (zoiets is t.. )
Ah oke.. lekker genaait ben ik dan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Juist, hij zegt dat het volgens afspraak is verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |