Kiiiiiiing Combo!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, idd.
Ik ben een groot fan van de Tekken serie, maar KI overklast toch wel ieder vechtspel..
Ik was vaak Orchidquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sabrewulf wins.
Hoe vaak ik dat niet heb gehoord,.
quote:Om ervoor te zorgen dat de Xbox 360 een soort van backwardscompatibility zal kennen heeft Microsoft een deal gesloten met Nvidia zodat zij diens technieken kan emuleren op de nieuwe console. Voor een aantal jaar zal Microsoft nu Nvidia moeten betalen om hun eigen games af te kunnen spelen.
[vergroten]
De oude Xbox maakte gebruik van een Intel processor met een Nvidia videokaart. De nieuwe Xbox 360 zal echter een Power PC processor gaan gebruiken met een ATi kaart. Door deze verandering in hardware liep Microsoft tegen het probleem op hoe zij oude Xbox games werkend kon krijgen op de Xbox 360.
Microsoft heeft nu een licentie gekocht van Nvidia om ervoor te zorgen dat zij de oude Nvidia technieken softwarematig kan emuleren. Toch lijkt het probleem nog niet volledig opgelost te zijn. De Xbox 360 zal voor elk oud Xbox spel wat het wil afspelen nog een patch (of zoals Microsoft het graag noemt, 'emulation profile') nodig hebben. Een aantal emulation profiles van Xbox top spellen zullen bij de harde schijf meegeleverd worden en andere zullen in de loop van de tijd via Xbox Live verspreid worden. Microsoft zegt hiervoor niks te vragen.
quote:MGS4 on other platforms?
Thursday June 16, 11:08 AM
Metal Gear Solid creator Hideo Kojima has told Famitsu that he chose PlayStation 3 for the next instalment in his stealth-action series because of loyalty to Sony, according to a partial translation by US website IGN.
Kojima said that the decision was an easy one because the Metal Gear Solid series had grown up with Sony hardware, the Sony market and Sony's support, it was reported.
However while the game is exclusive to PlayStation 3 at this point, it's not inconceivable that it might port to the likes of Xbox 360 and Nintendo Revolution, although the veteran developer apparently said he'd prefer to do something new with Metal Gear on those platforms - perhaps with a product that distinguishes itself as Metal Gear Acid did on the PlayStation Portable.
Kojima has previously admitted that he has his doubts about PS3 hardware. In an online interview last month, he said he was "not sure...everyone can live up to that high standard that Sony is expecting," before describing the Xbox 360 as more "down to earth".
IGN reports that his latest Famitsu interview sees him commenting on PS3's high level visuals again, before reiterating that Xbox 360 may enjoy more developer support this generation.
He also reportedly said that he expects a few more Nintendo Revolution revelations in the run up to that system's launch, expected in mid-2006. PlayStation 3 is expected to launch next spring, while Xbox 360 will be with us this Christmas.
After burner, Sega rally, Virtua fighter en crazy taxi. Man dit kan ik allemaal niet betalen, er moeten ook niet sega games in m'n collectie komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk dat er aardig wat SEGA games tussen zitten. SEGA
.
Ik vind het er wel vrij mooi uit zien, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:18 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Tiger Woods voor de X360...
http://sports.ign.com/articles/626/626268p1.html
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat ga jij straks teleurgesteld zijn als de eerste ingame screens van ps3 games komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:40 schreef PandorasBox het volgende:
Tiger woods mooi? Misschien mooi voor current gen...
Vergroten jullie die plaatjes wel? Dan zien jullie wel hoe "mooi" het is.
Ik snap gewoon niet waarom men zulke beelden uitbrengt...![]()
Uhhh, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar toch gaan jullie ze kopen?
Ga je dan de komende 5 jaar op je cube blijven spelen, of gooi je al je hoop op de revo ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik weet het niet hoor, van wat ik tot nu toe allemaal van gezien heb, heb ik geen behoefte om er mijn centjes aan uit te geven aan een van de 2 consoles
Klopt.quote:
Ik denk eerder dat de verwachtingen gewoon veel te hoog waren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Maar tot nu toe is geen enkele X360 game lelijk geweest, alleen grafisch een beetje teleurstellend.![]()
Verwachtingen zijn altijd hoog. Maar de meeste screens die we hier voorbij zien komen, zijn behalve de HD-resolutie van 1280x720 niet veel anders dan huidige xbox screens!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk eerder dat de verwachtingen gewoon veel te hoog waren.
Dan ben je echt blind, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn altijd hoog. Maar de meeste screens die we hier voorbij zien komen, zijn behalve de HD-resolutie van 1280x720 niet veel anders dan huidige xbox screens!
Zou jij even aan willen geven welke van de bovenstaande plaatjes jij veel mooier vindt dan huidige xbox graphics? En dan vooral wàt je dan veel mooier vind.quote:
Er komen 2 versies van Live. Een gratis versie en een versie waarvoor je moet betalen. De versie waarvoor je moet betalen biedt uiteraard meer mogelijkheden!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik had laatst gehoord dat Live! voor de 360 gratis zal zijn? Ik weet niet of dit een fabeltje is of niet maar lijkt mij een erg leuke zet van MS. Al ze het veranderen dat je een credit card nodig hebt lijkt mij ook relaxt, want ik gebruik mijn huidige credit card eigenlijk alleen vor xbox Live!
Mij ook niet, maar ik denk eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:37 schreef twi het volgende:
Maar of de MP mogelijkheden in de gratis versie zitten, is mij nog niet duidelijk eigenlijk.
Kijk nou een sgoed naar dat Kameo plaatje.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou jij even aan willen geven welke van de bovenstaande plaatjes jij veel mooier vindt dan huidige xbox graphics? En dan vooral wàt je dan veel mooier vind.
volgens mij zullen we het verschil vooral in filmpjes zien, het zijn namelijk de kleine dingen die het mooi-maken (die je niet in een screen kan zien)quote:Op zondag 19 juni 2005 01:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou jij even aan willen geven welke van de bovenstaande plaatjes jij veel mooier vindt dan huidige xbox graphics? En dan vooral wàt je dan veel mooier vind.
Als dit ingame was zou dat feetje er wel op hebben gestaan lijkt mijquote:Op zondag 19 juni 2005 14:19 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat de Xbox dit ook wel kan
Als je naar de filmpjes kijkt zie je dat dat gewoon de ingame kwaliteit is.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als dit ingame was zou dat feetje er wel op hebben gestaan lijkt mij
Ik denk hetquote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien waarbij ze op een paard door honderden (exact dezelfde) characters liep, maar dat liep niet echt soepel en zag er niet zo geweldig uit. Maar ik ben waarschijnlijk blind
Ja maar die lui hebben wel allemaal een eigen AIquote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien waarbij ze op een paard door honderden (exact dezelfde) characters liep, maar dat liep niet echt soepel en zag er niet zo geweldig uit. Maar ik ben waarschijnlijk blind
Dat is niet het enige vrijgegeven ingame filmpje. En dat jij hem niet indrukwekkend vind zegt niet dat de screens niet ingame zijn, dat zijn ze namelijk weldegelijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien waarbij ze op een paard door honderden (exact dezelfde) characters liep, maar dat liep niet echt soepel en zag er niet zo geweldig uit. Maar ik ben waarschijnlijk blind
Wat info.quote:Publisher: Microsoft Game Studios
Developer: Rare Ltd.
Format: DVD for the Microsoft Xbox 360 video game system; Xbox Live-enabled
Product Overview: Renowned game developer Rare Ltd. introduces Kameo: Elements of Power, a mystical action-adventure game available exclusively on Xbox 360, where the ability to morph into unique and incredible warriors allows Kameo to search out and battle ever-present evil.
Boasting impeccable next-generation graphics and innovative gameplay, Kameo shines as a giant leap in game development. Continuing its legacy of creating dynamic puzzles, immersive combat and enormous environments, Rare fuses multiple genres to create a strikingly fun gaming experience destined for widespread appeal.
Features:
Real-time morph-into-warrior action. This innovative combat system allows players to harness and strategically employ the unique powers of 10 elemental warriors from the five Elements of Power (Plant, Water, Rock, Ice and Fire), including Major Ruin, the armadillo, and Ash, the fire dragon. Each warrior has up to eight powerful abilities, and players can upgrade their warriors' abilities through strategic augmentations, ultimately providing numerous gameplay possibilities. With the game's fast-paced action, loads of enemies and massive boss encounters, success requires clever and strategic deployment of each warrior's powers and ability to master "quick-switch" combinations. Engage in up-close combat on the battlefield with Pummelweed, a wicked, boxing plant-warrior, or finish off enemies as Chilla, an ice yeti, by throwing penetrating ice spears.
Next-generation gaming. Transcending the common gaming aesthetic with greater cinematic appeal, Kameo represents the cutting-edge graphics and gameplay expected of next-generation gaming on Xbox 360. "Kameo" boasts stunning battlefield experiences where gamers will experience thousands of simultaneous enemies with independent artificial intelligence, as well as exciting special effects, high-quality voice-over and high-definition graphics enabled only through Xbox 360. The visceral and engaging online experience is enhanced with the latest developments in Xbox Live support.
Vast exploration across a mystical, magical world. Lush environments, an engrossing story, marvelous creatures and clever environmental puzzles abound in this fantastical, richly envisioned universe. In this world, Kameo must master her new ability to transform into various warriors and harness their elemental powers to save her family from Thorn, the evil troll king.
Immersive and intense cooperative gameplay. Kameo enables multiple players to vanquish foes together in split-screen cooperative mode.
quote:Xbox 360 has Real Time Words (Xbox 360)
Developer Real Time Worlds signs with Microsoft for exclusive titles on Xbox 360.
Today at the ELSPA Games Summit conference, Peter Moore, Corporate vice president, Worldwide Marketing and Publishing, Xbox, announced that the award winning developer Real Time Worlds have signed with Microsoft to develop exclusive games for the Xbox 360.
The dev studio is led by three industry veterans who between them are responsible for such franchises as Grand Theft Auto, Lemmings and Donkey Kong Country.
"We're looking forward to working with Real Time Worlds and are thrilled with what they're going to be achieving with Xbox 360," said Moore. "The company harbours some of the most talented people in the industry, responsible for milestone games such as Grand Theft Auto, Lemmings and Donkey Kong Country. That creative history is now coming to the most powerful games platform on earth, and we can't wait for gamers to experience what this partnership can offer."
"We're delighted to be working with Microsoft," said David Jones, Creative Director, Real Time Worlds. "In the short time we've had to get to know Xbox 360, we've been blown away by the potential this platform offers and what it means for gamers - the exciting hardware means we can harness even more power to create amazing worlds that utilise innovative online components thanks to Xbox Live. The combination of powerful hardware, great software and innovative services has freed us up to concentrate on creating incredibly immersive game worlds and experiences that will define what this next generation means for gamers."
Games from Real Time Worlds are yet to be revealed, but expect more information as the Xbox 360 hype machine gets into full swing.
Ik denk dat de Xbox 360 er een héél interessante developer bij heeft gekregen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog wat interessante nieuwsberichten!.
.
Wat een huichelachtig figuur ben jij zeg. Komen er eindelijk goede screenshots, reageer je zo:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:40 schreef PandorasBox het volgende:
Tiger woods mooi? Misschien mooi voor current gen...
Vergroten jullie die plaatjes wel? Dan zien jullie wel hoe "mooi" het is.
Ik snap gewoon niet waarom men zulke beelden uitbrengt...![]()
'k Zou haast hard in lachen uitbarsten, als ik niet zoveel medelijden zou hebben.quote:
Maar wel op de ps3 presentatie?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:29 schreef PandorasBox het volgende:
Sorry hoor, maar ik geil niet op edited pics.![]()
Zie jij mij erop geilen hier dan? Nee hoor, het gaat mij erom dat je als er zaadscreens komen, je hier gelijk met die screenshots op komt trommelen en van de daken schreeuwt dat het de lelijkheid zelve is. Zijn er eens screens (?) die veelbelovend en vrij indrukwekkend zijn - als het waar is - en dan is het nog niet goed. Ik zou je nick derhalve graag onder "triest" in de nieuwe Van Dale zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:29 schreef PandorasBox het volgende:
Sorry hoor...anders dan jij geil ik niet op edited pics.![]()
En in je laatste post hiervoor zeg je dat je niet op geditte plaatjes geilt, damn wat ga je hier hard onderuit. Maar ja, we kende je al.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:32 schreef PandorasBox het volgende:
Ja, want die was het beste...
Het meeste mee vermaakt. De laatste 20 minuten dan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zie jij mij erop geilen hier dan? Nee hoor, het gaat mij erom dat je als er zaadscreens komen, je hier gelijk met die screenshots op komt trommelen en van de daken schreeuwt dat het de lelijkheid zelve is. Zijn er eens screens (?) die veelbelovend en vrij indrukwekkend zijn - als het waar is - en dan is het nog niet goed. Ik zou je nick derhalve graag onder "triest" in de nieuwe Van Dale zetten.
quote:En in je laatste post hiervoor zeg je dat je niet op geditte plaatjes geilt, damn wat ga je hier hard onderuit. Maar ja, we kende je al.
Nee, maar wel op pre-rendered 3d filmpjes die zogenaamd "ingame" zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:29 schreef PandorasBox het volgende:
Sorry hoor...anders dan jij geil ik niet op edited pics.![]()
Heb ik al gezegd maar hij denkt zich ervanaf te kunnen praten door zich te beroepen op een woord verschil.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar wel op pre-rendered 3d filmpjes die zogenaamd "ingame" zijn..
quote:It wasn't just Xbox 360 titles running on unfinished hardware, it would seem.
The PlayStation 3 hardware used at E3 last month was running at only 75 per cent of the final system speed, according to reports which have emerged this week - confirming comments made by SCEE development boss Phil Harrison at the show.
"It only gets better from here on in," Harrison told GamesIndustry.biz at the time, referring to the performance of the system. "As you get closer and closer to production hardware, you're using more and more like the final silicon, which will be more and more like the final clock speed."
Now Japanese website ITmedia has revealed that the development kits used to run demos including Epic Games' stunning Unreal Tournament 2007 demo were running on hardware clocked at just 75 per cent of the final projected speed.
The Cell chip in the development kits runs at 2.4GHz, according to ITmedia, while the final chip will be at 3.2GHz; and the graphics part used for the demos wasn't the final RSX chip, but rather a different NVIDIA GPU which may not have been optimised for the PS3's high-speed RAMBUS memory interface.
Of course, Sony wasn't the only company showing off titles on unfinished hardware at E3. Microsoft claims that the Xbox 360 titles it showed off weren't representative of the final games, since they were running on alpha-version development kits which have as little as 25 per cent of the power of the final system.
Source: GameIndustryBiz
Editor:
Look if you "Kuratagi & Friends" gonna put numbers in the media be aware of your competitor, first you didn't show demos at all that where really running, just CG made shit and if that was 75% of it's power then your competitior machine would be at least 2 times more powerful as its was just running on 25% of the power the final machine will give to it's gamers.
Dit is de U3 engine.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nu is de vraag of dit in-game is...zo ja, dan chapeau...zo niet...dan...jammer
Ja, toen het nog mei was....quote:
Geen idee, je plaatjes doen het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:48 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ja, toen het nog mei was....
Nieuwe Doom 3...oops, ik bedoel Quake IV screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is Quake IV een expansion pack voor Doom 3?
Imageshack, daar mag je alleen de thumbnails van linken tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:54 schreef PandorasBox het volgende:
Ik zie ze wel...
Vergeet ongeveer: ingame kan deze kwaliteit gewoon gehaald worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is de U3 engine.
Ingame gaat het er ongeveer zo uitzien..
Eh, nee, Unreal Engine 3.0 vervaagt ook de meeste andere engines tot nu toe...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:17 schreef piet_pelle het volgende:
Nou Quake 4 komt grafisch niet in de buurt van Gears of war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |