hé hé ik ben niet van de nintendo hoek hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Onzin, het verhaal valt tegen en het is in MP het leukst maar ook SP is het toch echt wel een indrukwekkende game hoor. Ik en al mijn vrienden hebben er iig zeer van genoten.
Opvallend dat het spel voornamelijk, echt afgezeken wordt, vanuit de Nintendo hoek. Een beetje jaloezie, of beter afgunst?
Ja je hebt vast meer inkomen dan mijquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb een Xbox.
Anders dan jij heb ik genoeg geld om ook andere consoles te kopen.![]()
You'requote:
Mjah, omgeving ziet er wel goed uit, alleen de auto is wat low-polygoon en er ontbreken wat textures heb ik het ideequote:
ik kan me vergissen hoor, maar is dat niet een playstation1 auto die kartelig met photoshop geknipt is en daarna op dit plaatje is geplakt? d'r zitten niet eens schaduwen bij. Je gaat mij niet vertellen dat dit spel ook maar in versie 0.0000000001 zitquote:
Lol, daar lijkt het idd wel opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik kan me vergissen hoor, maar is dat niet een playstation1 auto die kartelig met photoshop geknipt is en daarna op dit plaatje is geplakt? d'r zitten niet eens schaduwen bij. Je gaat mij niet vertellen dat dit spel ook maar in versie 0.0000000001 zit
Stel je voor!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Frame City Killer
Ik hoop niet dat de meeste games met zulke matige graphics komen, want daar koop je geen 360 voor natuurlijk.
Het is "Je hebt vast meer inkomen dan ik"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja je hebt vast meer inkomen dan mij
[..]
You're
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergelekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Het is "Je hebt vast meer inkomen dan ik"
Met een sony fetishquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergeleken
Dat betwijfel ik, aangezien de hardware ten tijde van de E3 nog niet helemaal af was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
overigens wil ik ff zeggen dat Microsoft op de E3 wel draaiende Xbox 360's had, vriend van me is er zelf geweest. Maar er stonden idd G5's bij sommige games
.
Inderdaad, lijkt mij ook vrij grote onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien de hardware ten tijde van de E3 nog niet helemaal af was.
Vraag eens of mij dat boeit? Dat jij met jouw 35-jarige ass en 5 kinderen thuis meer verdient met een full-time baan bij McDonnalds als burgerflipper, boeit mij dus geen ene reet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergeleken
Zeg eens... Hoeveel verdien jij eigenlijk, Roy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, laten we bitchfights gaan houden hierIk verdien meer lekker meer dan jij, nananananana.
Kom op zeg
Weet je zéker dat dit een xbox 360 titel is?!? Het ziet er namelijk ècht heel lelijk uit. De huidige xbox kan al véél beter!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:43 schreef PandorasBox het volgende:
Wat een onbeschofte vraag.![]()
Hier trouwens nog een paar FCK screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ziet er niet slecht uit, maar het kan zoveel beter. Het ziet er nog steeds erg plastic uit.
nou misschien dat de AI heeeeeeeeeeeeel goed is, of dat je alles per baksteen kan afbreken....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je zéker dat dit een xbox 360 titel is?!? Het ziet er namelijk ècht heel lelijk uit. De huidige xbox kan al véél beter!
Ja... zó goed dat het ook alle processingpower van de ATI GPU opeist!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kepler het volgende:
nou misschien dat de AI heeeeeeeeeeeeel goed is, of dat je alles per baksteen kan afbreken....
Hij rendert ze zelf!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef rockstah het volgende:
...maar hoe kom jij toch altijd aan die wazige kut screens?
Aargh! Nu zie ik ineens dat Frame City Killer van Namco is! Die kunnen toch véél beter dan wat ze nu laten zien?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:17 schreef PandorasBox het volgende:
Tja, sorry, zo ziet het spel nou eenmal uit.![]()
http://screenshots.teamxb(...)rame-City-Killer/p1/
Òf sommige developers laten véél te vroeg screens zien van vroege alpha-alpha-alpha-versies van hun games.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:44 schreef piet_pelle het volgende:
Sommige developpers steken er blijkbaar niet al te veel tijd in om de graphics mooi te maken.
Maar gelukkig doen de meesten dat nog wel.
Ja, dat is mij ook opgevallen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Òf sommige developers laten véél te vroeg screens zien van vroege alpha-alpha-alpha-versies van hun games.
Nieuwe GTA met zulke graphics zou pas mooi zijn =dquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ok...wacht ff..
[afbeelding]
Dat ziet er wel wat beter uit.![]()
Ik heb nog hoop. Het is Namco.
Dat was al làng duidelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef twi het volgende:
IDe beta developerkits waren destijds nog niet uitgegeven, dus er is nog niet veel tijd besteed aan het grafische aspect van de games.
Natúúrlijk zegt die developer dat!quote:Althans, dat zei een of andere developer in een video-interview zo rond de E3.
LMFAO probeer eerst maar eens de wonderswan te verslaanquote:Microsoft's Japanese Xbox chief Yoshihiro Maruyama has confirmed that the company's next-generation console, the Xbox 360, will launch in Japan this December - and predicted that the company will beat Sony on its home turf this time.
Hèhè...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:43 schreef mikando18 het volgende:
LMFAO probeer eerst maar eens de wonderswan te verslaan![]()
![]()
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9536
Het is idd net zo triest als de wartaal die Ken er van tijd tot tijd uitgooit..quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè...Het valt me op dat deze generatie de pr-mannen van alledrie de consolefabrikanten ècht wartaal beginnen uit te slaan!
Ik bedoel... je hebt overdrijven, maar dit gaat wel erg ver!
en Burnout Legend zou niet op de next-gen uitkomen geloof ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar of dit geloofwaardig is? Ik weet nog dat OXM in 2000 het spel Final Fantasy X ook als een Xbox titel had genoteerd.
En DOAXVB 2 een RPG?
Ja, idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killer Instinct III, dát zou pas tof zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |