Sinds de game een grafische upgrade heeft gekregen krijgt de game eeneens heel veel aandacht.quote:
Ook zonder de grafische upgrade had ik dit spel graag willen hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds de game een grafische upgrade heeft gekregen krijgt de game eeneens heel veel aandacht.
Waarom denk je dat ik een xbox kocht?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook zonder de grafische upgrade had ik dit spel graag willen hebben
Likewise hierquote:
Yup. Ik zou eigenlijk principieel tegen moeten zijn (ben al 2 keer genaaid door M$ en Rare nu) maar ik heb een zwak voor Kameoquote:
Gamefront.dequote:Halo 2 läuft bereits auf Xbox 360
13.06.05 - Larry Hryb, Xbox Live Director of Programming bei Microsoft, hat bestätigt, dass Halo 2 (Xbox) bereits auf der Xbox 360 läuft. Weitere Details über die Abwärtskompatibilität nannte er nicht.
al een paar dagen, maar er staat nog niet zoveel op helaas...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://projectgothamracing3.com/default.htm
PGR3 site is online!
In het interview met 1 van de Kameo makers was er gezegd dat alle ventjes een eigen AI hebben, dus dat maakt het wel weer erg leukquote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef speknek het volgende:
Ja, om dezelfde reden ook. Het is heel cool dat je zoveel karakters tegelijk op het scherm dingen kunt laten doen, maar het is dan weer niet cool dat het allemaal dezelfde ventjes zijn. Dan kun je het misschien beter niet doen.
Kameo bevat alleen copy & paste orcs zonder schaduw.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Het feit dat het technisch mogelijk is om zoveel vijanden/NPC's in 1 keer op het scherm te toveren maakt het ook wel erg interessant voor GTA-achtige spellen, zo kun je een stad pas echt tot leven laten komen.
Gelukkig is 't geen techdemo of een gerenderd filmpje zoals al die PS3 muk, maar een volledig speelbare alpha waar dus verder nog geen gedetailleerde uitwerking aan de karakters is gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef PandorasBox het volgende:
Kameo bevat alleen copy & paste orcs zonder schaduw. [afbeelding]
Ik hoop dat de gameplay goed wordt.
deze man begrijpt hetquote:
Onzin, het verhaal valt tegen en het is in MP het leukst maar ook SP is het toch echt wel een indrukwekkende game hoor. Ik en al mijn vrienden hebben er iig zeer van genoten.quote:
Volgens mij spookt er een Halo geist ghost rond die Gamecube.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef piet_pelle het volgende:
Onzin, het verhaal valt tegen en het is in MP het leukst maar ook SP is het toch echt wel een indrukwekkende game hoor. Ik en al mijn vrienden hebben er iig zeer van genoten.
Opvallend dat het spel voornamelijk, echt afgezeken wordt, vanuit de Nintendo hoek. Een beetje jaloezie, of beter afgunst?
Ik ben absoluut geen Nintendo-fan, ik heb zelfs enorme spijt van de aankoop van een GC. Ik vind Halo2 gewoon niet zo leuk, MP is het wel aardig, maar op een console speel ik liever een ander soort spellen. FPS is voor mij toch meer een PC ding.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Onzin, het verhaal valt tegen en het is in MP het leukst maar ook SP is het toch echt wel een indrukwekkende game hoor. Ik en al mijn vrienden hebben er iig zeer van genoten.
Opvallend dat het spel voornamelijk, echt afgezeken wordt, vanuit de Nintendo hoek. Een beetje jaloezie, of beter afgunst?
Ps3 komt niet binnen een half jaar uit, dus waren de speelbare demo's niet echt nodig. Sony heeft genoeg tijd...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is 't geen techdemo of een gerenderd filmpje zoals al die PS3 muk, maar een volledig speelbare alpha waar dus verder nog geen gedetailleerde uitwerking aan de karakters is gedaan.
Niet nodig?! Dus jij acht het oke dat een bedrijf de mensen lekker maakt met beelden die ze niet waar kunenn maken. Het blijft nepperij hoor vind ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ps3 komt niet binnen een half jaar uit, dus waren de speelbare demo's niet echt nodig. Sony heeft genoeg tijd...
Hoezo betrek je de Ps3 erbij trouwens?
Sony kon niet achterblijven, ze moesten wel met wat komen. Ps3 techdemo's waren niet allemaal ingame of speelbaar, true, maar Sony stal wel de show. En dat is wat je moet doen tijdens een E3 beurs: aandacht trekken. De speelbare demo's komen heus wel een andere keer. Sony hoeft zich niet zo te haasten.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet nodig?! Dus jij acht het oke dat een bedrijf de mensen lekker maakt met beelden die ze niet waar kunenn maken. Het blijft nepperij hoor vind ik.
Hoezo genept, die dingen waren niet sterker dan de echte 360 hardware, ze waren zelfs minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sony kon niet achterblijven, ze moesten wel met wat komen. Ps3 techdemo's waren niet allemaal ingame of speelbaar, true, maar Sony stal wel de show. En dat is wat je moet doen tijdens een E3 beurs: aandacht trekken. De speelbare demo's komen heus wel een andere keer. Sony hoeft zich niet zo te haasten.
Trouwens, Microsoft heeft ons ook genept met de G5 computers.
Dat maakt niets uit. Er waren geen echte X360 consoles aanwezig. Dat is ook nep.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hoezo genept, die dingen waren niet sterker dan de echte 360 hardware, ze waren zelfs minder.
Sinds wanneer is de waarheid vertellen afzeiken?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, ik zie het alweer. Trieste Sony fanboy's moeten MS afzeiken.
Console spelers zijn nog ernstiger evangelisten dan een ouderling in Urk.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid vertellen afzeiken?![]()
Dit draagt echt wat bij. Plus dat ELKE keer wanneer ik een xbox topic open ik ongefundeerd dom MS gebash en liefdevol sonygelul van jouw kant zie.... grow upquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Kameo bevat alleen copy & paste orcs zonder schaduw. [afbeelding]
Nee die had MS niet, MS had lager presterende G5's. Underachieving dus.quote:Ok, ik doe mee met jou...
Microsoft had echte X360's op de E3 beurs. Nu blij?
Nee man, maar iets mooier doen lijken dan het daadwerkelijk is is natuurlijk wel iets heel anders.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid vertellen afzeiken?![]()
Ok, ik doe mee met jou...
Microsoft had echte X360's op de E3 beurs. Nu blij?
Maar ik zie alleen maar copy & paste orcs zonder een schaduw. Sorry dat ik dat zie... Dat is geen gebash.quote:Dit draagt echt wat bij. Plus dat ELKE keer wanneer ik een xbox topic open ik ongefundeerd dom MS gebash en liefdevol sonygelul van jouw kant zie.... grow up
Ik bezit een Ps2. Maakt dat van mij een fanboy?quote:Ga nu maar weer lekker knikkeren fanboy. Snel een paar PS3 posters uitprinten voor boven je bed.
Behalve dom gebash ben je ook nog te schijterig om het toe te geven?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Maar ik zie alleen maar copy & paste orcs zonder een shcaduw. Sorry dat ik dat zie... Dat is geen gebash.
Nee je stompzinnige gehak op een console van een ander merk maakt je een fanboy.quote:Ik bezit een Ps2. Maakt dat van mij een fanboy?![]()
Hahaha ja hoor.quote:Ow en ik heb ook eeb Xbox mocht je denken dat mij MS bashing te verwijten valt.
En een hele mooie fanboy-istische uitspraak, waar je andere reacties op kan verwachten. Je kan wel van elk spel gaan zeggen dat het gecopy/paste is, maar zonder dat je het echt gespeeld hebt kan je dat gewoon niet zeggenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef PandorasBox het volgende:
Ik begon niet over de Ps3. Twi deed dat. Kijk maar na.
Ik had gewoon een paar mooie Kameo plaatjes gepost.![]()
Ik heb niks verkeerds gezegd. I'mquote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
En een hele mooie fanboy-istische uitspraak, waar je andere reacties op kan verwachten. Je kan wel van elk spel gaan zeggen dat het gecopy/paste is, maar zonder dat je het echt gespeeld hebt kan je dat gewoon niet zeggen
hé hé ik ben niet van de nintendo hoek hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja je hebt vast meer inkomen dan mijquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb een Xbox.
Anders dan jij heb ik genoeg geld om ook andere consoles te kopen.![]()
You'requote:
Mjah, omgeving ziet er wel goed uit, alleen de auto is wat low-polygoon en er ontbreken wat textures heb ik het ideequote:
ik kan me vergissen hoor, maar is dat niet een playstation1 auto die kartelig met photoshop geknipt is en daarna op dit plaatje is geplakt? d'r zitten niet eens schaduwen bij. Je gaat mij niet vertellen dat dit spel ook maar in versie 0.0000000001 zitquote:
Lol, daar lijkt het idd wel opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik kan me vergissen hoor, maar is dat niet een playstation1 auto die kartelig met photoshop geknipt is en daarna op dit plaatje is geplakt? d'r zitten niet eens schaduwen bij. Je gaat mij niet vertellen dat dit spel ook maar in versie 0.0000000001 zit
Stel je voor!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Frame City Killer
Ik hoop niet dat de meeste games met zulke matige graphics komen, want daar koop je geen 360 voor natuurlijk.
Het is "Je hebt vast meer inkomen dan ik"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja je hebt vast meer inkomen dan mij
[..]
You're
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergelekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Het is "Je hebt vast meer inkomen dan ik"
Met een sony fetishquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergeleken
Dat betwijfel ik, aangezien de hardware ten tijde van de E3 nog niet helemaal af was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
overigens wil ik ff zeggen dat Microsoft op de E3 wel draaiende Xbox 360's had, vriend van me is er zelf geweest. Maar er stonden idd G5's bij sommige games
.
Inderdaad, lijkt mij ook vrij grote onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien de hardware ten tijde van de E3 nog niet helemaal af was.
Vraag eens of mij dat boeit? Dat jij met jouw 35-jarige ass en 5 kinderen thuis meer verdient met een full-time baan bij McDonnalds als burgerflipper, boeit mij dus geen ene reet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijf je nog steeds een arme bokkelul bij mij vergeleken
Zeg eens... Hoeveel verdien jij eigenlijk, Roy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, laten we bitchfights gaan houden hierIk verdien meer lekker meer dan jij, nananananana.
Kom op zeg
Weet je zéker dat dit een xbox 360 titel is?!? Het ziet er namelijk ècht heel lelijk uit. De huidige xbox kan al véél beter!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:43 schreef PandorasBox het volgende:
Wat een onbeschofte vraag.![]()
Hier trouwens nog een paar FCK screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ziet er niet slecht uit, maar het kan zoveel beter. Het ziet er nog steeds erg plastic uit.
nou misschien dat de AI heeeeeeeeeeeeel goed is, of dat je alles per baksteen kan afbreken....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je zéker dat dit een xbox 360 titel is?!? Het ziet er namelijk ècht heel lelijk uit. De huidige xbox kan al véél beter!
Ja... zó goed dat het ook alle processingpower van de ATI GPU opeist!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef kepler het volgende:
nou misschien dat de AI heeeeeeeeeeeeel goed is, of dat je alles per baksteen kan afbreken....
Hij rendert ze zelf!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef rockstah het volgende:
...maar hoe kom jij toch altijd aan die wazige kut screens?
Aargh! Nu zie ik ineens dat Frame City Killer van Namco is! Die kunnen toch véél beter dan wat ze nu laten zien?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:17 schreef PandorasBox het volgende:
Tja, sorry, zo ziet het spel nou eenmal uit.![]()
http://screenshots.teamxb(...)rame-City-Killer/p1/
Òf sommige developers laten véél te vroeg screens zien van vroege alpha-alpha-alpha-versies van hun games.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:44 schreef piet_pelle het volgende:
Sommige developpers steken er blijkbaar niet al te veel tijd in om de graphics mooi te maken.
Maar gelukkig doen de meesten dat nog wel.
Ja, dat is mij ook opgevallen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Òf sommige developers laten véél te vroeg screens zien van vroege alpha-alpha-alpha-versies van hun games.
Nieuwe GTA met zulke graphics zou pas mooi zijn =dquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ok...wacht ff..
[afbeelding]
Dat ziet er wel wat beter uit.![]()
Ik heb nog hoop. Het is Namco.
Dat was al làng duidelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef twi het volgende:
IDe beta developerkits waren destijds nog niet uitgegeven, dus er is nog niet veel tijd besteed aan het grafische aspect van de games.
Natúúrlijk zegt die developer dat!quote:Althans, dat zei een of andere developer in een video-interview zo rond de E3.
LMFAO probeer eerst maar eens de wonderswan te verslaanquote:Microsoft's Japanese Xbox chief Yoshihiro Maruyama has confirmed that the company's next-generation console, the Xbox 360, will launch in Japan this December - and predicted that the company will beat Sony on its home turf this time.
Hèhè...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:43 schreef mikando18 het volgende:
LMFAO probeer eerst maar eens de wonderswan te verslaan![]()
![]()
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9536
Het is idd net zo triest als de wartaal die Ken er van tijd tot tijd uitgooit..quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè...Het valt me op dat deze generatie de pr-mannen van alledrie de consolefabrikanten ècht wartaal beginnen uit te slaan!
Ik bedoel... je hebt overdrijven, maar dit gaat wel erg ver!
en Burnout Legend zou niet op de next-gen uitkomen geloof ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar of dit geloofwaardig is? Ik weet nog dat OXM in 2000 het spel Final Fantasy X ook als een Xbox titel had genoteerd.
En DOAXVB 2 een RPG?
Ja, idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killer Instinct III, dát zou pas tof zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |