Maakt niet uit hoe jij het noemt, het is een telefoonquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef timbastiaansen het volgende:
Dat noem ik geen telefoon meer hoor
het leuke van een mobile telefoon is dat je die wel altijd bij je hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef knox_ het volgende:
Koop dan gewoon een cameraHoewel het verschil steeds kleiner lijkt te worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
The Taiwanese company Xcute, which has recently released its Xcute DV1 phone with a 3-megapixel camera, now is preparing the release of Xcute DV2 equipped with a 6-megapixel camera. The new model has similar construction like the DV1 – a clamshell with the rotating display (270 degrees) and an internal antenna, however it is a little bit smaller and lighter. There are two displays, the internal one has 16.7M colors.
Dan hoop ik dat er veel geheugen in ziten optische zoom
Wel meer megapixels, maar ik betwijfel het of de kwaliteit beter is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
"Telefoon met !6! megapixel camera"
Dát is nog beter dan mijn zak-cameraatje van Canon!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:16 schreef Skv het volgende:
Zoek op google maar eens naar de Samsung V770.
Die heeft een 7,7 megapixel camera
Lijkt of je een heel indrukwekkende penisch hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef tonks het volgende:
Nou ik zie me nog niet met zo'n toeter in de zak lopen
Maar dat heb ik toch al johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Lijkt of je een heel indrukwekkende penisch hebt
Prachtig gevulde broek.
Optische zoom inbouwen in een mobiel verdubbelt de prijs zowat door de moeilijke technische inbouwzooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
die samsung heeft tenminste optische zoomZonder optische zoom heb je aan 100 megapiksels NOG geen ruk
Ja, sssst, ik ook.quote:
Zou best eens kunnen idd. Ik doe ook weinig met de cam in mijn P910, voor foto's en filmpjes heb ik andere dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Optische zoom inbouwen in een mobiel verdubbelt de prijs zowat door de moeilijke technische inbouwzooi
Dus ik zie het nog niet erg snel doorbreken
idd, vind ik jammer. dat ding lijkt wel een digitale videocameraquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef knox_ het volgende:
Koop dan gewoon een cameraHoewel het verschil steeds kleiner lijkt te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |