quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Allan wat is je functie!?Anna 'onderhouden'?
[..]
Wat zijn het ook een flauwerds bij Ikea.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:25 schreef groningerstudent het volgende:
Nope, da's verboden in verband met de veiligheid.
Wat veel tussendoorweggetjes! Nu weet ik waarom ze daar gauw verdwalen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Heb trouwens een paar foto's van het nieuwe Groningen van intranet geplukt
[knip]
Waarom zie ik dat soort dingen nou nooit? Ik zoek verkeerd, denk ik?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:37 schreef Adelante het volgende:
Ik heb deze week het Woonsdagdraaiboek voor FY06 gezien en er zitten weer super aanbiedingen bijOok de nieuwe catalogus is weer één en al inspiratie...
IKEA blijft vernieuwend....
he verdoerie, ik heb vorige maand een ingo gekocht voor de normale prijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef Adelante het volgende:
woensdag is er weer één
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tsjah, had je de SKÄR kalender beter moeten checken, mênquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
he verdoerie, ik heb vorige maand een ingo gekocht voor de normale prijs
de watquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, had je de SKÄR kalender beter moeten checken, mên
Gewoon even bij de kantoormeubel afdeling gaan bij IKEA, kunnen ze je zo aan helpen. Dit bureau is er ook wel gespiegeld (dus bocht rechts).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben op zoek naar een computerbureau.
Like this: http://home.planet.nl/~crapt001/tc03_internetplek.jpg
Maar dan de bocht aan de andere kant...iemand zoiets gezien bij Ikea?
zulke bureaus bestaan uit losse delen. dus bocht kwartslag draaien en rechte stukken aan de andere kant zetten. voila... klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben op zoek naar een computerbureau.
Like this: http://home.planet.nl/~crapt001/tc03_internetplek.jpg
Maar dan de bocht aan de andere kant...iemand zoiets gezien bij Ikea?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef Byte_Me het volgende:
als er morgen vandaag iemand naar woonsdag gaat, kan hij/zij dan hier even die SMS code neerzetten?
Is dat voor baardse?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef Saabmobiel het volgende:
Internationale ervaring: Vorige maand bij een 5-tal Ikea's in Spanje geweest, (Barcelona en Madrid) om plantjes af te leveren. (Kameraad van me rijdt plantjes en bloemetjes naar o.a. Ikea in Spanje.) Leuke bloemenmeisjes in Spanje![]()
![]()
Nadeel is alleen dat ik geen bamboe meer kan zien![]()
Ware het niet dat 90% van de kastinstortingen wordt veroorzaakt doordat mensen met een vol beladen exemplaar gaan schuiven (moet je ook niet doen, dat zet een enorme druk op de hoekverbindingen) of door montagefouten (schroeven half aandraaien enzo)... en ik neem aan dat je op de hoogte bent van de maximale belading van een boekenplank? (Ik zou moeten nakijken hoeveel dat is, maar boeken zijn zwaarder dan je denkt en zo'n plank heeft echt een maximale belasting.)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb zojuist een ingestorte IKEA-vitrine bij het grofvuil gedaan, mijn IKEA-kledingrek zakt door na herhaaldelijk herbevestigen en mijn IKEA-boekenkast zakt steeds gevaarlijker door. Eigenlijk is IKEA dus alleen leuk voor kleine nutteloze frutsels, want de rest is onbetrouwbaar rotspul
Ik was vandaag even uit verveling langs de ikea in Haarlem gegaan. Had ik niet moeten doen. Volgens mij had het niet drukker kunnen zijn. Woonsdag, schoolvakantie, druilerigweer en ook nog is plundra.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:23 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens- WAT EEN BELACHELIJK DRUKKE WOONSDAG WAS DIT !!
Ik ben echt DOODOP nu.
45 x 45 cm volgens de website van Ikea. Het is een Päls huisdierenkussen, mocht je het op willen zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
AudreyHepburn, hoe groot is dat muisgeval?
Man toch, wees blij met je vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:59 schreef WebForce het volgende:
Let op, Päls en Bästis zijn dieren assortiment, dat is nog niet in elke winkel te koop. Uiteraard in Duiven wel.
Enne ik heb lekker vakantie deze week!Ik hoorde dat ze afgelopen maandag de omzet van kerst hebben gehaald!
! En dinsdag en woensdag bijna ook...
ff offtopic... zijn die gehaktballen zo groot dan? 33,3 cm? flinke jongens dan, net voetballenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Man toch, wees blij met je vakantie
Het begon donderdag al, dat was een nationale feestdag in België: dus Breda VOL Belgen... en het is druk geweest tot en met woensdag. Vandaag viel wel mee
Gisteren heeft het restaurant van IKEA Breda de hoogste omzet ooit gehaald, er zijn (ja, op één dag!) 15.000 Zweedse gehaktballetjes geserveerd... als je ze allemaal achter elkaar legt dan is dat in totaal zo'n 5 kilometer
er zitten er 15 in een portiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
ff offtopic... zijn die gehaktballen zo groot dan? 33,3 cm? flinke jongens dan, net voetballen
aha en er zijn 15.000 porties geserveerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |