abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:57:40 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29145541
De Galant buro's Bijna elke combinatie is mogelijk (soortgelijk als op de foto, alles zowel linkerhoek als rechterhoek)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29166722
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef Byte_Me het volgende:
als er morgen vandaag iemand naar woonsdag gaat, kan hij/zij dan hier even die SMS code neerzetten?
pi_29168751
ik ga zaterdag weer. even wat afbeeldingen voor aan de muur kopen en wie weet wat ik verder zie
pi_29173270
Weet iemand of die vitrinekast Bertby nog bestaat? Online kan ik deze nergens meer vinden.....
Tomdiedom!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:21:02 #180
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29173411
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef Saabmobiel het volgende:
Internationale ervaring: Vorige maand bij een 5-tal Ikea's in Spanje geweest, (Barcelona en Madrid) om plantjes af te leveren. (Kameraad van me rijdt plantjes en bloemetjes naar o.a. Ikea in Spanje.) Leuke bloemenmeisjes in Spanje

Nadeel is alleen dat ik geen bamboe meer kan zien
Is dat voor baardse?
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:41:21 #181
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_29174070
ehhh
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:00:52 #182
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29174720
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef Saabmobiel het volgende:
ehhh
Niet dus . Baardse verzorgt de plantenbestellingen van alle IKEA's in Nederland iig
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:06:10 #183
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_29182147
Nee, ik ben meegetuft met eentje van de Getru
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_29184675
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb zojuist een ingestorte IKEA-vitrine bij het grofvuil gedaan, mijn IKEA-kledingrek zakt door na herhaaldelijk herbevestigen en mijn IKEA-boekenkast zakt steeds gevaarlijker door. Eigenlijk is IKEA dus alleen leuk voor kleine nutteloze frutsels, want de rest is onbetrouwbaar rotspul
Ware het niet dat 90% van de kastinstortingen wordt veroorzaakt doordat mensen met een vol beladen exemplaar gaan schuiven (moet je ook niet doen, dat zet een enorme druk op de hoekverbindingen) of door montagefouten (schroeven half aandraaien enzo)... en ik neem aan dat je op de hoogte bent van de maximale belading van een boekenplank? (Ik zou moeten nakijken hoeveel dat is, maar boeken zijn zwaarder dan je denkt en zo'n plank heeft echt een maximale belasting.)

En onbetrouwbaar rotspul... ik zal niet ontkennen dat er echt misbaksels tussen zitten, maar er wordt twee jaar (!) garantie gegeven op vrijwel alle meubelen (op vertoon van de kassabon), als IKEA niet overtuigd was van de kwaliteit dan zou dat echt niet zo zijn hoor
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29184702
Trouwens- WAT EEN BELACHELIJK DRUKKE WOONSDAG WAS DIT !!

Ik ben echt DOODOP nu.
pi_29189688
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:23 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens- WAT EEN BELACHELIJK DRUKKE WOONSDAG WAS DIT !!

Ik ben echt DOODOP nu.
Ik was vandaag even uit verveling langs de ikea in Haarlem gegaan. Had ik niet moeten doen. Volgens mij had het niet drukker kunnen zijn. Woonsdag, schoolvakantie, druilerigweer en ook nog is plundra.
Ik had te doen met het personeel, wat sjeesis wat was het overal druk. Ik heb zelfs geen zweedse balletjes gegeten, ik vertik het echt om een half uur in de rij te gaan staan
  donderdag 28 juli 2005 @ 01:19:18 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29189868
Ik was vanavond ff in de Ikea in Amsterdam , wat een gekkehuis zeg , volgende week ff inkopen doen , heb wat leuke dingen gezien
Ik ben inmiddels overleden
pi_29193913
..

Niks mis met je nieuwe knuffel spammen. .

Ik ben gisteren met een vriendin in Utrecht geweest. Het viel wel mee met de drukte, maar als je je eraan had willen ergeren dan was er genoeg gelegenheid. Met name bij het eten waren me er toch rijen, de rest ging wel.

Ik kreeg alleen een beetje puntoren van alle kleine kinderen (1-3 jr.) die door hun ouders waren meegesleept en eigenlijk gewoon net iets te klein waren om die enorme stukken te lopen, en het dus maar op een krijsen zetten. Die kleintjes kunnen zulke heerlijke enorm hoge tonen produceren. .

Oh, en ik had nog twee hoeslakens gekocht, maar die heb ik bij het naar de wc gaan voor het weggaan op de wc laten liggen. . Whehehe.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29194302
Wij zijn gister ook naar de ikea geweest, wouden een nieuwe salontafel. We zijn rond etenstijd gegaan en konden zowaar parkeren!
En er was ontzettend veel in de aanbieding, planken (voor 2 eurie!) we hebben 2 salontafeltjes gekocht (van die kleine vierkante), de kast die wij dolgraag willen hebben was voor de helft van de prijs (gaan we vanavond halen, is de hele week nog zo).
Echt super dus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29194585
AudreyHepburn, hoe groot is dat muisgeval?
pi_29194791
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
AudreyHepburn, hoe groot is dat muisgeval?
45 x 45 cm volgens de website van Ikea. Het is een Päls huisdierenkussen, mocht je het op willen zoeken.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:59:31 #192
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29198680
Let op, Päls en Bästis zijn dieren assortiment, dat is nog niet in elke winkel te koop. Uiteraard in Duiven wel .

Enne ik heb lekker vakantie deze week! Ik hoorde dat ze afgelopen maandag de omzet van kerst hebben gehaald! ! En dinsdag en woensdag bijna ook...
pi_29219102
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:59 schreef WebForce het volgende:
Let op, Päls en Bästis zijn dieren assortiment, dat is nog niet in elke winkel te koop. Uiteraard in Duiven wel .

Enne ik heb lekker vakantie deze week! Ik hoorde dat ze afgelopen maandag de omzet van kerst hebben gehaald! ! En dinsdag en woensdag bijna ook...
Man toch, wees blij met je vakantie
Het begon donderdag al, dat was een nationale feestdag in België: dus Breda VOL Belgen... en het is druk geweest tot en met woensdag. Vandaag viel wel mee

Gisteren heeft het restaurant van IKEA Breda de hoogste omzet ooit gehaald, er zijn (ja, op één dag!) 15.000 Zweedse gehaktballetjes geserveerd... als je ze allemaal achter elkaar legt dan is dat in totaal zo'n 5 kilometer
pi_29226111
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Man toch, wees blij met je vakantie
Het begon donderdag al, dat was een nationale feestdag in België: dus Breda VOL Belgen... en het is druk geweest tot en met woensdag. Vandaag viel wel mee

Gisteren heeft het restaurant van IKEA Breda de hoogste omzet ooit gehaald, er zijn (ja, op één dag!) 15.000 Zweedse gehaktballetjes geserveerd... als je ze allemaal achter elkaar legt dan is dat in totaal zo'n 5 kilometer
ff offtopic... zijn die gehaktballen zo groot dan? 33,3 cm? flinke jongens dan, net voetballen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:11:28 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_29232248
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:

ff offtopic... zijn die gehaktballen zo groot dan? 33,3 cm? flinke jongens dan, net voetballen
er zitten er 15 in een portie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_29232932
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

er zitten er 15 in een portie
aha en er zijn 15.000 porties geserveerd

ik wilde ze morgen al gaan kopen als ze echt zo groot zouden zijn geweest
pi_29233780
Wij zijn woensdag ook naar IKEA - Woonsdag geweest! In Groningen...

Maar wat is dat toch een fantastische actie dat het bedrag dat je het in restaurant betaalt van het bedrag dat je in de échte winkel koopt afgaat.. En dat eten is daar zóó lekker
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:40:00 #198
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_29266978
Ik ben vandaag ook heel ff in IKEA groningen geweest, ik vind het niets . Vééls te groot! Geen duidelijke route, je slaat zonde rhet te weten hele afdelingen over! Paden zijn daar 4 meter breed ofzo, echt ziek! En alleen maar betonnen vloer ziet er niet uit en geeft een apparte sfeer...

Geef mij maar Duiven
pi_29287998
heeft iemand weer even een weekschema voor de verspreiding van de nieuwe catalogus voor mij ?

Wanneer komt die stortvloed aan nieuwe producten, ik heb de laatste keer niet veel nieuwe spullen kunnen ontdekken...
  zondag 31 juli 2005 @ 12:03:00 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29289049
Aankomende dinsdag ga ik deze halen:

maar dan zonder die glazen deurtjes en waarschijnlijk 1 maat smaller

Niet echt speciaal , ik weet het ,maar ik heb het wel nodig

Altijd makkelijk in mijn kleine keukentje

Foute spiegel
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties