abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29007210
Kun je ergens (op een buitenlandse Ikea-site wellicht) IKEA montage-handleidingen downloaden?

Waarom:
Laatst een kast gekocht met 3424234 schroefjes en ze waren vergeten de montage-handleiding in de doos te stoppen.
Mailtje gestuurd naar IKEA-service: geen respons.
Gebeld (a 10 cent/minuut, je word t minimaal 15 minuten in de wachte gezet) naar service, ze faxen 'm: niet aangekomen.
Nog een keer gebeld, ze mailen 'm: niet aangekomen.

Terug naar de Ikea is ook een optie maar da's dan zo'n 100km rijden voor een handleiding, ook niet echt handig.
pi_29017978
welke kast is het dan? misschien heeft iemand de handleiding wel thuis liggen...
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_29022647
Van welk meubel moet je de handleiding hebben? Ik kan morgen wel even voor je kijken op het intranet, en hem je doormailen? Ze zijn helaas nergens te downloaden (copyrights enzo).

(Ja, ik werk bij IKEA, bij de klantenservice nog wel )
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29023061
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:11 schreef Allan24 het volgende:
Van welk meubel moet je de handleiding hebben? Ik kan morgen wel even voor je kijken op het intranet, en hem je doormailen? Ze zijn helaas nergens te downloaden (copyrights enzo).

(Ja, ik werk bij IKEA, bij de klantenservice nog wel )
Goed bezig!
pi_29024494
Ik heb inmiddels 2x dezelfde FOUTE handleiding per email gekregen. (Na in totaal 32 minuten aan de telefoon gehangen te hebben a 10cnt per minuut)

Het betreft de nieuwe(!) HENSVIK "Kast-/wandkastcombinatie"

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&langId=-22&productId=56821

Ik heb nu dus al 2x de handleiding van de simpeler te monteren HENSVIK "Opbergmeubel" gekregen, deze:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&langId=-22&productId=56790

Mocht je me kunnen helpen laat 't dan effe hier weten dan gaan we wel per email verder.
pi_29025321
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef stefimke het volgende:
Ik heb inmiddels 2x dezelfde FOUTE handleiding per email gekregen. (Na in totaal 32 minuten aan de telefoon gehangen te hebben a 10cnt per minuut)

Het betreft de nieuwe(!) HENSVIK "Kast-/wandkastcombinatie"
[afbeelding]
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&langId=-22&productId=56821

Ik heb nu dus al 2x de handleiding van de simpeler te monteren HENSVIK "Opbergmeubel" gekregen, deze:
[afbeelding]
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&langId=-22&productId=56790

Mocht je me kunnen helpen laat 't dan effe hier weten dan gaan we wel per email verder.
Ik zal morgen voor je kijken wel vervelend dat je niet in 1 keer de goeie handleiding gekregen hebt
pi_29025819
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik zal morgen voor je kijken wel vervelend dat je niet in 1 keer de goeie handleiding gekregen hebt
Ik zoek een handleiding voor een doorsnee pax kast .
Het gaat me voornamelijk om de eerste pagina waarin staat welke onderdelen er included zijn.
pi_29026047
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik zoek een handleiding voor een doorsnee pax kast .
Het gaat me voornamelijk om de eerste pagina waarin staat welke onderdelen er included zijn.
http://www.ikea.com/ms/nl(...)tact_us/contact.html

TS heeft echt een probleem hiermee, met een PAX kunnen 'we' niet misgaan denk ik
pi_29030960
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Allan24 het volgende:
Toppie! Je kunt me mailen op <fok-id> (at) hotmail . com

Inderdaad vervelend ja. Kost een hoop tijd en geld al dat gebel en gemail (mailen is overigens compleet zinloos want daar krijg je uberhaupt geen reactie op). En dan geef ik notabene het 8-cijferige produkt-nummer van de kast, "want die moeten we hebben meneer, die maakt het produkt uniek", en dan krijg ik NOG TOT TWEE MAAL TOE de foute handleiding.

Ohja: het "8-cijferige produkt-nummer wat het produkt uniek maakt" : 500.772.47
pi_29047451
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws

Ik heb de handleiding gevonden, van de kast zoals je die op het plaatje hebt aangegeven (die bovenste dus)

en ik heb de PDF vanaf 't werk naar mezelf doorgemaild

en opgeslagen op mijn computer

alleen het bestand lijkt beschadigd en kan niet worden geopend of gerepareerd

Ik heb 'm even geupload, misschien doet 'ie het bij jou wel en is mijn Adobe Reader gewoon brak... http://www.xs4all.nl/~meinoth/fok/50077247.pdf

Nou moet ik morgen nog werken, mocht je 'm niet kunnen openen dan kan ik twee dingen voor je doen... ik kan 'm doorfaxen vanaf 't werk (mits je een fax hebt, natuurlijk), of ik kan 'm per post naar je opsturen (maar dan heb je 'm pas maandag in de bus)...
pi_29047915
Ik heb een ikea pannenset gekocht. De 365+. Nu mist de deksel van de een na kleinste pan, regel je dat ff voor me?
pi_29048132
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:33 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een ikea pannenset gekocht. De 365+. Nu mist de deksel van de een na kleinste pan, regel je dat ff voor me?
Haha nee, ik ben geen privé klantenservice
quote:
2. Ik heb iets gekocht, maar het is kapot. Wat moet ik doen?
Als het product wat je hebt gekocht al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen maar terug te gaan naar de IKEA vestiging. Vergeet niet de kassabon mee te nemen. Helaas kan een aankoop niet worden teruggebracht als het product beschadigd raakt na het verlaten van het woonwarenhuis. Informeer ook bij de klantenservice als je twijfelt.

3. Wat doe ik als ik een onderdeel mis?
Bekijk aan de hand van de montage-instructie (follow me) welk onderdeel je mist. Stuur ons dan een e-mail (via "neem contact met ons op", op deze site) of bel met ons informatienummer 0900 23 545 32 (0.10/min)
pi_29048185
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:10 schreef Allan24 het volgende:

alleen het bestand lijkt beschadigd en kan niet worden geopend of gerepareerd

Ik heb 'm even geupload, misschien doet 'ie het bij jou wel en is mijn Adobe Reader gewoon brak... http://www.xs4all.nl/~meinoth/fok/50077247.pdf
Hee! Nou kijk ik net, via die link, en dan doet 'ie het wel! Wat vreemd?!

Naja, printen maar en succes met in elkaar zetten
pi_29050972
Helemaal toppie Allan24! De kast staat al opgebouwd dankzij je hulp!

Ik nomineer je bij deze voor Ikea employee of the month!

Ohja: krijg ik een Ikea waardebon als ik een fout in de manual meldt?
Bouwstap #23 is fout: er staat dat er 4 houten duveltjes gebruikt moeten worden. Klopt niet: er moeten van die metalen schroef-verbindindingsdingen ingedraait worden.
pi_29055497
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:49 schreef stefimke het volgende:
Helemaal toppie Allan24! De kast staat al opgebouwd dankzij je hulp!

Ik nomineer je bij deze voor Ikea employee of the month!

Ohja: krijg ik een Ikea waardebon als ik een fout in de manual meldt?
Bouwstap #23 is fout: er staat dat er 4 houten duveltjes gebruikt moeten worden. Klopt niet: er moeten van die metalen schroef-verbindindingsdingen ingedraait worden.
Graag gedaan enne, ik zal het doorgeven
pi_29057836
Mooi opgelost!

Ik doe hem wel dicht voordat meer mensen Allan24 gaan vragen om handleidingen enzo en dan heeft ie geen rust meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')