Welkom.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
Prego!
* Tranceptor is zichzelf Italiaans aan het leren
Oh ja, ik herinner me ineens weer wat. Wij openden ooit allebei tegelijk een topic maar die van mij was iets eerder en toen noemde je me Kut-Svenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[insert ruk-smiley]
[..]
Naja, dan moet je even wachten, want ik open er alleen 1 als ik toevallig op tijd ben en niemand anders doet het.
MAAR HIJ KOMT ER HOOR!!![]()
Condoom in het Zweeds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Dat heb ik toen uitgelegdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me ineens weer wat. Wij openden ooit allebei tegelijk een topic maar die van mij was iets eerder en toen noemde je me Kut-Sven[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Euuh...oh ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik toen uitgelegd
Ik bedoelde: Kut! Sven is eerder
Maar ik had geen zin om het uit te schrijven dus toen kwam er kut Sven
Jij was het trouwens ook die in FB ging zeiken dat er geen nieuwe SC was, zonder even de moeite te nemen er zelf 1 te openen, tot ik het eindelijk deed
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Condoom in het Zweeds?Säfë SëxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zijn de enige codes die ik uit mn hoofd weet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Gaan we nu goedmaaksex hebbenquote:
Lïkê dûhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Säfë Sëx![]()
Dit zijn de enige codes die ik uit mn hoofd weet
Moeten we eerst maar eens meeten hequote:
Thuis op mn toetsenbord heb ik alle codesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lïkê dûh![]()
Ik gebruik die character map voor die vage codes![]()
Wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
I know... zowiee was ook raar..
Hoe kom je daar dan ineens bij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Hey Airelle
Gut, wat was Dunn0w eigenlijk een rare naam![]()
moest ik ineens aan denken
I know... zowiee was ook raar..
Naja, tis zo onhandig steeds te wisselenquote:
Dat wist ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan ineens bij?
Tis een verbastering van I don't know.
(Y). [Oef MSN-sletje]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wist ik
en ik weet niet hoe ik erbij kwam
gecondoleerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, tis zo onhandig steeds te wisselen
(K)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
(Y). [Oef MSN-sletje]
Ik bedoel natuurlijk.
quote:Sylvie Meis is geen kijkcijferkanon
De aanstaande vrouw van voetballer Rafael van der Vaart heeft gisteravond als presentatrice van Shownieuws niet voor méér kijkers gezorgd.
Het programma werd bekeken door 425.000 kijkers. Dat is net zoveel als anders. Vooruitlopend op het huwelijk van Rafael en Sylvie van aanstaande vrijdag, had SBS6 gehoopt op véél meer kijkers. De cijfers echter tonen aan dat Sylvie Meis als presentatrice niet voor meer kijkers zorgt
Nee, het lukt weer eens nietquote:
Wat ben jij géméén zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Het was nog leuker geweest als er helemaal niemand had gekeken
Ga zo ff eten en dan maar ff thuis werken ... lekker rustig nu. Kan wel naar kantoor (bedrijf) gaan, maar kan hier net zo goed. Ff wat hoofdstukjes bijwerken en een begin maken met de conclusie... maar heb niet veel zinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het lukt weer eens niet![]()
Op het eind word ik altijd zo onzeker, dat ik een paar dagen voor de inleverdatum ineens zoiets heb van 'Nee, ik moet het helemaal omgooien.' Leuk joh
En jij?
Ze kan dan ook lang niet tippen aan Gerard Jolingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZOWIEE zal altijd voortleven in onze fok-gedachten.
Als het zelfs met Meisje Loos niet lukt, dan natuurlijk ook niet met dat huppelkutje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer moet je 't inleveren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook het grootste probleem![]()
quote:
Het wás mijquote:
Ja, ik wil 'm vrijdag al klaar hebben (dan kan ik nog gratis printenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil het de 13e inleveren. Jij ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |