Svurnoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef PeRi het volgende:
Want de link kon ik niet vinden in de oude oppo.
"t was ook een vrij moeilijke linkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:23 schreef PeRi het volgende:
Want de link kon ik niet vinden in de oude oppo.
Mijn herseninhoud is te klein om menig link te onthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
"t was ook een vrij moeilijke link!
Idem!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Tut tut, je wist anders nog wel hoe deze reeks heettequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn herseninhoud is te klein om menig link te onthouden.
Idem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Tranceptor het volgende:
Goedemorgen!
Bupaquote:
Ditoquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Svensational het volgende:
OP's zijn trouwens zwaar overgewaardeerd
OP's zijn wel leuk hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die zegt dat OP's overgewaardeerd zijn, moet ze dan ook niet elke keer updaten.
ZO af en toe is een OP wel leuk. Maar een keer een topic zonder OP is wmb geen ramp. Die topics gaan toch veel te snel hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die zegt dat OP's overgewaardeerd zijn, moet ze dan ook niet elke keer updaten.
Ja, zo bedoel ik het dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OP's zijn wel leuk hoormaar geen must vind ik. Niet dat gelijk de pleuris uitbreekt als je een keer een topic opent zónder OP
Gut, wat zijn we toch eensgezind Svenquote:
quote:
Duifje is er ook erg goed inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind ik ook
Kijk anders eens naar mijn mooieOP-loze
topics
Ja maar, ja maar, het voelt zo naaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
ZO af en toe is een OP wel leuk. Maar een keer een topic zonder OP is wmb geen ramp. Die topics gaan toch veel te snel hier
Ik zie geen enkel nadeel in "naakt"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het voelt zo naakt
Bweh, stinkstokken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
*vuurtje geeft*
*zelf ook 1 opsteekt*
*pafpaf*
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duifje is er ook erg goed in
En ik kan me niet heugen dat jij een topic geopend hebt![]()
Jij hebt me ooit nog eens een topic beloofd omdat ik toen ik terug kwam uit Oz en je me niet wilde meeten op Schiphol
Lekker zuigen aan een MissBlissquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef Svensational het volgende:
Zo'n MissBliss-sigaret lust ik ook wel
Het voelt toch een beetje koud zo in de wind.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel nadeel in "naakt"
ZOWIEE, WAT DOE JE MET MEquote:
Nee, ik wil dus dat je dat beloofde topic voor me opentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel iets van 4 of 5 topics geopend hoor![]()
En ik wil heus wel met je meeten
Nou, dan doen we volgend topic weer een OPquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het voelt toch een beetje koud zo in de wind.![]()
[insert ruk-smiley]quote:
Naja, dan moet je even wachten, want ik open er alleen 1 als ik toevallig op tijd ben en niemand anders doet het.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik wil dus dat je dat beloofde topic voor me opent
He, nu hebben jullie mn site ontdektquote:
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan doen we volgend topic weer een OP![]()
Nøkên?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He, nu hebben jullie mn site ontdekt![]()
![]()
Gëÿlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |