gecondoleerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, tis zo onhandig steeds te wisselen
(K)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
(Y). [Oef MSN-sletje]
Ik bedoel natuurlijk.
quote:Sylvie Meis is geen kijkcijferkanon
De aanstaande vrouw van voetballer Rafael van der Vaart heeft gisteravond als presentatrice van Shownieuws niet voor méér kijkers gezorgd.
Het programma werd bekeken door 425.000 kijkers. Dat is net zoveel als anders. Vooruitlopend op het huwelijk van Rafael en Sylvie van aanstaande vrijdag, had SBS6 gehoopt op véél meer kijkers. De cijfers echter tonen aan dat Sylvie Meis als presentatrice niet voor meer kijkers zorgt
Nee, het lukt weer eens nietquote:
Wat ben jij géméén zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Het was nog leuker geweest als er helemaal niemand had gekeken
Ga zo ff eten en dan maar ff thuis werken ... lekker rustig nu. Kan wel naar kantoor (bedrijf) gaan, maar kan hier net zo goed. Ff wat hoofdstukjes bijwerken en een begin maken met de conclusie... maar heb niet veel zinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het lukt weer eens niet![]()
Op het eind word ik altijd zo onzeker, dat ik een paar dagen voor de inleverdatum ineens zoiets heb van 'Nee, ik moet het helemaal omgooien.' Leuk joh
En jij?
Ze kan dan ook lang niet tippen aan Gerard Jolingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZOWIEE zal altijd voortleven in onze fok-gedachten.
Als het zelfs met Meisje Loos niet lukt, dan natuurlijk ook niet met dat huppelkutje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer moet je 't inleveren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook het grootste probleem![]()
quote:
Het wás mijquote:
Ja, ik wil 'm vrijdag al klaar hebben (dan kan ik nog gratis printenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil het de 13e inleveren. Jij ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |