Ja Di Luca is al zo lang in vorm, die weet ie vast nog wel even vast te houden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou toch zeker Beloki, Nozal, Di Luca, en Cunego in mijn team opnemen als ik jou was hoor ...
Nozal had toch een positieve test, of is er nog geen contra - expertise geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou toch zeker Beloki, Nozal, Di Luca, en Cunego in mijn team opnemen als ik jou was hoor ...
Nozal is geschorst totdat de contra-expertise geweest is. Daarbij is die nog overhoop gereden op training door een auto/vrachtwagen dus daarbij is die ook nog geblesseerd. Dus wss geen Tour voor Isidroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nozal had toch een positieve test, of is er nog geen contra - expertise geweest?
Vooral Petacchi en Cipollini natuurlijk ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
wat worden de sprinters waar iedereen rekening mee moet houden?
Ik zou persoonlijk gaan voor topsprinters als Justin Gatlin, Francis Obikwelu en natuurlijk Maurice Greene.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
Jean Paul van Poppel is ook een geduchte concurrent. Niet onderschatten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vooral Petacchi en Cipollini natuurlijk ...![]()
Joop Zoetemelk ook in t peloton?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef Chepke het volgende:
En Marco Pantani
hij heeft teveel geoefend in het hooggebergte en is zijn sprintersbenen een beetje kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef Chepke het volgende:
En Marco Pantani
Boogerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
Zéker niet te onderschatten!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Jean Paul van Poppel is ook een geduchte concurrent. Niet onderschatten lijkt me.
Hij Abdusjaparov gaat de sprinten rocken eerst iedereen tegen de hekken kwakken en dan eenvoudig winnen. Mits die zelf niet valtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zéker niet te onderschatten!Van Poppel
Ja, die kon sprinten, prachtigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zéker niet te onderschatten!Van Poppel
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Ja, die kon sprinten, prachtigHad ook die lekkere zelfverzekerdheid van een sprinter
Nee....quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeker geen Freire in de Tour?
quote:Oscar Freire niet naar de Tour
De Rabobankploeg moet het in de Tour de France doen zonder Oscar Freire. De Spaanse sprinter heeft nog te veel last van een blessure aan zijn zitvlak.
De regerend wereldkampioen testte zijn fitheid in de Ronde van Zwitserland. Dat werd geen succes: hij gaat in de zesde etappe niet meer van start.
Eerder viel bij de Tourploeg van Rabo Freires landgenoot Pedro Horrillo af, ook wegens een blessure. Daardoor zijn er van de voorlopige selectie van elf man nu nog negen over, die de Tourploeg zouden kunnen vormen. Ploegleider Erik Breukink maakt echter een voorbehoud: "Eerst wil ik de Ronde van Zwitserland afwachten."
Ik neem aan dat je bedoeld in z'n huidige conditie, want wereldkampioen is ie niet zomaar. Gisteren zat hij op een gegeven moment redelijk van voren, maar aan de finish was het helemaal niets......quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Jammer maar hij had toch niks te zoeken in de Tour. Bij de 1e 3 zag ik hem toch al niet rijden in de massasprints...
ja in zijn huidige conditie. Maar zelfs als ie in vorm is zie ik hem niet van een Mc Ewen of Petacchi winnen in een vlakke touretappe.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld in z'n huidige conditie, want wereldkampioen is ie niet zomaar. Gisteren zat hij op een gegeven moment redelijk van voren, maar aan de finish was het helemaal niets......
Nou, bij een finish zoals gisteren in Zwitserland waar heel veel gedraai en gekeer is heeft Freire McEwen én Petacchi beide meerdere malen wel eens verrast. Pure snelheid zoals beide genoemden heeft hij inderdaad niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja in zijn huidige conditie. Maar zelfs als ie in vorm is zie ik hem niet van een Mc Ewen of Petacchi winnen in een vlakke touretappe.
Let maar op, dit gaat weer net zo worden als voorgaande jaren. Petacchi, Boonen en Mc Ewen winnen alles maar als dan die wedstrijd in Madrid weer verreden wordt komt wie als eerste over de streep? Juist. Oscar Freire.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Nou, bij een finish zoals gisteren in Zwitserland waar heel veel gedraai en gekeer is heeft Freire McEwen én Petacchi beide meerdere malen wel eens verrast. Pure snelheid zoals beide genoemden heeft hij inderdaad niet.
En die trui is toch wat meer waard dan enkele overwinningen in grote rondes. Je mag er tenslotte het hele jaar mee pronken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Let maar op, dit gaat weer net zo worden als voorgaande jaren. Petacchi, Boonen en Mc Ewen winnen alles maar als dan die wedstrijd in Madrid weer verreden wordt komt wie als eerste over de streep? Juist. Oscar Freire.![]()
Ik sluit het niet uit. Zeker niet aangezien dat parcours in de Spaanse hoofdstad niet helemaal vlak is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Let maar op, dit gaat weer net zo worden als voorgaande jaren. Petacchi, Boonen en Mc Ewen winnen alles maar als dan die wedstrijd in Madrid weer verreden wordt komt wie als eerste over de streep? Juist. Oscar Freire.![]()
Inderdaad niet vlak, zelfs nog een paar korte klimmetjes. Het parcours is 276.9 km. Dus ze moeten 13 keer over die heuveltjes heen. Als het een harde koers is dan zie ik geen kans voor een Petacchi of een Mc Ewen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Zeker niet aangezien dat parcours in de Spaanse hoofdstad niet helemaal vlak is.
Nee, idd. En is ook wel iets voor Dekker. Voor Boogerd zal het niet selectief genoeg zijn denk ik. Maar goed, weer over de Tour.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op zo'n parcours na een zware koers zou ik zelfs Zabel nog niet eens uitsluiten ...
Het snel vullen zodat het ons Tourtopic is ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Wombcat het volgende:
ja, mijn tourtopic, wat doen jullie!
da's nog maar een paar postsquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het snel vullen zodat het ons Tourtopic is ?![]()
![]()
Cretskens of Verbrugghe waren de grootste kanshebbers om af te vallen. Ik zeg Cretskens.quote:In de preselectie van 10 zitten weinig verrassingen. "Tom Boonen gaat resoluut voor de groene trui, dat was in het verleden al zo en dat ligt nu zeker niet anders. Michael Rogers is dan weer onze klassementsrijder. Patrik Sinkewitz moet gaan voor etappewinst en zal wellicht nog net iets te jong zijn om een degelijke eindklassering te rijden, maar hij kan in deze Tour volop ervaring opdoen", weet Lefevere.
"Wilfried Cretskens, Kevin Hulsmans en Servais Knaven noem ik in één adem als de ideale helpers. Vooral Knaven ontpopte zich als de wegkapitein binnen onze ploeg. Voor de rest reken ik op de polyvalentie van iemand als Bram Tankink. Guido Trenti en Stefano Zanini zijn dan weer de perfecte mannen om Tom Boonen in een zetel naar de eindspurt te brengen."
"Rik Verbrugghe zit ook in de selectie, al heeft hij de verwachtingen tot hiertoe nog niet echt ingelost. Of hij het meeste kans maakt om uit de boot te vallen? Dat zeg ik niet. Hij kan zich elk moment herpakken. Ik geef 10 namen vrij en dus moet er nog 1 iemand afvallen. Ik wil zeker voor het BK de knoop definitief doorhakken", besluit de QuickStep-manager.
Rabo is natuurlijk ook niet meer genegen om te werken voor een massasprint nu Freire niet meegaat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef Ereinion het volgende:
In groningen werd hij tweede, het jaar ervoor won hij. Maar Verbrugghe is al een aantal jaar niks, en ik betwijfel of hij wel de mentaliteit heeft om te knechten voor Rogers of Sinkewitz. Je kan volgens mij beter een Cretskens nemen, gewoon een goede knecht die altijd zijn werk doet. Ook omdat er wat weinig sprintersploegen zijn, met het wegvallen van Fassa, is een extra mannetje voor Boonen niet overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |