Ja Di Luca is al zo lang in vorm, die weet ie vast nog wel even vast te houden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou toch zeker Beloki, Nozal, Di Luca, en Cunego in mijn team opnemen als ik jou was hoor ...
Nozal had toch een positieve test, of is er nog geen contra - expertise geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zou toch zeker Beloki, Nozal, Di Luca, en Cunego in mijn team opnemen als ik jou was hoor ...
Nozal is geschorst totdat de contra-expertise geweest is. Daarbij is die nog overhoop gereden op training door een auto/vrachtwagen dus daarbij is die ook nog geblesseerd. Dus wss geen Tour voor Isidroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nozal had toch een positieve test, of is er nog geen contra - expertise geweest?
Vooral Petacchi en Cipollini natuurlijk ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
wat worden de sprinters waar iedereen rekening mee moet houden?
Ik zou persoonlijk gaan voor topsprinters als Justin Gatlin, Francis Obikwelu en natuurlijk Maurice Greene.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
Jean Paul van Poppel is ook een geduchte concurrent. Niet onderschatten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vooral Petacchi en Cipollini natuurlijk ...![]()
Joop Zoetemelk ook in t peloton?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef Chepke het volgende:
En Marco Pantani
hij heeft teveel geoefend in het hooggebergte en is zijn sprintersbenen een beetje kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:03 schreef Chepke het volgende:
En Marco Pantani
Boogerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef whatsnext het volgende:
Zéker niet te onderschatten!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Jean Paul van Poppel is ook een geduchte concurrent. Niet onderschatten lijkt me.
Hij Abdusjaparov gaat de sprinten rocken eerst iedereen tegen de hekken kwakken en dan eenvoudig winnen. Mits die zelf niet valtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zéker niet te onderschatten!Van Poppel
Ja, die kon sprinten, prachtigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zéker niet te onderschatten!Van Poppel
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Ja, die kon sprinten, prachtigHad ook die lekkere zelfverzekerdheid van een sprinter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |