Er zaten genoeg triggers in die wezen op een hoax (Nijenhuis, Frankrijk, Bram en Ellen:). Bovendien is Marianne Vloetgraven al gereserveerd voor ONM.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Perrow het volgende:
Marian komt helemaal niet in GTST, dat hebben ze gepost zodat wij het overnamen en dat hun dan een bewijs hadden.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja helaas wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Begrijp ik het goed?
Perrow is Orginial?![]()
[offtopic]quote:
Het geven van z'n e-mail adres in het ONM topic bevestigde de vermoedens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[offtopic]
Als ik vragen mag, hoe kan je daar achter komen eigenlijk?
Heeft ie dat zelf toegegeven of hebben jullie dat om een andere manier ontdekt?
Overige topics (zitten een paar hilarische bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[offtopic]
Als ik vragen mag, hoe kan je daar achter komen eigenlijk?
Heeft ie dat zelf toegegeven of hebben jullie dat om een andere manier ontdekt?
echt komt ze in ONM, in dat geval ga ik serieus kijken naar de B-soap allertijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zaten genoeg triggers in die wezen op een hoax (Nijenhuis, Frankrijk, Bram en Ellen:). Bovendien is Marianne Vloetgraven al gereserveerd voor ONM.![]()
Het is slechts de wens van een trouwe kijker, maar de beschrijving van Marnix' ex-vrouw ("een keiharde zakenvrouw") op de Yorin site is gewoon geknipt voor Marianne Vloetgraven. En in Goudkust hebben Sander de Heer en Marianne Vloetgraven al bewezen een goeie chemie met elkaar te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef digispeed het volgende:
echt komt ze in ONM, in dat geval ga ik serieus kijken naar de B-soap allertijden.
He bah, waarom zie ik dat nou weerquote:
Ja en Frey is ook al weggegaan voorlopig, kan er niet een speciaal Cliff topic gemaakt worden net als vorig jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:27 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
He bah, waarom zie ik dat nou weer
Helemaal niet leuk om dingen van tevoren te weten![]()
Ik stop maar met het kijken in de GTST topics
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt spannend!![]()
Stefano heeft hem om hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze maar naar Goochem moeten luisteren.
[afbeelding]
Suzanne vertelde Isabella dat haar vader niet vermoord is, maar zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
Kut... ik heb het einde gemist.
Waarom loopt Gtst ook altijd zo uit![]()
.
Iemand hier?
Oeh spannendquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Suzanne vertelde Isabella dat haar vader niet vermoord is, maar zelfmoord heeft gepleegd.
De moderniteit druipt ervan afquote:Yasmin biecht ondertussen haar grote geheim op en ontvangt een vreemd mmsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |