quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 600 cd's heeft die hij gaat branden, en in de koffer passen er 1000
toch
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was vroeger altijd bang voor Grover als ober in het restaurant.
quote:
Oscar vond ik juiste de leukste.....quote:
wel in engeland toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
ik heb deze ook maar even bestelt. Dan ga ik eerst deze kijken
Niet die, een ander. Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Bananenlied?
LELIJKE MELOENEKOP GEEF ME EEN BANAANNeophyte
en we gaan tuut tuut het klokje rond,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Een bananenlied was m'n favoriet: 'een banaan, twee bananen, drie vier vijf een hele tros bananen enz.
alles met Bert en Ernie is geweldig, k moet bekenen dat ik in de afgelopen jaren een aardige collectie Bert & Ernie spullen heb opgebouwd. Menig kind is jaloers denk k.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Een bananenlied was m'n favoriet: 'een banaan, twee bananen, drie vier vijf een hele tros bananen enz.
Jazeker anders past ie voor geen meter iddquote:
Zeg heb jij die toevallig op MP3 ???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles met Bert en Ernie is geweldig, k moet bekenen dat ik in de afgelopen jaren een aardige collectie Bert & Ernie spullen heb opgebouwd. Menig kind is jaloers denk k.
heb nix van Sesamstraat op MP3 wel 4 cd'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg heb jij die toevallig op MP3 ???
![]()
Mod Eend
idd, kijk nu nog altijd voor de zekerheid de container hier thuis naquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij durfde niet in de buurt van vuilcontainers te komen?
Bert en Erniequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb nix van Sesamstraat op MP3 wel 4 cd's
waaronder de kerst cd met t beste kerstliedje ooit, "Ik ben een kerstbal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |