Dat ga ik ook binnenkort maar is doenquote:
Wij hebben hier het KVS team uit Sibculo erop op staan de 97.00 FMquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Yeah een collega is bezig alle cd's van hazes te kopieren.... dus we hebben de hele tijd hazes op![]()
gezellig hier
Goede morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
je hebt heel wat posts in te halen van gisteren !!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede morgenjij bent ook lekker vakantie aan het vieren
Ook wel 'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Yeah een collega is bezig alle cd's van hazes te kopieren.... dus we hebben de hele tijd hazes op![]()
gezellig hier
heb 2 bakkies koffie op en 2 flesjes water....dus ik niet !quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:k zie dat k net de 32.000 posts over ben maar volgens mij moet dat 23.000 zijn. Iemand die daar meer van weet?
Nee, maar wel geel en groen.quote:
dan wachten we nog ffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb 2 bakkies koffie op en 2 flesjes water....dus ik niet !
hebben ze de getallen verkeerd omgezetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben echt over de 32.000 heen.
rondje van mij dan maar omdat k dat feestje hier niet geveird heb. Op de Fok totals lijst ook al naar plaats 96 geklommen
Het spam varken gaat je bijna voorbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ben echt over de 32.000 heen.
rondje van mij dan maar omdat k dat feestje hier niet geveird heb. Op de Fok totals lijst ook al naar plaats 96 geklommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |