Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal okquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw vriendin heeft een goede club keuze
*jaloers isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal ok
Oh men, dat is Zàlig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Die kassoufflé zit erin,
maar wat de hell zijn die hete donder met joppiesaus en een eierbal pinda ????
He wij denken hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kan je jaloers zijn op iemand met een FC Groningen-seizoenskaart![]()
ik wil het voor jou iets bescheidener houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een fles goede rum? (kan je zelf je bacootje mixen)
nee kut,wel op een vriendin die voetbalgek is...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kan je jaloers zijn op iemand met een FC Groningen-seizoenskaart![]()
ach k ga ook regelmatig bij NEC kijken, maar PSV zit echt in mn hartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal ok
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
ik wil het voor jou iets bescheidener houden.
Deal!quote:
Een kratje bier naar keuze voor jou tegen een krat Fanta Light voor mij?
dat drink ik dus normaal gesproken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef pascalheister het volgende:
vriendinnen die op je wachten tot je terug komt van voetbal zijn
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclubquote:
Een vrouwelijke DG? Moet er niet aan denken zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee kut,wel op een vriendin die voetbalgek is...
Mn schoonpa heeft goed werk verricht wat dat betreftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar maar maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef Noca het volgende:
Oh men, dat is Zàlig!
Lekker eierballetje en een hete donder...![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclub
dat mag je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Mn schoonpa heeft goed werk verricht wat dat betreft
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kaartje voor psv is te duur?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclub
Ik zal mijn woord houden, net als ik verwacht dat jij dat doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij bent wel iemand van je woord neem ik aan?![]()
Inderdaad, als je dan na weer een verliest thuiskomt moet je iemand hebben om af te zeiken... Blijkt dat die persoon al 90 minuten naast je heeft gezeten en ook iemand zoekt om af te zeiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |