1 goeie is genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
Hey Blumchen.
Begroet je je favo in-de-arm-bijt modje niet eens meer even?![]()
Jups!! Met jou ook??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef Blumchen het volgende:Bloes en clauwheee
Alles oke met jullie?
ik eik ook welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:26 schreef Noca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wie er ook echt gaan 'solliciteren'.
Laat je er niet door tegenhouden Noca ..... schrijf die mail!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:26 schreef Noca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wie er ook echt gaan 'solliciteren'.
dus je wil tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik eik ook wel
ALs ze nog 2 VBL nachtmods nodig hebben voor na 12en hebben ze die alvast gevonden
ze blijft voor ajaxquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je tong hangt van de geilheid uit je mond pascal.....
Stiekem wil je wel mod worden hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik eik ook wel
ALs ze nog 2 VBL nachtmods nodig hebben voor na 12en hebben ze die alvast gevonden
samen an 12en de ajaxtopics sluitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alleen samen met jou voor na 12en hier
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
samen an 12en de ajaxtopics sluiten
maar k weet niet of alle users daar zo blij me zouden zijn, dan vliegen de bans je om de orenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]en alle topics die "Friesland" gerelateerd zijn
en natuurlijk alles wat met vitesse te maken heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en alle topics die "Friesland" gerelateerd zijn
Doe maar een raketje bloesquote:
Dan kom ik ook vaker snachts hebben jullie ook wat te bannen enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alleen samen met jou voor na 12en hier
Maar dat is logischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en natuurlijk alles wat met vitesse te maken heeft
wij zijn omkoopbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan kom ik ook vaker snachts hebben jullie ook wat te bannen enzo
we bannen gewoon mensen die ons overdag niet aanstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan kom ik ook vaker snachts hebben jullie ook wat te bannen enzo
Truequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup, maar Ajax blijft altijd een turn off
jouw vriendin heeft een goede club keuzequote:
meneer en mevrouw Bloemendaal zijn van de frituurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef pascalheister het volgende:
zijn er nog bitterballen ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
meneer en mevrouw Bloemendaal zijn van de frituur
kijk,dat lijkt er al meer op maar daar heb ik jou niet voor nodig,dan gaan wij gewoon zelf effe bewerkstelligen komend seizoenquote:
Mwoah .... goed goed goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw vriendin heeft een goede club keuze
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kijk,dat lijkt er al meer op maar daar heb ik jou niet voor nodig,dan gaan wij gewoon zelf effe bewerkstelligen komend seizoen
Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal okquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw vriendin heeft een goede club keuze
*jaloers isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal ok
Oh men, dat is Zàlig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Die kassoufflé zit erin,
maar wat de hell zijn die hete donder met joppiesaus en een eierbal pinda ????
He wij denken hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kan je jaloers zijn op iemand met een FC Groningen-seizoenskaart![]()
ik wil het voor jou iets bescheidener houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een fles goede rum? (kan je zelf je bacootje mixen)
nee kut,wel op een vriendin die voetbalgek is...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kan je jaloers zijn op iemand met een FC Groningen-seizoenskaart![]()
ach k ga ook regelmatig bij NEC kijken, maar PSV zit echt in mn hartquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een seizoenskaart voor volgend seizoen bij Groningen, dus das helemaal ok
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
ik wil het voor jou iets bescheidener houden.
Deal!quote:
Een kratje bier naar keuze voor jou tegen een krat Fanta Light voor mij?
dat drink ik dus normaal gesproken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:41 schreef pascalheister het volgende:
vriendinnen die op je wachten tot je terug komt van voetbal zijn
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclubquote:
Een vrouwelijke DG? Moet er niet aan denken zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee kut,wel op een vriendin die voetbalgek is...
Mn schoonpa heeft goed werk verricht wat dat betreftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar maar maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:40 schreef Noca het volgende:
Oh men, dat is Zàlig!
Lekker eierballetje en een hete donder...![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclub
dat mag je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Mn schoonpa heeft goed werk verricht wat dat betreft
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kaartje voor psv is te duur?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclub
Ik zal mijn woord houden, net als ik verwacht dat jij dat doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij bent wel iemand van je woord neem ik aan?![]()
Inderdaad, als je dan na weer een verliest thuiskomt moet je iemand hebben om af te zeiken... Blijkt dat die persoon al 90 minuten naast je heeft gezeten en ook iemand zoekt om af te zeiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeft
uiteraard,je zou me moeten kennen toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal mijn woord houden, net als ik verwacht dat jij dat doet
nee die verkoopt DG alleen voor veel geldquote:
Zit wat in, maar de vrienden gaan ook gewoon meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeft
slaap lekker Justblijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef just me het volgende:
* just me me is nog steeds hyper de pieper van gisteren maar gaat toch maar eens slapen
Hummm .. voor jou is dat waarschijnlijk meer herkenbaar dan voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dan na weer een verlies thuiskomt moet je iemand hebben om af te zeiken... Blijkt dat die persoon al 90 minuten naast je heeft gezeten en ook iemand zoekt om af te zeiken.
mwahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die verkoopt DG alleen voor veel geld
Daarom maak ik het nog eens extra duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uiteraard,je zou me moeten kennen toch?
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Dus effe voor de duidelijkheid,als FCDB promoveerd op welke manier dan ook ben jij de lul,en anders ik
quote:
Ja, dat op welke manier dan ook realiseerde ik me later nadat we de weddenschap waren aangegaan, maar ik ben niet lullig ..... als die Brabo's op wat voor manier promoveren dan ben ik de lul, anders jijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Dus effe voor de duidelijkheid,als FCDB promoveerd op welke manier dan ook ben jij de lul,en anders ik
aardig,seizoenskaart is bijna betaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je CL finaleboekjes DG ?
Zou ik niet doen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezen![]()
slijmkut'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |