Universiteitquote:
Jij vind haar lekker?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sophie Hilbrand op NED2 bij de Nexxt voorbeschouwing
Dat is beter natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 23:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
UniversiteitJe schrijft in principe gewoon een wetenschappelijk artikel, maar wel met behoorlijk wat feedback onderweg
Is ook zo, en de eerste 3 jaar op de uni heten ook Bachelor, das om het overzichtelijk te houdenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is beter natuurlijk![]()
ik dacht HBO omdat je dan Bachelor of zo heet als je klaar bent.
Ja, dat maakt het inderdaad een stuk overzichtelijkerquote:Op maandag 6 juni 2005 23:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Is ook zo, en de eerste 3 jaar op de uni heten ook Bachelor, das om het overzichtelijk te houden
Joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
Krijg nou wat! De oude lay-out is terug!
Ja erg leuk!!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef golfer het volgende:
*rondje op kosten van de Krajiceks*
Ze hebben van Wimbledon een wild-card gekregen om samen met elkaar mee te kunnen doen met het gemengd dubbel.![]()
Ok dan heb je wel gelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet lekker in de zin van tjezis wat een lekker wijf. Wel een lief schatje
nou, feli dan maar...en bier natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon werk heeft voorlopig
Wel op een houtverwerkings geval maar boeie alles beter dan niks in deze tijden en helemaal als starter
* MrDoegewoon had ik dan wat gezegdquote:
Wij hadden een kroegquote:Op maandag 6 juni 2005 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook slapen
Morgen van 09.00 tot 14.00 naar de universiteit om te studeren. Daar is geen afleiding
dat dacht k al wel van je, je drinkt ook kansloos bierquote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ga toch voor Dommelsch!
Hee nieuwe VBL-modquote:Op maandag 6 juni 2005 23:42 schreef Blumchen het volgende:hallo lieve hools
Ik heb een schone comp, dus ik kan weer lekker fokken![]()
alles oke met jullie?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |