Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef IkWilbert het volgende:
De video van het concert in Tilburg rocked gewoon :-) Heb deze gisteren gedownload, 1 uur en 20 minuten super gave muziek![]()
![]()
Heb meteen maar even de muziek eruit gestript en als mp3 op cd gebrand, heerlijk voor in de auto![]()
Ik op mijn Ipodquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had het met een ander programma geprobeerd, maar dat werkte niet vanwege een beveiliging.. Doe het nu met dat streamdown.
Denk dat ik m op me telefoon ga zetten.
Ik geloof dat Loser al 2 jaar the closer is dus de meeste mensen weten dat wel en roepen dus Loser.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:43 schreef Avalanche.. het volgende:
Wat ik me afvraag, die setlist is bij de hele tour hetzelfde. Aan het eind vroeg Brad welk nr wij wouden horen, dus iedereen schreeuwt Loser en ze spelen Loser. Zou dan bij elk concert van die tour het publiek om Loser vragen?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
Hier de breedband versie: mms://195.121.244.216/planet/hmh/3_doors_down_BB.wmv
Smallband hier: mms://195.121.244.212/planet/hmh/3_doors_down_SB.wmv
Ik gebruik streamdown om te rippen. Werkt perfect hier :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |