Ik sta altijd rechts voor bij de bar beneden, maar zowel gisteren als bij The Hives wordt het daar op een gegeven moment bijna zo ongezellig druk dat je je drinken niet eens meer fatsoenlijk vast kunt houden, dus ik denk dat ik de volgende keer maar eens bovenaan de trap bij de bar ga staan, volgens mij heb je dan ook een perfect uitzicht, iemand ervaring op die plek?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Ereshkigal het volgende:
wij stonden bij de trappen en daar had je gewoon perfect uitzicht
beter als wanneer je beneden staat

hey, das leuk, hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Voor iedereen die wil nagenieten:
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=3_doors_down_BB&type=wmv&dir=planet&subdir=hmh
Hij is niet echt super knap ofzo, maar ik vind hem wel wat sexy's hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik vond hem van ver wel leuk maar dicht bij heeft tie een beetje een eh...grafkop![]()

Ja daar stond ik dus de hele avond!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta altijd rechts voor bij de bar beneden, maar zowel gisteren als bij The Hives wordt het daar op een gegeven moment bijna zo ongezellig druk dat je je drinken niet eens meer fatsoenlijk vast kunt houden, dus ik denk dat ik de volgende keer maar eens bovenaan de trap bij de bar ga staan, volgens mij heb je dan ook een perfect uitzicht, iemand ervaring op die plek?

K ben ermee bezig, maar k denk datie groter dan 10 MB wordt... Ik verwacht datie zo'n 100-300 MB wordt... Als iemand een host weet wil ik m wel uploaden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Voor iedereen die wil nagenieten:
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=3_doors_down_BB&type=wmv&dir=planet&subdir=hmh

Dan doe je dat toch even?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:45 schreef Sport_Life het volgende:
hmm stream opnemen lukt niet, zit een beveiliging op. Enige manier is om het "real" op te nemen, dus gaan klooien met programma's die heel windows opnemen.

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Avalanche.. het volgende:
Die lui hebben echt een druk leven, vanavond speelden ze bijvoorbeeld alweer in Londen...

Lucky Youquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:53 schreef Jill-RMC het volgende:
3DD in Dortmund........en daar ga ik heen :>

Shit ben ik vergeten te kijken, is hier nog en herhaling vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef Klingon het volgende:
Heb ze afgelopen zondag gezien op Rock am Ring in Duitsland. Ze waren afsluiter en begonnen rond half 1 's nachts. Wij stonden lekker vooraan, hele goeie sfeer ondanks het koude weer. Stonden toch zeker 50.000 van de in totaal 70.000 bezoekers bij de Alternastage (één van de drie podia. Alterna is middelgroot). Concert is in de nacht van vrijdag op zaterdag te zien om 2.15 uur op het Duitse WDR (Rockpalast).
Setlist:
01. Intro
02. Right Where I Belong
03. The Better Life
04. Kryptonite
05. It's Not Me
06. Away From The Sun
07. Sarah Yellin'
08. Duck And Run
09. Be Like That
10. Running Out Of Days
11. Let Me Go
12. Landing In London
13. Behind Those Eyes
14. When I'm Gone
15. Changes
16. Here Without You
17. Real Life
18. Loser

Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef IkWilbert het volgende:
De video van het concert in Tilburg rocked gewoon :-) Heb deze gisteren gedownload, 1 uur en 20 minuten super gave muziek![]()
![]()
Heb meteen maar even de muziek eruit gestript en als mp3 op cd gebrand, heerlijk voor in de auto![]()

Ik op mijn Ipodquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had het met een ander programma geprobeerd, maar dat werkte niet vanwege een beveiliging.. Doe het nu met dat streamdown.
Denk dat ik m op me telefoon ga zetten.

Ik geloof dat Loser al 2 jaar the closer is dus de meeste mensen weten dat wel en roepen dus Loser.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:43 schreef Avalanche.. het volgende:
Wat ik me afvraag, die setlist is bij de hele tour hetzelfde. Aan het eind vroeg Brad welk nr wij wouden horen, dus iedereen schreeuwt Loser en ze spelen Loser. Zou dan bij elk concert van die tour het publiek om Loser vragen?

Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
Hier de breedband versie: mms://195.121.244.216/planet/hmh/3_doors_down_BB.wmv
Smallband hier: mms://195.121.244.212/planet/hmh/3_doors_down_SB.wmv
Ik gebruik streamdown om te rippen. Werkt perfect hier :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |