Thanks!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef tonks het volgende:
Goed plan P-Style!
Precies! Maar daar is de FAQ voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef Remzz het volgende:
Is idd nog geeneens z'n slecht idee. Maar dan krijg je wel dat het geen auto-hifi kan zijn want dat hoort in PTA thuis.
Inderdaad. Daar vind ik Hifi en home-entertainment namelijk ook niet echt tussenpassen. DIG vind ik dan weer meer voor computers enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
daar zit ook wat in ja, of anders iets van Electronica voor de lol ofzo, een iets minder serieus topic dan DIG dus, waar het vooral draait om Elktronica voor vermaak....
Die zullen zeker komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
Maar mocht je nu al een hifi topic willen openen ga je gang
De term "Gadgets" moet ook gewoon in de naam blijven, maar toch denk ik dat de naam ièts uitgebreider moet worden om duidelijk te maken dat het om meer gaat dan alleen mp3-spelers, GSM's, PDA's, e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie liever de naam Gadgets blijven om eerlijk te zijn. De paar regels op forum.fok.nl kunnen best wat uitgebreider worden.
Een apart HiFi-forum zie ik ook wel zitten, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren eigenlijk... verder denk ik dat er nèt te weinig animo is voor een compleet apart HiFi-forum. Net als dat [GAD] nu ook nog een beetje stroefjes gaat. Ik denk dat HiFi en gadgets elkaar heel goed aanvullen en dat vele HiFi-aparaten die hier al besproken worden sowieso ook al als gadgets bestempeld kunnen worden. Breidt [GAD] uit tot het bespreken van ook grotere home-enterteinment aparaten en je krijgt een goed vol forum.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:02 schreef Alfa145 het volgende:
Krijg je, als je er HiFi bij laat zetten, niet talloze vraagjes over ouwe tapedecks, of die
¤20-speakers van de aldi wel goed zijn en gebagger over walkmans van 10 jaar oud?
Niet dat er geen HiFi besproken mag worden ofzo (in tegendeel), maar ik denk dat met deze naams-
wijziging op den duur helemaal geen gadget meer wordt besproken hier. Zou wel jammer zijn, vind ik.
HiFi is leuk in [GAD], maar dan moet het wél vernieuwende HiFi zijn. En dat komt vast wel aan bod.
Voor de overige HiFi denk ik dat het beter is als er een apart subforum voor wordt aangemaakt..
Als we allemaal nou even de schouders onder [GAD] zetten, komt het heus wel goed.
[GAD] heeft een paar goede posters nodig, welke de boel een beetje op gang brengen.
Het moment dat er dagelijks leuke gadgets gepost worden, zullen er vanzelf meer posters komen.
If you build it, they will come..
Ik zou zeggen... open er één!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Alfa145 het volgende:
Zit wat in, als men zich aan dat centrale topic houd..
Over CT's gesproken, Zou een ik-heb-een-leuke-gadget-gespot-op-marktplaats CT niks zijn?
Fuck, nou moet ik MP gaan afstruinenquote:
Daar zijn we volop mee bezig, interacite tussen GAD en de FP zal met 3 stappen vooruit gaan. komt helemaal goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef steve2003 het volgende:
overigens zouden er ook wat vaker topics moeten zijn die gelinkt worden op de frontpage ofzo, ik weet niet of de mods hier over gaan of dat het een automatisch systeem is, maar vaak lijkt het of de interessantste topic sop de frontpag ekomen (of ben ik nou gek), ik dnek dat je zo veel bezoekers kan trekken....
ook asl er vaker gadget reviews op de frontpage zouden komen, zou de populariteit mischien wat omhoog gaan van GAD forum....
Gadget revieuws lijkt me een prima plan eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef steve2003 het volgende:
ook asl er vaker gadget reviews op de frontpage zouden komen, zou de populariteit mischien wat omhoog gaan van GAD forum....
En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Gadget revieuws lijkt me een prima plan eigenlijk. Wordt nu niet tot nouwelijks gedaan
.
Tuurlijk kan dat niet zo opeens, maar mooi om te horen dat daar verandering in gaat komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
worden er nog reviewers gezocht voor gadgets of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En daar gaat dus verandering in komen. Dit gaat alleen niet van de een op de andere dag helaas..
Heb je interesse? Kan best even voor je informerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef steve2003 het volgende:
[..]
worden er nog reviewers gezocht voor gadgets of niet?
Kom ik zeker nog op terugquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef steve2003 het volgende:
ja het lijkt me best leuk om te doen hoor
Hebben jullie al met fabrikanten gebabbeld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze daar wel mee bezig zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Alfa145 het volgende:
[..]
Hebben jullie al met fabrikanten gebabbeld?
Uiteraard zullen het redelijk betaalbare gadgets worden. Hoe zou jij hifi trouwens kort en bondig omschrijven?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef steve2003 het volgende:
echte gadgets natuurlijk![]()
maar ik denk voordat je kan gaan bepalen wat je wil gaan reviewen, je toch eerst even zal moeten kijken hoe jullie GAD aantrekkelijker gaan maken, als jullie ervoor kiezen om het bijvoorbeeld uit te breiden met HIFI, of iets anders wat eerder in dit topic besproken is, dan zou je het daarop af moeten stemmen natuurlijk. Ik zou er alleen wel op letten met reviews dat het dingen zijn die voor Fok!ers nog wel te betalen zijn, ik zou bijvoorbeeld geen Hifi sets gaan reviewen die ver in de duizenden euro's lopen (hoewel het soms mischien wel leuk is deze te vergelijken met goedkopere), dan raak je namelijk een hoop lezers kwijt natuurlijk.... dit kan dan natuurlijk wel int forum zelf, maar niet als een review (als jullie fabrikanten zoiezo al zo gek krijgen om zulke dure dinge te leveren)...
I.p.v. "Hifi", kun je natuurlijk ook "Home Entertainment" nemen. De meeste mensen snappen wel wat dat inhoudt en het sluit nèt iets beter aan bij "Gadgets", dan Hifi in z'n algeheel. Onder Hifi vallen bijv. ook platenspelers, bandrecorders, peperdure vergulde bedradingen, enzo. Home Entertainment gaat dan vooral over dvd-spelers, HDTV, surround-formaten, AV-receivers, de juiste speakers, universele afstandsbedieningen enz. De iets modernere dingen binnen de hifi, een ièts smaller begrip dan Hifi dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe zou jij hifi trouwens kort en bondig omschrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |