Ja maar ik wordt wel ziek van als die klaas mn 20 euro inzet vergald in de laatste minuutquote:
Ik stuur altijd een kopietje van de bijschrijving naar de belastingdienst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk eens geld zitten winnen met pokeren. Heb van mijn tien dollar er nu 42 gemaakt. In een dag. Ben nu helemaal blij![]()
Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat zit als je eenmaal wilt terugboeken, moet je dan ook kansspel belasting betalen ofzo?
Ja, het is hier bij sommige mensen de laatste tijd een sport om mensen uit te lachen als ze een bet verliezen geloof ik, maar owee als ze zelf voor een paar euro de mist ingaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahha, kijk ze blij zijn dat ik NUL euro verlies.............de millen haal ik wel uit m'n echte bets en poker-avonden
NG
ja, was foutje in de software, alles werkt weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een kopietje van de bijschrijving naar de belastingdienst.
"altijd"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een kopietje van de bijschrijving naar de belastingdienst.
Ja, het viel mij ook al op dat men elkaar weinig gunt. Terwijl we toch eigenlijk samen tegen de bookies zouden moeten spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ja, het is hier bij sommige mensen de laatste tijd een sport om mensen uit te lachen als ze een bet verliezen geloof ik, maar owee als ze zelf voor een paar euro de mist ingaan![]()
Kan dat? Hoe?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Terwijl we toch eigenlijk samen tegen de bookies zouden moeten spelen![]()
Als je 1 pot wint van 459 euro dan pas moet je daarover belasting betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk eens geld zitten winnen met pokeren. Heb van mijn tien dollar er nu 42 gemaakt. In een dag. Ben nu helemaal blij![]()
Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat zit als je eenmaal wilt terugboeken, moet je dan ook kansspel belasting betalen ofzo?
Tsja, dan kom je toch op wiskundige modellen en dergelijke. Dan zouden we hoogstens quitte spelen. Enige wat kan is met zn allen Dick Jol omkopen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Kan dat? Hoe?
Als je de oude N_G moet geloven, kan dat niet
Ja Tjabbe..................de mensen hebben me de sinds m'n terugkeer een paar weken terug, inmiddels 2 mille zien winnen........het wordt me niet gegund vanwege m'n stop-acties etc...........en dan zijn ze er nu als de kippen bij met hun tussenstanden als ik een freebet misloop.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ja, het is hier bij sommige mensen de laatste tijd een sport om mensen uit te lachen als ze een bet verliezen geloof ik, maar owee als ze zelf voor een paar euro de mist ingaan![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja Tjabbe..................de mensen hebben me de sinds m'n terugkeer een paar weken terug, inmiddels 2 mille zien winnen........het wordt me niet gegund vanwege m'n stop-acties etc...........en dan zijn ze er nu als de kippen bij met hun tussenstanden als ik een freebet misloop.
Bookies hebben marge op de odds en fee op de betalingen. Geen 1 wiskundig model kan dat omtoveren in een posotief reslutaat voor de spelerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Damzzz het volgende:
Tsja, dan kom je toch op wiskundige modellen en dergelijke. Dan zouden we hoogstens quitte spelen.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Damzzz het volgende:
Ik bedoelde meer het moment dat iedereen zou samenzweren tegen de bookies. Alleen red je het sowieso nooit, dat snap ik wel.
Hoe meer er samenzweren, hoe groter de winst voor de bookiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Damzzz het volgende:
Ik bedoelde meer het moment dat iedereen zou samenzweren tegen de bookies. Alleen red je het sowieso nooit, dat snap ik wel.
Ik moet eerlijk zeggen: kzou het mn god niet wetenquote:
De "het grote online gok topic feestdag 2005" busje naar Gentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Met z'n allen een busje huren en op naar Gent ...............here we come mrBookie![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Damzzz het volgende:
Bookie medewerkers kidnappen en dan zelf de odds gaan bepalen
Zouden we het niet meer over hebben hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
Denmark al op 7-0...........dat was een sterke bet van me
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Gelderland het volgende:
ik heb Mets in combo, en jij NG, nog wat anders op Basebal gezet of nog je teleurstelling over Denmark aan het verwerken
Eerst zeik je bij iedereen dat ze hun bets vooraf moeten plaatsen omdat ze anders triest bezig zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.
Dit is mijn vonnis, beroep is niet mogelijk.
NG![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.
NG![]()
No commentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
NG![]()
Whehehe, Gelderland wordt gek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
NG![]()
Oeh, spannend, een cashback ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Greetings het volgende:
Mensen..... over 15 minuten allemaal op MrBookie kijken naar "Maxima : Het geslacht van haar tweede kindje 15/07/2005 10:00
Wat wordt het?" onder de specials!
Daar komt een leuke verrassing te staan, gedurende 5 minuten!
......ik zit al met m'n rabo-pas en card reader in de aanslag .....ready to attack....sweet bookie boyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Greetings het volgende:
Mensen..... over 15 minuten allemaal op MrBookie kijken naar "Maxima : Het geslacht van haar tweede kindje 15/07/2005 10:00
Wat wordt het?" onder de specials!
Daar komt een leuke verrassing te staan, gedurende 5 minuten!
Zorg dat je er even kijkt over 15 minuten!
Zeker jij, NG!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
......ik zit al met m'n rabo-pas en card reader in de aanslag .....ready to attack....
Goed kijken naar het onderschriftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
22:01....ik zie nix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |