Zouden we het niet meer over hebben hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
Denmark al op 7-0...........dat was een sterke bet van me
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Gelderland het volgende:
ik heb Mets in combo, en jij NG, nog wat anders op Basebal gezet of nog je teleurstelling over Denmark aan het verwerken
Eerst zeik je bij iedereen dat ze hun bets vooraf moeten plaatsen omdat ze anders triest bezig zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.
Dit is mijn vonnis, beroep is niet mogelijk.
NG![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als straf aan de "uitlachers" heb ik besloten een week lang geen bets meer vooraf te plaatsen.
NG![]()
No commentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
NG![]()
Whehehe, Gelderland wordt gek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
NG![]()
Oeh, spannend, een cashback ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Greetings het volgende:
Mensen..... over 15 minuten allemaal op MrBookie kijken naar "Maxima : Het geslacht van haar tweede kindje 15/07/2005 10:00
Wat wordt het?" onder de specials!
Daar komt een leuke verrassing te staan, gedurende 5 minuten!
......ik zit al met m'n rabo-pas en card reader in de aanslag .....ready to attack....sweet bookie boyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Greetings het volgende:
Mensen..... over 15 minuten allemaal op MrBookie kijken naar "Maxima : Het geslacht van haar tweede kindje 15/07/2005 10:00
Wat wordt het?" onder de specials!
Daar komt een leuke verrassing te staan, gedurende 5 minuten!
Zorg dat je er even kijkt over 15 minuten!
Zeker jij, NG!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
......ik zit al met m'n rabo-pas en card reader in de aanslag .....ready to attack....
Goed kijken naar het onderschriftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
22:01....ik zie nix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |