Statistieken (stats):quote:Q: Waarom duurt mijn job zo lang?
A: De jobs van verschillende targets kunnen flink varieren in rekentijd. In sommige gevallen kan een job wel enkele dagen duren op een 2GHz+ processor. Als je niet van lang wachten houdt of je processor is niet zo snel dan kan je beter de wat snellere targets uitkiezen en alleen jobs hiervan downloaden. Via deze link kun je makkelijk zien wat de gemiddelde rekentijd is van de jobs van een target. Uiteraard kunnen de rekentijden af en toe flink van het gemiddelde afwijken.
Q: Wat doet die ;1 achter mijn nickname?
A: Zeer waarschijnlijk heb je bij het installeren van meerdere clients niet precies dezelfde gegevens ingevuld. Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken. Die ;1 betekent dat er al een account was met die nickname.
Je kunt zorgen dat alle gegevens in al je clients exact hetzelfde zijn of anders even de hulp van FaD support inroepen die je accounts wel kunnen samenvoegen.
Q: Wanneer verschijn ik in de stats?
A: Voor het verschijnen van de stats moet je eerst een job doorgerekend en ingestuurd hebben. De stats op FaD worden om de 6 uur ge-update (rond 0:00, 6:00, 12:00 en 18:00 engelse tijd).
Q: Hoe wordt het aantal punten dat ik krijg bepaald?
A: Om de zoveel tijd voert de client een soort benchmark uit om de snelheid van je CPU te bepalen (de CPU rating). Het aantal punten dat je voor een job krijgt is het aantal uur rekentijd van de job maal de gemiddelde CPU rating. Het maakt niet uit of je veel kleine jobs doet of 1 grote, als de totale rekentijd hetzelfde is krijg je evenveel punten.
Q: Kan de client hidden draaien?
A: Ja, in de setup kan je aanvinken dat hij niet in de system tray mag verschijnen.
Q: Kan ik ook offline werken?
A: Als je in de queue server een groot aantal jobs download kan je daarna wel een tijdje vooruit zonder online te gaan. Je kunt ook jobs exporteren/importeren naar PC's die helemaal geen internet aansluiting hebben (vanaf een PC die wel internet aansluiting heeft).
Ik hoop het ookquote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef Thieske het volgende:
Volgens FADdict is de job waarmee ik nu bezig ben op 21 september klaar![]()
Ik hoop dat dat programma 'n beetje overdrijft.![]()
Ok ik wacht af.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:34 schreef tazmanian het volgende:
en hier weer verder
je stond er nog niet bij bij all users maar ik hoorde gisteren dat deze elke 6 uur ge update wordt
Heb je zo'n ubertrage pc, of zo'n ubergrote job?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef Thieske het volgende:
Proteome jobs zijn inderdaad erg groot...quote:
raar dat zijn bij mij net de jobs die het snelste gaan...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Proteome jobs zijn inderdaad erg groot...
Ik zou deze maar gewoon op hold zetten of verwijderen en proteome jobs in het setup scherm uitvinken, heb je daar geen last meer van
Eerst uitvinken en dan de job stoppen
1 2 3 4 5 | 3:10 2:09 6:04 7:28 6:51 |
Laat ze maar zweten die bakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef tazmanian het volgende:
zo ik heb hem nu ik wel in de stats sta:
op een p4 3.06, op een p4 2,26 en op een dual doos staan
3 pc's nu dus en ik zit nog te twijfelen of ik hem ook op de andere 4 pc's zet
Ja maar ik loop tegen 1 ding aan en das dat de andere pc ook onze tv-pc/faxserver/ is en de andere pc is die van mijn vrouw en voordat ikquote:
herkenbaar.... (ik wou het omgekeerde eigenlijk) bij Setup - General - kun je, ' number of copies of THINK' op 2 zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
even een vraagje, laat heb ik een protome job gecancelled en verwijderd, ook uitgevinkt in het menu....
nu het volgende, mijn pc deed altijd 2 jobs tegelijk en nu doet die er nog maar een....![]()
komt dat vanzelf wel weer goed of kan ik er een geforceerd weer opstarten oid???
Heb ik ook weleens, dat er maar 1 job staat terwijl er 2 bezig waren en niks heb verandert aan de instellingen. Meestal laad ie em dan wel na een minuutje, anders start ik 'em effe opnieuw op.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
even een vraagje, laat heb ik een protome job gecancelled en verwijderd, ook uitgevinkt in het menu....
nu het volgende, mijn pc deed altijd 2 jobs tegelijk en nu doet die er nog maar een....![]()
komt dat vanzelf wel weer goed of kan ik er een geforceerd weer opstarten oid???
duidelijk....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
herkenbaar.... (ik wou het omgekeerde eigenlijk) bij Setup - General - kun je, ' number of copies of THINK' op 2 zetten.
En bij het 'Think server' window kun je eventueel bij de kolom 'Computer'....
rechtermuisknop op een job doen en dan met 'allocate' aangeven voor wie de job bedoeld is...
(ik had compnaam PIET maar kon het ook door PIET-1 laten doen (dat was dus de 2e processor))
duidelijk![]()
![]()
dat zou goed moeten gaan .... ff wachten dus... en anders wat Beezz zegt...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
duidelijk....
heb nu het aantal copieen op 2 gezet en wacht even af als de andere job nu wel wil beginnen....(stond op auto)
een job is dus bezig op pcnaam-a, de ander staat op pcnaam-a-1 maar die staat nog op queued.....
quote:Heb ik ook weleens, dat er maar 1 job staat terwijl er 2 bezig waren en niks heb verandert aan de instellingen. Meestal laad ie em dan wel na een minuutje, anders start ik 'em effe opnieuw op.
Hoeveel pc's heb jij ermee aanstaan? zoveel punten per dagquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo.
De cpu's zijn iig niet stuk.
Tijd voor een stukje estafette.
Nu op 1 pc.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Hoeveel pc's heb jij ermee aanstaan? zoveel punten per dag
Tja, je ziet soms wat over het hoofd...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is meer dat de stampede al op de eerste is begonnen...
Dat moet als een tiet lopen hoor. Wacht niet langer zou ik zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef tazmanian het volgende:
Ik moet nog zien hoe dat loopt op meerdere pc's tegelijk ff kijken of dat een beetje loopt
Als jij het er ff voor mij in wil zetten, graag.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef mcintosh het volgende:
Voor iedereen die nog mee wil doen, volg de stappen in de openingspost, en geef het even aan in onderstaand topic :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040098/last
En anders wil ik het ook wel in dat topic zetten
u bent volledig aangemeld als in de openingspost staat?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als jij het er ff voor mij in wil zetten, graag.
Username: Thieske
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
u bent volledig aangemeld als in de openingspost staat?
Bien, ik wacht nog even of er nog meer mensen mee willen doen, dan post ik het in 1 keer op tweakers.quote:
Ja. Dat loopt. Dat zie je aan mijn score sinds 1 juni.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef tazmanian het volgende:
Ik moet nog zien hoe dat loopt op meerdere pc's tegelijk ff kijken of dat een beetje loopt
Oh, ik dacht dat jij het van mij ging overnemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef tazmanian het volgende:
okee zoals het er nu naar uit ziet
komen er morgen van mij 16K aan punten bij van 3 pc's ik ga er van uit dat 10% gelogen is dus een goed 13500 moet dat kunnen zijn![]()
ja maar of ik het ook goed gedaan hebquote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja. Dat loopt. Dat zie je aan mijn score sinds 1 juni..
dan moet ik het op de overige pc's ook installen dan kan het waarschijnlijk welquote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij het van mij ging overnemen.
Verheug je niet al teveel. Mijn estimated points voor 2 mega jobs was bij elkaar 30k, wat uiteindelijk maar 12k bleek te zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef tazmanian het volgende:
okee zoals het er nu naar uit ziet
komen er morgen van mij 16K aan punten bij van 3 pc's ik ga er van uit dat 10% gelogen is dus een goed 13500 moet dat kunnen zijn![]()
heb ik .....had ik ook last van, geen idee hoe ik da opgelost heb maar het heeft te maken met de melding de je krijgt tijdens de install daar moet je nee kiezenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Thieske het volgende:
Bij mij worden de estimated points niet uitgerekend door FADdict iemand enig idee hoe dat dat komt?
geduld is een schone zaak en in dit geval levert het ook aardig wat punten opquote:Op maandag 6 juni 2005 21:55 schreef GotC het volgende:
Het schiet hier totaal niet op, dat ding heeft net zoals z'n eigenaar (moi) slaaptekort denk
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak en in dit geval levert het ook aardig wat punten op![]()
TIP: ZET OPENGL in de setup uit dat vreet veel FAD als je er naar kijkt zowieso.quote:
Ik zie dat je op 20:15 (onze tijd) 6 juni een job heb ingeleverd hier. Je bent dus te laat voor de dag statistiek van 6 juni (wordt geplaatst op 7 juni), wel in de live stats van 7 juni.quote:NanKing - maandag 6 juni 2005 @ 15:07
Ik heb dezelfde nick NanKing dus.
De eerste job heb ik btw gister avond rond 7 uur afgerond dus dat zou dan toch al bij de stats moeten staan?
Dat is heel makkelijk te verklaren. De tijd die hij laat zien is de CPU-time (verbruikte CPU tijd).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Beezz het volgende:
Is het iemand opgevallen dat als je 2 jobs aan heb staan.
De secondes niet gelijk oplopen. Daarnet zat er 622 sec verschil in, nog geen 10 minuten later is het verschil 650 seconden...
Nu is het 665 seconden![]()
Blijkbaar heb je niet zon snelle pc of heb je niet te vaak aanstaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef Thieske het volgende:
Heb hem er al uit gegooid inderdaad, heb er nu een die over anderhalf uur klaar is.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet zon snelle pc of heb je niet te vaak aanstaan.
Ben je al lang bezig? anders is het de moeite waard om deze job te vergeten (op hold zetten, dan remove) en een ander job te kiezen. (bv. MS of Respiratory Diseas). Vergeet niet de jobs in je queue ook te verwijderen.
Kan je in de task manager kijken? <ctrl-alt-del>, taskmanager->processen. Als het goed is moet je 2 think.exe client staan die elk +/- 48% krijgen. Zonee, dan kan je:quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
Donequote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef CasB het volgende:
Waarom staat de link naar FadDict niet in de OP?
Dit kunnen we niet op ons laten zittenquote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Fozzie getting scared yet?
--------------------------------------------------------------------------------
TBH not at all.
I was expecting you guys to be doing far more than what you are.
I was thinking more like the output that we saw from you in DF. Now I know that MrMr was putting out nearly 1/3rd of that and she/he/it can't run FaD due to OS restriction.
However I really thought you guys would do better.
We haven't even pulled some of our big hitterrs off other projects as we see no reason to.
AS I said before DPC is a spent force, your best times are behind you and you are on the steady slope down to DC mediocrity.
Your time has come and now you should move aside as Free DC soars to the zenith of DC domination.
Mijn laagste tot nu toe is 180 punten voor 1 uur en 2 minutenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:38 schreef Eronymus het volgende:
wat is het laagste aantal punten dat iemand voor een job heeft gekregen????
zie dat ik net eentje heb afgrond voor ... schrik niet... 77 hele punten.![]()
was 1pkq-q4, m1494 -> Multiple sclerosis job (zo te zien heeft ie maar een half uur gedraaid)
![]()
mijn hoogste is 2936, in 20.1 uur en dat was ook een multiple sclerosis job.. (wat stom zeg.)quote:Op maandag 6 juni 2005 23:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn laagste tot nu toe is 180 punten voor 1 uur en 2 minuten
Mijn hoogste tot nu toe is 2640 punten voor ruim 24 uur
Wat geeft ie aan bij Time en bij CPU rating?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mijn pc staat nu denk ik toch al een dag of 3-4 aan met 1 job...99.90% nu... hij lijkt wel steeds langzamer te gaan :/
gaat een fijne score wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en nog steeds 99.90%
time: 428235 (and counting)
CPU-rating: 124
Mja, een cure voor aids en kanker enzo, verder weinig bijzondersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef Youssef het volgende:
Men is overigens al tijden bezig met al dit soort berekeningen, is er ook weleens echt iets nuttigs uit gekomen? Ook bijvoorbeeld met het aftasten van het heelal heb je van dit soort CPU vretende programmaatjes...
428235*124=53101140/3600=zo'n 15k aan puntenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en nog steeds 99.90%
time: 428235 (and counting)
CPU-rating: 124
vind het gewoon een fijne smileyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
sarcastisch bedoeld of vanwaar dat![]()
![]()
Oh... een cure dus...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja, een cure voor aids en kanker enzo, verder weinig bijzonders
In ieder geval een hele nettequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ahh ok, maar ga ik dus een highscore neerzetten?
Morgen kom je onder een bus, dus ja. Maar je hebt er verder niets aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ahh ok, maar ga ik dus een highscore neerzetten?
das het doel ja... beter dan de ruimte afspeuren naar geluidjes tochquote:
Wat ik dan niet begrijp is dat deze dingen dan toch redelijk onbekend zijn onder het volk terwijl ze toch heel nuttig zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
das het doel ja... beter dan de ruimte afspeuren naar geluidjes toch
Tja omdat dit soort dingen dmv 'mond op mond reclame' voort gaan. Tis niet alsof het in kranten staat ofzo ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is dat deze dingen dan toch redelijk onbekend zijn onder het volk terwijl ze toch heel nuttig zijn.![]()
![]()
Dat is heel verschillend, de grootte van het ding heeft er weinig mee te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en hoe ziet jullie plaatje er eigenlijk uit
de mijne... is deze dan ook groter dan die van jullie, omdat mijn job langer duurt, of verschilt het niet echt ?
http://img123.echo.cx/img123/7185/figuurtje9kv.jpg
Neuh, ongeveer hetzelfde.. maar volgens mij sta je op het punt een middel tegen AIDS te vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en hoe ziet jullie plaatje er eigenlijk uit
de mijne... is deze dan ook groter dan die van jullie, omdat mijn job langer duurt, of verschilt het niet echt ?
http://img123.echo.cx/img123/7185/figuurtje9kv.jpg
[url=http://www.imageshack.us][
http://users.pandora.be/t(...)taller-v.0.0.7.1.zipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
het maffe is ook dat hij nog steeds op 99.90% staat.... denk dat 't ook nog wel een halve dag gaat duren...
rebootje denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:03 schreef Eronymus het volgende:
m'n FADdict ding is van slag.... geeft nu negative punten aan..... -3728:
start 7-jun 21:41 eind 6-jun 20:09
m'n klok stond verkeerd....heb hem weer goed gezet maar nu klop er dus helemaal nix meer van![]()
Onder welke nick doe je mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef -Raffie- het volgende:
heb me aangemeld morgen maar eens kijken hoe precies wekrt
Kan je kijken of de secondes nog steeds tikt (in de job info ?) Bij m'n vriendin stond ie ook op 99.4% voor meer dan 1 dag, toen ze reboote, was het gedaan in 15 min.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nog steeds op 99.90 % blieper de bliep!
vervelende is dat ik dus nog steeds niet tussen de stats sta... dit is mn 1ste job namelijk
zolang ie verder gaat is het goed...quote:
Well done Peepzquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Beezz het volgende:
FOK! staat vandaag (6 juni) op 474.727![]()
Onze hoogste scoreTot nu toe
![]()
1 2 3 | Job Number Time Target Molecule File Hits Number of Molecules CPU Time Points Node Completed 1 91076035 1uu3-q1 m27198 155 9900 433054.00 14916 MRK 02:16 7-JUN-05 |
als je bij het Queue window op send klikt, kun je daarna op je Job window op history klikken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
omg finished! hij begint een nieuwe job... waar zie ik hoeveel punten?
Ja waar zijn jouw punten heenquote:
Je hebt wel je eerst aangemeld bij DPC?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:27 schreef devzero het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik kom nog steeds niet voor in de fok stats terwijl ik al een aantal jobs heb geupload (sinds vrijdag). Bij http://fok.gromba.nl/ sta ik geregistreerd want een 2de aanmelding mislukt met "De aanmelding is mislukt. De gebruiker met statsnaam 'devzero' komt reeds in ons systeem voor.".
Worden nieuwe users soms met de hand toegevoegd?
As je bedoeld, heb je teamnr 2047 ingevuld? Jja, dat heb ik gedaan (commandline van de linux client). Op deze lijst sta ik ook gewoon onder fok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:36 schreef mcintosh het volgende:
Je hebt wel je eerst aangemeld bij DPC?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
428235*124=53101140/3600=zo'n 15k aan punten
http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:01 schreef savale het volgende:
zo gisteren eindelijk mijn eerste job af. was meteen goed voor zo n 9k aan punten. Is er een lijstje te zien met de stats van alle Fok!kers? Ik kan mijzelf alleen nog in de eerste link van de OP vinden.
uhm misschien je volgende job....quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Target hits CPU time Points Completed 1r0x-q1 46 44872.2 1807 6-6-2005 8:18 1ycq-q1 4 56881.5 2338 7-6-2005 0:07 1pkq-q3 52 73907.4 2936 7-6-2005 20:48 1pkq-q4 0 3109.25 77 7-6-2005 21:41 1biu-q1 0 12426.9 394 7-6-2005 1:12 1biu-q1 0 25529.9 1014 7-6-2005 8:20 1mf7-q2 1 5076.94 210 7-6-2005 9:44 |
Komen er nog 8092 van mij bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:33 schreef Beezz het volgende:
We staan voor vandaag tot nu toe op 264.627![]()
Crunchen mensen crunchenDat is meer als 200.000 minder, en nog 8 uur om te flushen.
![]()
Toshpowerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Beezz het volgende:
[..]
Onder welke naam sta jij in de stats? Want ik kan geen mcintosh vinden...![]()
Stats worden niet continu geupdate, om de 6 uur oid. Of langer of korterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef Thieske het volgende:
Ik heb een uurtje geleden voor de 1e keer een job geupload (1099 punten) maar zie mezelf nog nergens in de statistieken voorkomen, helaas.
Ah dat dacht ik alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toshpower![]()
En over 8 uur is het al wel ruim 10.000
gromba heeft ze 15.15 vernieuwd, dus over een half uur ofzo zal ie wel weer updatenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stats worden niet continu geupdate, om de 6 uur oid. Of langer of korter
Jij staat gewoon hier, in het FOK! team.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef masterr112 het volgende:
ben ik ergens te vinde tussen die stats? kon het niet vinden.. :S
Ach, je moet je toch onderscheiden van Tweakers he.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:51 schreef mcintosh het volgende:
Je moet ze wel alles voorkauwen he, die Fok! koeien
Als je ff een update verzint ofzo, dat Fok! inmiddels in de top 10 staat wordt het weer omhoog gezetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef E-Jey het volgende:
Heeft iemand nog ideeen om het fok! team meer te promoten? Fok! moet natuurlijk wel op #1 eindigen!Misschien zou een nieuwe FP artikel mogelijk zijn? Dat zal wel weer een hoop nieuwe leden opleveren
Ik heb zelf eindelijk bijna me eerste job afDit duurt allemaal veel te lang
Ik, als stichter van dit team, sta zelf nog niet eens in de stats
Nickname is -Raffie-quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Onder welke nick doe je mee?
Want dan geef ik je naam even door op tweakers, ervanuitgaande dat je dat zel f nog niet gedaan hebt. Zij delen namelijk de teams in
en in de OP ook de tijden van updatenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef mcintosh het volgende:
Kan hier iemand trouwens even duidelijk neerzetten wat iedereen moet doen als ze nu nog willen meedoen![]()
Aan wie moet het doorgegeven worden, wie gaat ze aan ons team toevoegen, of gaat dat automatisch?
Same problemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:45 schreef tazmanian het volgende:
[..]
en in de OP ook de tijden van updatenwant die ben ik weer eens kwijt
Ik moet alleen vandaag al 9K aan punten geupped hebben en ik zie er online maar nog geen 3K
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:57 schreef tazmanian het volgende:
[..]
raar he!?![]()
Ik heb om 15:17 9000 punten geuploaded maar die staan er niet bij![]()
af en toe even bij de buren kijken kan ook helpen hoor, zij organiseren het uiteindelijkquote:[message=23543219,noline]djklungel schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:29[/message]:
GoT geupdate ... Fok! ... nog niet geupdate. Ik zal dadelijk nog eens kijken of er meer GoT komt en Fok! updaten:)
ja dat snap ik maar ik ben al meer punten kwijt van jobs die op de eerste begonnen zijn, dus vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef mcintosh het volgende:
Die stats lopen gewoon achter, dat komt allemaal wel goed
Ik heb vandaag ook al 8000 punten ge-upload, ook nog niks van te zien, mar dat komt nog wel
ow okee danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
af en toe even bij de buren kijken kan ook helpen hoor, zij organiseren het uiteindelijk
Of iedereen zet iets hierover in zn signature, en dan wel MET linkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef E-Jey het volgende:
als we nou eens wat harder gingen, dan kon ik zeggen dat het een succes isNaja misschien is dat het nu wel met 200 fokkers die mee doen. Eigenlijk hardstikke weinig voor een site met 150000 leden ofzo
Iemand mag ook wel naar Fok! radio bellen en ff roepen dat iedereen mee moet doen
Ik ben ehh.. verkouden dus ik doe het niet
MSN is volgens mij nog vrij goed om te doen hoor, beter dat dan gamen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef dutchtubby het volgende:
en toch he, moet de output hier wel een heel stuk omhoog, dus mensen minder msnnnnnnn en meer laten werken die koe.
vraag al je vrienden en familie om mee te doen.
want voorlopig was alleen zondag en dag met een redelijke output voor 200 man.
zo ik ben wel weer genoeg aan het stoken geweest hier
Dutchtubby doet mee met de bearhunters dus dat is jullie target om in te halen
Niet echt, met maar liefst 228 leden halen we maar een gemiddelde van 2082 punten. Dat is numero laatste van de 7 subteams. De nummer 6 heeft maar liefst een 3x zo hoge output.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef E-Jey het volgende:
als we nou eens wat harder gingen, dan kon ik zeggen dat het een succes isNaja misschien is dat het nu wel met 200 fokkers die mee doen.
De punten die je vandaag hebt geupload: 10190 staan inderdaad nog niet in de stats, maar dat komt nog, en als je daar de 10398 bij optelt heb je bijna alle punten compleet toch, behalve die dan van 1 juni, maar dat was toch niet zoveelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ow okee dan
maar dat zegt nog niets over het feit dat ik zie dat er al op 1 pc 17000 punten geupload zijn en ik nog niet de heft online zie......en dan nog de 2 andere pc's die aan staan.....
Alles is gewoon nog het zelfden. Er hoeft dus niets verandert te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef mcintosh het volgende:
Kan hier iemand trouwens even duidelijk neerzetten wat iedereen moet doen als ze nu nog willen meedoen![]()
Aan wie moet het doorgegeven worden, wie gaat ze aan ons team toevoegen, of gaat dat automatisch?
Jep, klopt ik heb het net nog even bevestigd gekregen op tweakers.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef E-Jey het volgende:
[..]
Alles is gewoon nog het zelfden. Er hoeft dus niets verandert te worden
Dus dat kan even duren maar wordt wel geregeld.quote:Let wel, toevoegen aan de stampede stat zelf gebeurt handmatig, dus iemand moet dat doen; gromba of marcelloz of funcracker etc... En dat kan soms een tijdje duren. Deze mensen hebben ook een leven.
Das mooi tazquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef tazmanian het volgende:
8. ( 14) tazmanian-1 11.504
okee dan taz zit echt in de lift
*is aan het installeren op 3 andere pc's*![]()
Stiekem mag niet, je moet toestemming hebben van de eigenaar toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Beezz het volgende:
[..]
Das mooi taz![]()
Ik ben 'maar' 16 plaatsen gezakt vergeleken met gister, maar dat kwam vanwege 2 mega jobs. Komt wel goed. Morgen stiekem bij m'n pa nog 2 computers infecteren en dan kunnen we er weer tegenaan![]()
Je doet vanaf vandaag mee? Dan graag even uw FaD nicknamequote:
RNEJ-C8BE467C22quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je doet vanaf vandaag mee? Dan graag even uw FaD nickname
waar zie je je rankings?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef tazmanian het volgende:
8. ( 14) tazmanian-1 11.504
okee dan taz zit echt in de lift
*is aan het installeren op 3 andere pc's*![]()
verschilt per jobquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is dat bij jullie trouwens ook zo, dat het begin heel rap gaat... tot 70% en dan vet langzaam?
http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en rankings, waar zie ik die?
Heb ik ook gedaan.. . van alle verschillende jobs wat ingeladen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Youssef het volgende:
Boeiuh
Ik heb van alle jobs 1tje gedownload... heb altijd een lijstje staan in de que.Net ook weer wat ingeleverd terwijl de PC toch de hele avond bijna 90 procent door wat anders in beslag genomen werd
Morgen maar weer goed maken
Alle jobs die ik tot nu toe heb gedaan waren al door andere gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow doet hier iemand af en toe Purge?? anders heb je kans dat je een job doet die inmiddels al iemand anders heeft gedaan..... voor punten maakt het niet uit, maar zelf heb ik het idee dat het minder nuttig is dan een nieuwe job.![]()
Hoe doe je Purge dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. . van alle verschillende jobs wat ingeladen....
Er staan atm weer verschillende proteome jobs, dat waren hier de wat snellere jobs... (kan toeval zijn)
ow doet hier iemand af en toe Purge?? anders heb je kans dat je een job doet die inmiddels al iemand anders heeft gedaan..... voor punten maakt het niet uit, maar zelf heb ik het idee dat het minder nuttig is dan een nieuwe job.![]()
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Beezz het volgende:
[..]
Alle jobs die ik tot nu toe heb gedaan waren al door andere gedaan.
Als je bij fadstats.com op je naam zoekt, op je naam klikt, zie je welke jobs je heb ingestuurd, druk je op 1 vd jobs zie je ook meteen wie er allemaal al diezelfde job heeft ingeleverd.
Alle jobs bij mij, zijn al door andere mensen ingeleverd.
En ik haal pas jobs binnen als er 1 klaar is. Ik laat het allemaal automatisch doen, maar dat lijkt niet zoveel uit te maken.
[..]
1 2 3 | Eronymus 1mf7-q2 * m3035 9362 210 1.410 1 MMAX 1pkq-q3 * m3035 9362 1317 10.534 15 Stas72 1pkq-q3 * m3035 9362 1243 7.063 15 |
in je THINK Server window... in het menu File -Purgequote:Hoe doe je Purge dan?
Lijkt mij wel, met een ander project (RC5-72) kan dit in ieder geval wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het in theorie mogelijk dat iemand anders een export maakt en deze mailt , dat jij hem dan draait.
je importeert de file en draait deze. als deze klaar is exporteer je hem weer en importeer je hem weer naar een client die wel internet heeft.
onder wiensnaam komt deze dan in de stats terrecht.
I knowquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....![]()
pas als er eentje staat met dezelfde job (Query noemen ze het daar) dan is het dubbel...
Ging ik net kijken op fadstat.com, staat dat er al 3 mensen een job hebben gedaan die ik net afheb?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....![]()
pas als er eentje staat met dezelfde job (Query noemen ze het daar) dan is het dubbel... dubbel uitrekenen maakt niet uit, er kan een verschil in hits zijn, afhankelijk van je computer.
(Member Submitted Query (* is Live) Molecule #....enz)
[ code verwijderd ]
@ ToMm
[..]
in je THINK Server window... in het menu File -Purge
1 2 3 4 | mondobyte (7002675) 1qm3-q3 m19396 9763 19944 214.454 233 13 May 2005 11:08 pm Chi3F (4013186) 1qm3-q3 m19396 9763 19473 95.457 233 07 Jun 2005 11:10 pm niknik (7010454) 1qm3-q3 m19396 9763 18129 142.747 233 30 May 2005 11:12 am PY 222 (4011708) 1qm3-q3 m19396 9767 13431 90.747 244 06 May 2005 05:08 am |
vaag dat ie het laad als anderen het al klaar hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef ToMm het volgende:
[..]
Ging ik net kijken op fadstat.com, staat dat er al 3 mensen een job hebben gedaan die ik net afheb?
En die jobs waren al klaar voordat ik uberhaupt Think geinstalleerd had... Wat voor gaar systeem is dat dan?
[ code verwijderd ]
Zelfde job met een andere berekenmethode misschien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
vaag dat ie het laad als anderen het al klaar hebbenlijkt mij niet zo handig....
Maar ik heb ooit iets gezien, dacht op het forum van FaD, dat het runnen van een job door meerdere ppl goed is omdat er verschillen zijn tussen het aantal hits wat zou komen door de rekencapaciteiten van je processor.![]()
Waarom heb je die uitgezet danquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Bah. Rotlaptops. Staan er 5 laptops en 3 HT's te draaien, schiet het nog niet op.
* mvdlubbe heeft spijt van het uitzetten van die Xeons.
Om nou op je productieservers langdurig dit soort progs te zetten leek me niet zo'n goed idee.quote:
Dat is ook de reden dat ik niet wat jobs heb draaien op een van de linux clusters hier. Na een dag of zo gaan mensen toch klagenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Om nou op je productieservers langdurig dit soort progs te zetten leek me niet zo'n goed idee..
Waarom gaan ze klagen? Ik merk er niks van hoor, dat hele programma nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik niet wat jobs heb draaien op een van de linux clusters hier. Na een dag of zo gaan mensen toch klagen
Welke FaD nick heb je? Wanneer heb je je aangemeld? En wanneer zijn je jobs ge-upload?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:13 schreef whoops het volgende:
Bij wie moet ik mij melden als ik nog niet in deze lijst voorkom? Ik heb al 2 jobs geupload zie ik net...
FaD nick is whoopsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Welke FaD nick heb je? Wanneer heb je je aangemeld? En wanneer zijn je jobs ge-upload?
1 2 3 4 5 6 | fad $ ./server -list j1-1h4w-q1.log 00:04 6-JUN-05 14:32 6-JUN-05 02 Uploaded 9 j2-1ycq-q1.log 14:32 6-JUN-05 17:20 8-JUN-05 02 Uploaded 10 j3-1ycq-q1.log 17:20 8-JUN-05 18:08 8-JUN-05 5 0% 0 0 j4-1m2r-q1.log Queued All Jobs: 2 completed ( 50%) 0 failed 1 queued 1 running 0 stalled |
Ja je moet nog handmatig in het Fok! team gezet worden, dat gaat niet vanzelf. Ik heb de OP op dat punt ook aangepast. Ik laat onze tweakertjes weten dat je erbij wiltquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef whoops het volgende:
[..]
FaD nick is whoops
Aangemeld op 06-06-05
Jobs geupload:
[ code verwijderd ]
Maandag en vandaag dus...
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja je moet nog handmatig in het Fok! team gezet worden, dat gaat niet vanzelf. Ik heb de OP op dat punt ook aangepast. Ik laat onze tweakertjes weten dat je erbij wilt
Op de FaD site zelf geloof ik wel, maar dat weet ik niet zeker, die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Zebbie het volgende:
Als een job geupload is zou het toch gelijk in je history te vinden moeten zijn?
En bij de history gewoon op je PC?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op de FaD site zelf geloof ik wel, maar dat weet ik niet zeker, die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update...
Nee dus, heb een uurtje geleden nog een job ge-upload en die staat nog niet in de FaD stats, dus die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update, nietmeteen te zien dus
Daar zie je em wel meteen, je bedoeld toch als je in job information op 'history' klikt?quote:
Ja, want bij m'n afgelopen 2 jobs heeft ie dat niet gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daar zie je em wel meteen, je bedoeld toch als je in job information op 'history' klikt?
Er staat wel 'uploaded' en niet 'finished'quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, want bij m'n afgelopen 2 jobs heeft ie dat niet gedaan![]()
Ziet er naar uit dat je mvdlubbe gaat overnemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef tazmanian het volgende:
Zo taz heeft zijn 4e systeem geinfecteerd met het progje en er volgen er vanavond als het goed gaat nog 3 pc's, tis jammer dat ik op 3 hele grote jobs zit te wachten anders
pc's die de jobs nu uitvoeren
1 dual 1Ghz
1 maal een P4 2.26
1maal een P4 3.06
1maal een P4 2.8
pc's die gaan volgen
1maal een P4 2.8
1maal een P4 1.6
1maal een P4 1.5
1maal server dual P4 3,4 (twijfel geval)
Das omdat jij toevallig geupload heb en de rest waarschijnlijk zit te zwoegen op resterende lange jobsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef ToMm het volgende:
Sta nog steeds bovenaan in Today stats, en dat met m'n ene pc'tje waarop ik ook allerlei andere dingen doe...
Waarom is dit zo verslavendquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef tazmanian het volgende:
Zo taz heeft zijn 4e systeem geinfecteerd met het progje en er volgen er vanavond als het goed gaat nog 3 pc's, tis jammer dat ik op 3 hele grote jobs zit te wachten anders![]()
pc's die de jobs nu uitvoeren:
1 dual 1Ghz
1 maal een P4 2.26
1maal een P4 3.06
1maal een P4 2.8
pc's die gaan volgen
1maal een P4 2.8
1maal een P4 1.6
1maal een P4 1.5
1maal server dual P4 3,4 (twijfel geval)
Het is dat we hier op het werk een policy hebben dat dit soort spul niet op servers mag draaien... Maar anders had ik even wat multicores aangejoekeld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je mvdlubbe gaat overnemen![]()
neuh ga ik niet zomaar redden denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
niet verslavend maar het is gewoon dat als ik niet thuis ben de boel wel aanstaat maar staat te slapen,quote:
Waar zou dat moeten staan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er staat wel 'uploaded' en niet 'finished'?
In de lijst waar je jobs in de rij staan. Think server opstarten, dan zie je het rechts staanquote:
Op send klikkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waar zou dat moeten staan?![]()
EDIT: bij faddict staat er alleen completed en niet uploaded, hoe kan ik ze uploaden?
Ah, oke ga ik doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op send klikkenin think server dan he
Ja, dat heeft ie tot nu toe altijd gedaan maar we hadden vandaag meerdere internet storingen (nieuwe kabels worden aangelegt) dus vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef tazmanian het volgende:
en zet in je setup in het tabblad internet op when online verstuurd hij de boel automatisch
ow okee danquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie tot nu toe altijd gedaan maar we hadden vandaag meerdere internet storingen (nieuwe kabels worden aangelegt) dus vandaar.
Damn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
okee dan is het nu klaar en ga ik de rest van de pc's ook infecteren met het progjequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Okay. That's it. Volume hoog, Die Firma aan en ik ga die linux versie eens checken.
hehe, ik ben benieuwd wie het gaat winnen... jammer dat ik vanaf de zijlijn moet toekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Okay. That's it. Volume hoog, Die Firma aan en ik ga die linux versie eens checken.
helaas kom ik nu stroomtoevoer te kort en moet ik extra aansluitingen gaan realiseren en kan ik dus niet de overige 3 pc's aansluiten, maar er staan er op dit moment 5 aan....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
hehe, ik ben benieuwd wie het gaat winnen... jammer dat ik vanaf de zijlijn moet toekijken![]()
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef tazmanian het volgende:
[..]
helaas kom ik nu stroomtoevoer te kort en moet ik extra aansluitingen gaan realiseren en kan ik dus niet de overige 3 pc's aansluiten, maar er staan er op dit moment 5 aan....
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals lichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.
Idd. Zet je 1500 watt lamp dan maar even uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals licht
Dacht het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals licht
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf waarbij ik een gedeelte kan afschrijven, maar niemand kan meer zeggen dat ik niets voor het goede doel over hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. In dat geval: Game on.
Mwah, ze zijn gewoon te kopiëren vanuit het tweakers topic. Is toch wel aardig denk ik...quote:
neuh niet echt want mijn pc's redden het niet bij de spullen die mvdlubbe inzetquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de volgende update van de stats..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe leaves Chi3f in the dust..
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
pfffffffquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Doen, staan we straks nog op 1 ookquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef mvdlubbe het volgende:
We staan ook gelijk weer op 2.
ik wil geloof ik echt niet weten wat je laat draaien om dit soort punten te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef mvdlubbe het volgende:
We staan ook gelijk weer op 2.
't Is maar +/- 25000 punten meer dan ik eerder vandaag had.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ik wil geloof ik echt niet weten wat je laat draaien om dit soort punten te krijgen.
![]()
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
't Is maar +/- 25000 punten meer dan ik eerder vandaag had.
Ja joh, ik werk eraan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef mcintosh het volgende:
In de overall stats staan we helaas nog steeds 3e met een achterstand van 493.295 punten
Maar aan de andere kant kijkt het 4e team tegen een achterstand van 610.925 ten op zichte van ons
welke overal stats does een linkie posten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef mcintosh het volgende:
In de overall stats staan we helaas nog steeds 3e met een achterstand van 493.295 punten
Maar aan de andere kant kijkt het 4e team tegen een achterstand van 610.925 ten op zichte van ons
http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef tazmanian het volgende:
[..]
welke overal stats does een linkie posten?
Ow die had ik wel gezien iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
naar onder scrollen...
Ik vind het oneerlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
jij hebt maar 1 pc?????quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef ToMm het volgende:
[..]
Ik vind het oneerlijk.![]()
Ik wil aparte stats voor mensen met maar 1 computertje, wedden dat ik daar wel bovenaan zou staan?![]()
Ik ben Chi3F trouwens, voor de mensen die het nog niet doorhadden.
Als je een beetje het topic had doorgenomen had je gezien dat ik vandaag een job van 19500 punten heb ingeleverd...quote:
welke laag?????quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef ToMm het volgende:
[..]
Ja, behoor ik nu tot de onderste sociale laag ofzo?
Als je een beetje het topic had doorgenomen had je gezien dat ik vandaag een job van 19500 punten heb ingeleverd...
Laat maar, sloeg niet echt ergens op...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef tazmanian het volgende:
[..]
welke laag?????![]()
ja dat had ik ook gelezen idd maar toch
Hoe lang heb je over die job gedaan?? Ik heb ook 1 computer, met een vrij goeie processor, maa rik sta slechts opplek 43quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef ToMm het volgende:
[..]
Laat maar, sloeg niet echt ergens op...![]()
Anyway, ik ben wel benieuwd wie van de mensen die rond mijn positie staan ook maar 1 computer gebruiken, en die computer ook gebruiken voor andere dingen?
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over die job gedaan?? Ik heb ook 1 computer, met een vrij goeie processor, maa rik sta slechts opplek 43
En wat voor systeem heb je??
Damn 2200 geclockt een 2600 + ??quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef ToMm het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[[url=http://img200.echo.cx/img200/9093/faddictchief0bk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb een AMD XP 2600+ erin hangen, geclockt op 2200 mhz ongeveer.
Ja die rating is volgens mij niet loepzuiver ( alhoewel pentium natuurlijk overschat wordt door gebruikersquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Beezz het volgende:
Pffff, tsssss
Mijn P4 3.4 ghz haalt nog geen CPU rating van 160![]()
Zo'n professioneel overclocker ben ik niet, ik heb er gewoon een grotere koeler opgeschroefd, caseflow gefixt en wat in het bios gekut, et voila.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Damn 2200 geclockt een 2600 + ??
Mag je mijn AMD 64 3200+ eens komen clocken... jij hebt eenhoger CPU rating dan ik. Mijn rating schommelt ontzettend, maar komt uit op ongeveer 185
Zal er ook eens een flinke koeler op zetten dan , dat ding van mij moet tot de 2700 geclockt kunnen worden heb ik gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef ToMm het volgende:
[..]
Zo'n professioneel overclocker ben ik niet, ik heb er gewoon een grotere koeler opgeschroefd, caseflow gefixt en wat in het bios gekut, et voila.
Hij zou nog veel hoger kunnen, maar ik heb geen zin om te gaan solderen om het voltage te kunnen verhogen, ook aangezien ik geen soldeerbout heb.
Deze ratings zijn trouwens gehaald met veel dingen open, zoals firefox, winamp, steam, en nog wat kleinere zut. Met alles uit haal ik rond de 215.
Ik net een job van 270 punten, verschil moet er wezen he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
net weer een job van 10K geuppedeffe wachten op de volgende stats
10K of 270 maakt niet uit ,,,,,,,elke punt helptquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef ToMm het volgende:
[..]
Ik net een job van 270 punten, verschil moet er wezen he?
Ik neem aan dat je de vinkjes weg hebt gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef GotC het volgende:
Ik ga het programma eraf gooien na deze job mensen, dat ding blijft maar op snooze gaan, vind er zo op deze manier weinig aan..kan nauwelijks meedoen
Ik heb ze weggehaald ja..maar ineens besluit dat programma uit het niets, zonder aanleiding, te gaan snoozen..en ja dan staat er een vinkje, wat niet weg te krijgen is.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de vinkjes weg hebt gehaald
Wat gebeurd er precies? Hij is up&running en dan ineens... snooze? Staat er dan ook een vinkje bij?
hmm, net gelezen dat het per default zo zou staan ingesteld als je FaD installeerd... probeer een nieuwe install anders?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ze weggehaald ja..maar ineens besluit dat programma uit het niets, zonder aanleiding, te gaan snoozen..en ja dan staat er een vinkje, wat niet weg te krijgen is..
Ja als er nog niks is ingeleverd wel jaquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Daily stats 8 juni Team naam...........8 juni................punten totaal........overall plek 1. The Bearhunters 578.004...............totaal 4.110.932...........1 2. Fok!............ 471.066.............. totaal 3.151.518...........3 3. De Stampertjes.. 458.927.............. totaal 3.644.813...........2 4. Joint Forces... 357.769.............. totaal 1.874.827...........7 5. KPZee........... 303.280.............. totaal 2.334.751...........5 6. Whatever........ 293.469...............totaal 2.540.593...........4 7. lepel............ 262.488..............totaal 2.039.994...........6 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Daily stats 8 juni team Fok! ! Team member...........8 juni...............punten totaal......overall teamplek 1. mvdlubbe...........34.532............ totaal 273.751.................1 2. Chi3f............. 22.820............ totaal 33.542..................19 3. JohR...............22.695 ........... totaal 33.127..................20 4. Timmo..............19.745............ totaal 50.985..................6 5. Corn8..............14.979............ totaal 69.814..................3 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Top tien team Fok! ! Rang............ naam..................puntentotaal 1...............mvdlubbe.............. 273.751 2...............Rampestamper............78.730 3...............Corn8.................. 69.814 4.............. DePiMan................ 64.169 5.............. DaMSWer................ 51.105 6.............. Timmo.................. 50.985 7.............. WefDiNaini;1........... 50.354 8...............steenz................. 44.552 9...............Jordy-B................ 43.605 10. ............DaeQ................... 42.002 |
Ik gebruik ook maar 1 computer hiervoor, ben pas de 4de begonnen en sta toch rond de 14de positie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb ook 1 computer, met een vrij goeie processor, maa rik sta slechts opplek 43
iddquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat boeit het nu of je met 1 pc of meerdere meedoet. Ja, met een legertje sta je hoger. Maar FOK! staat toch op 2? Dat is toch alvast een leuke plek? En overall op 3 is ook niet slecht! Dus.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Daily stats 9 juni (9:15) Positie Punten Team........... Overall Positie 1 207.032 FOK!............ Totaal 3.358.550 3 2 185.988 De Stampertjes.. Totaal 3.830.801 2 3 162.913 Whatever........ Totaal 2.703.506 4 4 178.424 The Bearhunters. Totaal 4.289.356 1 5 110.051 Joint Forces ….. Totaal 1.984.878 7 6 110.188 KPZee........... Totaal 2.444.939 5 7 127.051 lepel........... Totaal 2.167.045 6 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | daily FOK! stats 1. ( ..) 24.224 mvdlubbe.... 297.975 2. ( 95) 17.494 diet75...... 32.060 3. ( 14) 15.395 tazmanian-1. 43.492 4. ( 57) 12.23 troma78..... 52.357 5. ( 73) 8.989 KermitKral.. 20.829 6. ( 91) 8.544 allias...... 10.332 7. ( 90) 5.415 RAMMER...... 18.394 8. ( 18) 5.308 -Nielz-..... 35.55 9. ( 11) 4.621 devzero..... 43.221 10. ( 6) 4.547 DePiMan..... 68.716 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 | Overall FOK! stats (top 75) 1. (..) 297.975 mvdlubbe 2. (..) 78.730 Rampestamper 3. (..) 72.239 Corn8 4. (..) 68.716 DePiMan 5. (..) 55.152 DaMSWer 6. ( 1) 53.974 WefDiNaini;1 7. ( 1) 53.794 Timmo 8. ( 3) 52.357 troma78 9. ( 1) 46.496 steenz 10. (..) 46.074 DaeQ 11. ( 2) 45.252 Jordy-B 12. (17) 43.492 tazmanian-1 13. (..) 43.221 devzero 14. ( 2) 42.207 beezz 15. ( 1) 37.733 [DPC]Bat 16. ( 1) 36.657 Pollensnuiver 17. ( 1) 36.274 DODO;1 18. ( 1) 35.864 Chi3F 19. ( 6) 35.550 -Nielz- 20. ( 2) 35.024 Lynx666 21. ( 4) 34.931 TheRox 22. ( 2) 34.245 JohR 23. (..) 32.909 Slarioux 24. (..) 32.833 geenspruitjes 25. ( 4) 32.203 ICEBEAH 26. (46) 32.060 diet75 27. ( 5) 31.880 Delta-][ 28. ( 1) 30.561 DJ Blackbird 29. ( 1) 30.210 LOGICAL 30. ( 4) 29.599 Angel;4 31. ( 4) 28.866 FiVAL 32. (..) 28.514 APHRODITE 33. ( 3) 27.908 ne0n;1 34. ( 3) 27.831 natasTriplesix 35. ( 2) 27.431 Joost;2 36. ( 5) 26.564 GhostArmor 37. ( 3) 26.142 Sjoek ([DPC]NoizyCows) 38. ( 1) 25.962 EdVe 39. ( 3) 25.623 Jeff1981 40. ( 3) 25.349 Mr_Rammstein 41. ( 3) 25.123 Jo0Lz 42. ( 2) 24.407 eNaSnI 43. ( 2) 24.307 Atreidez 44. ( 2) 23.711 Eronymus 45. ( 7) 23.131 namek31 46. ( 4) 22.833 AgeDeO 47. ( 4) 22.794 ToshPower 48. ( 4) 22.588 Afwezig 49. ( 2) 22.021 Youssef 50. ( 1) 21.950 Zebbie 51. ( 3) 21.660 Chris.nl 52. ( 3) 21.611 masterr112 53. ( 3) 21.484 SuperKipje 54. ( 5) 21.014 frut666 55. ( 2) 20.840 Maurice 56. (30) 20.829 KermitKrul 57. ( 3) 19.971 Mod4fun 58. ( 5) 19.765 Quara 59. ( 5) 19.544 JENNIFER;1 60. ( 5) 19.295 PVP01 61. ( 5) 19.293 Fjolle 62. ( 4) 18.736 Gizmore 63. (16) 18.394 RAMMER 64. ( 1) 17.785 Spyronius 65. ( 4) 17.627 DaBono 66. ( 4) 17.336 ThaFreak 67. ( 4) 17.306 Watje6 68. ( 4) 17.095 Ekpyrosis 69. ( 3) 16.743 Mik3yZ 70. ( 1) 16.714 [DPC]Mist 71. ( 4) 16.624 RedDevil085 72. ( 5) 16.564 MaXa 73. ( 5) 15.989 NIENIX 74. ( 5) 15.716 TheUnreal 75. ( 5) 15.644 SUTREB |
was al opgemerkt:quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef savale het volgende:
grace... heb t even opgezocht. Maar zodra je je laptop niet op de netvoeding hebt dan schakelt ie vanzelf uit (stroombesparing)
oja ik sta nog steeds niet in de fok stats.... heb me nogmaals maar even aangemeldt. dit keer met het FAD nummer er ook bij. hoop dat t nu goed gaat
24/7 aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 06:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maar 1 computer hiervoor, ben pas de 4de begonnen en sta toch rond de 14de positie.
Dat zijn de overall stats, die stonden er nog niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef mcintosh het volgende:
Is het niet handiger om die stat 1 keer per dag neer te zetten ? Anders wordt het zo'n warboel
Anyway, heb bijna een job af van ongeveer 4500 punten
Ehm... de overall stats van 9 juni , vandaag dus, komen pas morgen beschikbaar, aan het einde van 9 juniquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef Beezz het volgende:
[..]
Dat zijn de overall stats, die stonden er nog niet...
Ik ben al bijna 2 dagen bezig met 2 jobs, allebei kanker jobs![]()
Gewoon mijn werk desktop machine (wel een dual cpu). Staat idd 24/7 aan, maar af en toe onderbreek ik het even voor wat 'serieuzer' gerekenenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:05 schreef Youssef het volgende:
24/7 aan?
die overall stats die ik poste was de top 75quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik sta ook niet in dit overzicht terwijl ik in de tweakers versie van fok er wel in sta :S
Er zijn een aantal tweakers die je met de hand toevoegen. Dus er kan een delay optreden (bij mij waren het 4 dagen). Anders even in een van de topics op got posten (link staat geloof ik wel ergens in de op).quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik sta ook niet in dit overzicht terwijl ik in de tweakers versie van fok er wel in sta :S
dat kan... maaruh het merendeel vd ppl staat er toch niet in, is minder leuk dan....quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef mcintosh het volgende:
Is het niet handiger om die stat 1 keer per dag neer te zetten ? Anders wordt het zo'n warboel
Anyway, heb bijna een job af van ongeveer 4500 punten
Ah oké, ik was een beetje aan het kutten vannacht dus vandaar, had het ook nog nooit eerder gedaan. En het is dat ik vakantie heb anders dan was het er neit eens van gekomen. Maar als we allemaal eens een keer zo'n ding maken zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dat kan... maaruh het merendeel vd ppl staat er toch niet in, is minder leuk dan....
zorg dan dat je een langer rijtje neerzet van bv overall stats![]()
ow nog ff over de layout, herkenbaar probleem... als je de naam vd persoon achteraanzet hoef je minder punten te gebruiken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |