Ja, want bij m'n afgelopen 2 jobs heeft ie dat niet gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daar zie je em wel meteen, je bedoeld toch als je in job information op 'history' klikt?
Er staat wel 'uploaded' en niet 'finished'quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, want bij m'n afgelopen 2 jobs heeft ie dat niet gedaan![]()
Ziet er naar uit dat je mvdlubbe gaat overnemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef tazmanian het volgende:
Zo taz heeft zijn 4e systeem geinfecteerd met het progje en er volgen er vanavond als het goed gaat nog 3 pc's, tis jammer dat ik op 3 hele grote jobs zit te wachten anders
pc's die de jobs nu uitvoeren
1 dual 1Ghz
1 maal een P4 2.26
1maal een P4 3.06
1maal een P4 2.8
pc's die gaan volgen
1maal een P4 2.8
1maal een P4 1.6
1maal een P4 1.5
1maal server dual P4 3,4 (twijfel geval)
Das omdat jij toevallig geupload heb en de rest waarschijnlijk zit te zwoegen op resterende lange jobsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef ToMm het volgende:
Sta nog steeds bovenaan in Today stats, en dat met m'n ene pc'tje waarop ik ook allerlei andere dingen doe...
Waarom is dit zo verslavendquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef tazmanian het volgende:
Zo taz heeft zijn 4e systeem geinfecteerd met het progje en er volgen er vanavond als het goed gaat nog 3 pc's, tis jammer dat ik op 3 hele grote jobs zit te wachten anders![]()
pc's die de jobs nu uitvoeren:
1 dual 1Ghz
1 maal een P4 2.26
1maal een P4 3.06
1maal een P4 2.8
pc's die gaan volgen
1maal een P4 2.8
1maal een P4 1.6
1maal een P4 1.5
1maal server dual P4 3,4 (twijfel geval)
Het is dat we hier op het werk een policy hebben dat dit soort spul niet op servers mag draaien... Maar anders had ik even wat multicores aangejoekeld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je mvdlubbe gaat overnemen![]()
neuh ga ik niet zomaar redden denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
niet verslavend maar het is gewoon dat als ik niet thuis ben de boel wel aanstaat maar staat te slapen,quote:
Waar zou dat moeten staan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er staat wel 'uploaded' en niet 'finished'?
In de lijst waar je jobs in de rij staan. Think server opstarten, dan zie je het rechts staanquote:
Op send klikkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waar zou dat moeten staan?![]()
EDIT: bij faddict staat er alleen completed en niet uploaded, hoe kan ik ze uploaden?
Ah, oke ga ik doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op send klikkenin think server dan he
Ja, dat heeft ie tot nu toe altijd gedaan maar we hadden vandaag meerdere internet storingen (nieuwe kabels worden aangelegt) dus vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef tazmanian het volgende:
en zet in je setup in het tabblad internet op when online verstuurd hij de boel automatisch
ow okee danquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie tot nu toe altijd gedaan maar we hadden vandaag meerdere internet storingen (nieuwe kabels worden aangelegt) dus vandaar.
Damn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
okee dan is het nu klaar en ga ik de rest van de pc's ook infecteren met het progjequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Okay. That's it. Volume hoog, Die Firma aan en ik ga die linux versie eens checken.
hehe, ik ben benieuwd wie het gaat winnen... jammer dat ik vanaf de zijlijn moet toekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Okay. That's it. Volume hoog, Die Firma aan en ik ga die linux versie eens checken.
helaas kom ik nu stroomtoevoer te kort en moet ik extra aansluitingen gaan realiseren en kan ik dus niet de overige 3 pc's aansluiten, maar er staan er op dit moment 5 aan....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
hehe, ik ben benieuwd wie het gaat winnen... jammer dat ik vanaf de zijlijn moet toekijken![]()
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef tazmanian het volgende:
[..]
helaas kom ik nu stroomtoevoer te kort en moet ik extra aansluitingen gaan realiseren en kan ik dus niet de overige 3 pc's aansluiten, maar er staan er op dit moment 5 aan....
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals lichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.
Idd. Zet je 1500 watt lamp dan maar even uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals licht
Dacht het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Compenseren door andere dingen niet te gebruiken, zoals licht
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf waarbij ik een gedeelte kan afschrijven, maar niemand kan meer zeggen dat ik niets voor het goede doel over hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de energierekening niet hoeft te betalen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. In dat geval: Game on.
Mwah, ze zijn gewoon te kopiëren vanuit het tweakers topic. Is toch wel aardig denk ik...quote:
neuh niet echt want mijn pc's redden het niet bij de spullen die mvdlubbe inzetquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de volgende update van de stats..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe leaves Chi3f in the dust..
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
pfffffffquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe leaves Chi3f in the dust..
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php
Doen, staan we straks nog op 1 ookquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef mvdlubbe het volgende:
We staan ook gelijk weer op 2.
ik wil geloof ik echt niet weten wat je laat draaien om dit soort punten te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef mvdlubbe het volgende:
We staan ook gelijk weer op 2.
't Is maar +/- 25000 punten meer dan ik eerder vandaag had.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ik wil geloof ik echt niet weten wat je laat draaien om dit soort punten te krijgen.
![]()
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
't Is maar +/- 25000 punten meer dan ik eerder vandaag had.
Ja joh, ik werk eraan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef mcintosh het volgende:
In de overall stats staan we helaas nog steeds 3e met een achterstand van 493.295 punten
Maar aan de andere kant kijkt het 4e team tegen een achterstand van 610.925 ten op zichte van ons
welke overal stats does een linkie posten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef mcintosh het volgende:
In de overall stats staan we helaas nog steeds 3e met een achterstand van 493.295 punten
Maar aan de andere kant kijkt het 4e team tegen een achterstand van 610.925 ten op zichte van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |