mag ik je dan in retrospectie een prettige vakantie wensenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Dank je wel, dwerg.
En iedereen trouwens die me een prettige vakantie heeft gewenst hier, via mail of sms. Ik vertrek zo naar Schiphol.
Wat is het leven toch heerlijkquote:
Vooral als je er geen hoofdpijn aan overhoudt. Hoera.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef dwerg het volgende:
Ohja: meetings van vier personen in zijn okay.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:29 schreef Seborik het volgende:
Z ook op vakantie! Ook een fijne vakantie, Z!
Ik kreeg daarnet een geweldig pakketje met de post en er zaten Secret Chiefs 3 stickers bij.![]()
Who wants to touch me?
Dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:08 schreef thaleia het volgende:
Z, fijne vakantie!
Als jij van al dat water hoofdpijn had gekregen was er wel iets heel raars aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Vooral als je er geen hoofdpijn aan overhoudt. Hoera.
Vast een mooi land dat Schipholquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:58 schreef Jane het volgende:
Dank je wel, dwerg.
En iedereen trouwens die me een prettige vakantie heeft gewenst hier, via mail of sms. Ik vertrek zo naar Schiphol.
Laat hem maar invoeren; je mag hem hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef nipeng het volgende:
Prettige vakantie Jane
[afbeelding] Gemaakt door belsen, kijk eens hoe het plaatje heet
ja subtiel hèquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Subtiel hoor. Nou ja, gefeliciteerd dan maar he.
Ik ben een ware semi-bikkelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
al dat water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |