Waarom paste Seedorf niet in andere Oranjes?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat Van Basten hem niet aan kan. Net als Van Bommel. Hij wil blijkbaar blinde volgelingen.
Nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
De Jong speelde slechter dan Van Bommel? is mij niet opgevallen.
Typerend weer dat je niet op mijn vraag ingaat maar allerlei tegenvragen gaat stellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom paste Seedorf niet in andere Oranjes?
Je bent echt de enige die dit al 300 keer heeft geroepen en het is ook gewoon niet waar.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nietde Jong liet zijn tegenstander 3 keer zo vaak lopen dan dat van Bommel dat deed. En omdat van Bommel zijn verdedigende taken niet goed uitvoerde werd hij gewisseld.
Niet-ajacieden worden meestal niet verblind door winst en succes.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:12 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ach, zolang hij blijft winnen zie ik geen enkele aanleiding om zijn beleid onderuit te halen, of ik nu een Ajacied bent of niet.
er zijn gewoon bepaalde spelers die heel erg goed zijn maar niet in Oranje passen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Typerend weer dat je niet op mijn vraag ingaat maar allerlei tegenvragen gaat stellen.
Dat legt je manier van discussieren bloot. Erg zwakjes.
Veel meer users hebben dat gezegd hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent echt de enige die dit al 300 keer heeft geroepen en het is ook gewoon niet waar.
Psst... dat mag je niet hardop zeggen hoor; Want San is heilig en een godenzoon en godslastering is verboden.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat Van Basten hem niet aan kan. Net als Van Bommel. Hij wil blijkbaar blinde volgelingen.
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik het niet met v Basten eens ben, dat bijna iedereen hier zo'n enorme plaat voor z'n kop heeft, typeert meer het niveau hier.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef fransie102 het volgende:
Ik vind het ook weer bijzonder voorspelbaar en kinderachtig dat geen enkele Ajacied het met v. Basten oneens is.
dit is dus een calimero reactiequote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Psst... dat mag je niet hardop zeggen hoor; Want San is heilig en een godenzoon en godslastering is verboden.![]()
Dan doet de coach toch iets fout lijkt me. Beetje makkelijk om dat op de speler af te schuiven.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er zijn gewoon bepaalde spelers die heel erg goed zijn maar niet in Oranje passen.
en dat is jammer maar helaas voor hun.
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent echt de enige die dit al 300 keer heeft geroepen en het is ook gewoon niet waar.
Jij bent lievquote:Op maandag 6 juni 2005 19:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik het niet met v Basten eens ben, dat bijna iedereen hier zo'n enorme plaat voor z'n kop heeft, typeert meer het niveau hier.![]()
eerlijk gezegt is dit de 2de keer en ik ben niet de enigequote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe ik zo'n m'n best om hier als een klootzak over te komen en jou uit schelden enzo en en enquote:
Davids speelt niet eens bij inter, waarom davids wel en seedorf niet? En kluivert is allang over zijn top heen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Davids mag terug, seedorf liefst niet en van Kluivert hoop ik dat hij zich zelf weer kan hervinden. Hij heeft zoveel meer talent dan RvN.
quote:
ja dit is mijn persoonlijke mening. seedorf heeft het gewoon nooit goed gedaan. Davids wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Davids speelt niet eens bij inter, waarom davids wel en seedorf niet? En kluivert is allang over zijn top heen.
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 6 juni 2005 19:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik zo slap he. Bij de minste of geringste kritiek wordt de grootste dooddoener van de afgelopen twee jaar weer van de stal gehaald. Heel erg zwak.
Kuyt speelde weer fantastisch hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gek dat Nederlands beste speler van afgelopen seizoen niet in dat oranje past. Ligt dat alleen maar aan hem?
Inderdaad, als het aan mij ligt komt dit trio niet meer in Oranje, tenzij Davids weer meer gaat spelen. Je moet met nieuwe spelers verder, de "net-niet-generatie" heeft nu al genoeg kansen gehad om een prijs te pakken.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Davids speelt niet eens bij inter, waarom davids wel en seedorf niet? En kluivert is allang over zijn top heen.
heb je dat bericht wel gelezen?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik zo slap he. Bij de minste of geringste kritiek wordt de grootste dooddoener van de afgelopen twee jaar weer van de stal gehaald. Heel erg zwak.
ah nu snap ik het, van bommel is van dezelfde generatiequote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, als het aan mij ligt komt dit trio niet meer in Oranje, tenzij Davids weer meer gaat spelen. Je moet met nieuwe spelers verder, de "net-niet-generatie" heeft nu al genoeg kansen gehad om een prijs te pakken.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ah nu snap ik het, van bommel is van dezelfde generatie
Maar de net-niet-generatie vervangen voor talent-bij-Ajax vind ik ook een beetje ver gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, als het aan mij ligt komt dit trio niet meer in Oranje, tenzij Davids weer meer gaat spelen. Je moet met nieuwe spelers verder, de "net-niet-generatie" heeft nu al genoeg kansen gehad om een prijs te pakken.
Vd sar en cocu toch ook .....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ah nu snap ik het, van bommel is van dezelfde generatie
die gaan al een generatie langer mee hoorquote:
Is dat een excuus? je hoeft dan niet op hetzelfde niveau te reageren toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je dat bericht wel gelezen?![]()
als dat geen kinderachtige reactie was dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Staver het volgende:
Heren ......... het is leuk om te lezen hoe er in "nette" bewoordingen over en weer een wedstrijdje tussen Ajax en PSV plaatsvind. Maar dat kan dus bedoeling niet zijn van deze topic. Ik wil eerst even terug gaan naar het begin ...... onze grote verlosser Marco zou Nederland bevrijden van het resultaatvoetbal van Dick Advocaat. Voetballiefhebbers zouden getrakteerd worden op sprankelend spel dat zijn weerga niet kent. Tot op heden heb ik dit nog niet gezien en jullie ook niet !!
Dan even terugkomen op Van Bommel. Over een ding kunnen we het eens zijn, het is een wereldvoetballer met een mentaliteit die menigeen niet zou misstaan. Deze prof in hart en nieren wordt op een aantal minuten voetbal afgerekend door "mister totaal voetbal". Dit getuigd van enorm slecht leiderschap. Deze zelfde Van Bommel heeft afgelopen seizoen alles gespeeld wat er te spelen viel. De competitie, de beker en de europese top, in de rol van leider van zijn team. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij niet op stel en sprong kan overschakelen. Dit kan wel met spelers die altijd dienend zijn (en minder brengen) of doorgaans bankzitters. Het kan toch echt onmogelijk zijn dat een Maduro, met alle respect, na 1 wedstrijd in het 1e een vaste kracht gaat worden. Ik heb hem ook nog geen enkele goede wedstrijd in het NL-11tal zien spelen. San Marco heeft het geluk gehad dat hij als absoluut onervaren coach verkozen is door de KNVB. Slimme zet van deze jongens want door het aanstellen van 4 ajacieden heb je in ieder geval de media en de hardste schreeuwers aan je zijde. Mijn Ajaxvrienden spreken zelf al over Studio Ajax ipv sport. Dat zegt toch genoeg. Ik kan maar een ding hopen en dat is dat Van Basten een keer goed onderuit gaat zodat de nu morrende maar toch wijselijk zwijgende criticie opstaan. Bedenk wel ........ dit alles ten goede van het NL-11tal.
Dankje.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog hè!
(kwas een tijdje weg...)
Een goed paard is nog geen goede ruiterquote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef DeTolk het volgende:
Nog even de man die dit topic kleur geeft
[afbeelding]
als iemand iets kinderachtigs zegt dan dan zeg ik dat hij iets kinderachtigs zegt.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Is dat een excuus? je hoeft dan niet op hetzelfde niveau te reageren toch?
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kuyt speelde werkte weer fantastisch hoor
Goed idee.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef DeTolk het volgende:
Nog even de man die dit topic kleur geeft
Raar he, maar hoezo mag je geen kritiek op de bondscoach hebben, als je geen kritiek levert gaat van Basten er van uit dat het goed gaat, maar dan komt hij ineens op het WK niet verder dan de groepsfase, waar zou dat dan aan liggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ach ja eerst schreeuwt het hele land moord en brand vanwege de conservatieve advocaat en nu gaat iemand eens goed vernieuwen, staat dezelfde groep mensen weer te roepen om de oude spelers
Oké, maar met Van Bommel bereiken we dus wel de finale?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Raar he, maar hoezo mag je geen kritiek op de bondscoach hebben, als je geen kritiek levert gaat van Basten er van uit dat het goed gaat, maar dan komt hij ineens op het WK niet verder dan de groepsfase, waar zou dat dan aan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |