Gewoon negeren. Doen er velen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lees je post nog eens terug.
Het enige wat jij kunt is op de man spelen. Wat jij kunt. Hoe op de man is dat?![]()
Ow please, de dag dat jij me eruit lult spring ik voor een trein.![]()
Diegenen die uitblinken op WK's onder 20, worden bijna nooit grote voetballers.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt er nog geen kijk op mm en ik neem je dat niet kwalijk. Tenslotte zeggen Rodallega, Fernandinho en Anderson jou ook niks. Na deze maand zal jij echter ook bekeerd zijn.
Behrami, Djourou, Barnetta, Ziegler, Vonlanthen, Senderos, Afonso: Noem het maar niks.
Je kan 'm niet afdwingen of opleggen. Je kan er wel op selecteren.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
Een positieve uitstraling kan je niet afdwingen Doc. Als je dat oplegt dan heeft het weinig authentieks meer en is het alleen maar voor de buhne.
Zelfs ik als Feyenoorder moet toegeven dat het enthousiaste gedraaf van Castelen weinig rendement oplevert en een selectie voor Oranje zou belachelijk zijn. Ik stel dat schertsend voor en hier ga jij er nog serieus op in.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga maar weg ja.
en hoezo erg?
en hoezo jullie?
ik denk gewoon dat Castelen in de toekomst wel bij het nederlands elftal zal zitten, die kwaliteiten heeft hij, hij laat het alleen nog niet vaak genoeg zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zelfs ik als Feyenoorder moet toegeven dat het enthousiaste gedraaf van Castelen weinig rendement oplevert en een selectie voor Oranje zou belachelijk zijn. Ik stel dat schertsend voor en hier ga jij er nog serieus op in.
Dat vind ik "te erg" Jullie=jij in dit geval, maar er zijn er vast meer
Ik ga wat cynischer dit topic lezen denk ik
Dat kan inderdaad en dat is in mijn ogen een zwaktebod. Het is juist een teken van kracht als je ook met lastiger spelers of mensen die jou niet meteen liggen om kunt gaan. Dat hoort een goede leider te doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Je kan 'm niet afdwingen of opleggen. Je kan er wel op selecteren.
Ik kan je nu een dombo gaan noemen maar ik doe het niet. Ik ben niet een Zwitserland-kenner, maar weet wel waar de potentiële sterren spelen, van welk land dan ook, omdat ik veel lees en meer dan alleen voetbal international. Djourou is dé opvolger van Patrick Vieira bij Arsenal en Senderos is zoals bekend een zeer talentvolle verdediger van Arsenal. Over Vonlanthen hoef ik het denk ik niet te hebben; Tranquillo Barnetta geldt als de grootste belofte van Hannover en zal daar ook niet lang meer spelen. Behrami is hét talent van Verona en staat al op lijstjes van Lecce, Milan, Udinese, Juventus en Fiorentina. Reto Ziegler gaat waarschijnlijk komend seizoen al debuteren in het eerste van de Spurs en Zambrella is het wonderkind van Brescia. Doe nou niet alsof jij alle wijsheid in pacht hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor. Philipp Degen ook nog. Doe nou niet alsof je de Zwitserland-kenner bent zeg.
Tot woensdag, jij bekijkt het wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef Staver het volgende:
OK, al met al levert het hier niets op. Wel leuk om te lezen hoe mensen, veelal zonder argumentatie, hun mening uiten. Een enkeling is nog niet volwassen genoeg om normaal te kunnen reageren en hebben misschien iets te veel adrenaline of een andere (ingenomen) stof in het bloed zitten. Naar mijn bescheiden mening is nu wel gezegd wat er te zeggen viel en ik wil voorstellen om na de wedstrijd as. woensdag de spelers een cijfer te geven en een motivatie waarom. Je zult zien dat we eigenlijk allemaal hetzelfde vinden maar dit om een of andere reden (clubbelang?) niet snel zullen toegeven, hetgeen het ook wel weer leuk maakt.
Gegroet en misschien tot woensdag
Maradona en Van Basten zijn echt slecht he. Die hadden nooit moeten uitblinken op het WK onder de 20; Dan waren zij échte sterren geworden.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Diegenen die uitblinken op WK's onder 20, worden bijna nooit grote voetballers.
Uitzonderingen zijn er wel, bijvoorbeeld Prosinecki, maar het overgrote deel haalt het niet in het topvoetbal.
volgens mij zegt hij duidelijk: uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maradona en Van Basten zijn echt slecht he. Die hadden nooit moeten uitblinken op het WK onder de 20; Dan waren zij échte sterren geworden.
Mensen die zich in het ene topic Ajax-supporter noemen en in het andere topic Graafschap-supporter noemen negeer ik sowieso. Dit is de laatste keer dat ik een uitzondering maak.quote:
Nee hoor, is ook zo. Alleen vermeldt de FM-database dat niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij is Ziegler al gedebuteerd in het eerste van Tottenham, of heb ik het mis?
Ik formuleerde het verkeerd; Ik bedoel dat hij een vaste kracht wordt bij de Spurs.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij is Ziegler al gedebuteerd in het eerste van Tottenham, of heb ik het mis?
Maar als jij die namen bekijkt dan moet je toch toegeven dat dit geen Hakan Yakin's en Rafael Wicky's zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Reto Ziegler heeft al gedebuteerd bij Spurs.... Barnetta is eigendom van Leverkusen en gaat naar die club terug.
Gebruikt hij dat als bron van z'n kennis?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, is ook zo. Alleen vermeldt de FM-database dat niet.
Tuurlijk heeft hij goeie intenties.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad en dat is in mijn ogen een zwaktebod. Het is juist een teken van kracht als je ook met lastiger spelers of mensen die jou niet meteen liggen om kunt gaan. Dat hoort een goede leider te doen.
Bovendien denk ik dat Van Bommel net zo goed positieve intenties heeft trouwens.
Nee, want dan had ik Maarten Stekelenburg wel in Oranje willen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gebruikt hij dat als bron van z'n kennis?
![]()
Wicky was in zijn jonge jaren ook een speler van wie men dacht dat ie heel ver zou komen. Het is moeilijk inschatten natuurlijk. Voorlopig spelen de meeste van deze jongens nog geen rol in de nationale ploeg, waardoor het dus erg voorbarig is te roepen dat Zwitserland superieur is aan Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar als jij die namen bekijkt dan moet je toch toegeven dat dit geen Hakan Yakin's en Rafael Wicky's zijn.
Toch bestaat dat idee bij velen om de één of andere reden. Dat is vreemd.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik Maarten Stekelenburg wel in Oranje willen hebben.
Ja, hoor, ga meteen effe 20 á 30 jaar terug in de tijdquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maradona en Van Basten zijn echt slecht he. Die hadden nooit moeten uitblinken op het WK onder de 20; Dan waren zij échte sterren geworden.
Ik noem slechts Saviola.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hoor, ga meteen effe 20 á 30 jaar terug in de tijd![]()
Dit toernooi wordt vaker gehouden hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |