Heb je er ook nog een mooi cijfer voor gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Dit opstel heb ik 4 jaar geleden bij mijn lerares Nederlands ingeleverd, en ik vind het net terug
Wat een kutpuber.
Geen flauw idee, volgens mij kon ze er wel om lachenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je er ook nog een mooi cijfer voor gekregen?![]()
en wat vond de lerares hier van?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Dit opstel heb ik 4 jaar geleden bij mijn lerares Nederlands ingeleverd, en ik vind het net terug
Wat een kutpuber.
Vind je het erg dat ik door pure walging hierna gestopt ben met lezen?quote:De zaadlozing, het kan overal gebeuren, waar je ook bent. Je wordt bijvoorbeeld ’s ochtends wakker met een mega natte plek in je boxer, vraagt je af wat het is, wacht tot je moeder in je kamer komt en laat haar even ruiken.
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Je gaat experimenteren met het apparaatje waar je tot nu toe alleen nog maar mee hebt gepist, en komt er achter dat als je er hard op slaat dat ding leuk omhoog gaat staan, t lijkt verdomme wel een lineaal. Je gaat er gezellig spelletjes mee doen (koekhappen, spijkerpoepen) en opeens heb je het weer: een raar gevoel trekt door je buik en ineens spuiten er allemaal witte klodders uit je leuter. Nou, mooi is dat, denk je en veegt het weg.
quote:Vrouwen zijn er voor het plezier. Niemand heeft ze echt nodig maar als je je verveelt kan je er toch hele leuke dingen mee beleven.
ik zal vanavond ff een foto makenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Asshole het volgende:
Die laserpointer lijkt me echt kewl om op je lul te hebben
Toch maar ff gedaan, na het lezen van deze reactiesquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Je denkt aan je motto (voel je beter, schop een skater)
Weet ik niet zeker meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef kokos het volgende:
Nee, man dit meen je niet. Bij wie heb je dit ingeleverd?
Beeld je dan maar goed in dat je mij bent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kutopstel.
Ik zou zelfmoord plegen als ik jou was.
Singersquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Vrouwen zijn er voor het plezier. Niemand heeft ze echt nodig maar als je je verveelt kan je er toch hele leuke dingen mee beleven. Bijvoorbeeld: Een leuke vrijdagavond. Jij (een jongen van 16) gaat uit naar Singers. Daar ontmoet je een mooi zwaar minderjarigmeisje.
Ze schreef het gisteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nu lacht ze nog, maar als ze Skv ziet heeft die geen sex vanavond denk ik
jaah komop ik ging toen voor het eerst uit.quote:
dan nog.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
jaah komop ik ging toen voor het eerst uit.
Lul niet, je komt er nu nogquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
jaah komop ik ging toen voor het eerst uit.
Ik verwerk het nu niet meer in een verhaal als scoorplek.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik verwerk het nu niet meer in een verhaal als scoorplek.
Dat bedoelde ik te zeggen
Jij bent zeker zo'n Atak-kerquote:
Niets, behalve het feit dat er een honderd-tal vreemdsoortige freaks staat, die je liever niet tegenkomt in een schemerachtige ruimte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
neu, singers basher, is er wat mis met atak dan?
Slechte ervaringen gehad in een dark room?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, behalve het feit dat er een honderd-tal vreemdsoortige freaks staat, die je liever niet tegenkomt in een schemerachtige ruimte.
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Asshole het volgende:
Die laserpointer lijkt me echt kewl om op je lul te hebben
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
eerst weet je niet eens bij wie je het hebt ingeleverd etc en een halve pagina later weet je te melden dat je lerares hem na je examen nog een keer kwam vragen?
geloof het voor geen donder, maar evengoed grappig geschreven
Jij komt een beetje gefrustreerd over. Hoe komt dat toch? Gebrek aan mikroos?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
eerst weet je niet eens bij wie je het hebt ingeleverd etc en een halve pagina later weet je te melden dat je lerares hem na je examen nog een keer kwam vragen?
geloof het voor geen donder, maar evengoed grappig geschreven
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=17422quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef BAC het volgende:
heheheh, voorpagina jaggle!
Kutpuber met lef!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Wat een kutpuber.
Ohja?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef Casparovvv het volgende:
Dit topic is al 4 keer omhoog gekickt ofzoZie 'm telkens weer in mijn myat verschijnen.
Ik ben ook de eerste in 2 jaar die dit opvalt hčquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Je pakt uit je string
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik ben ook de eerste in 2 jaar die dit opvalt hč
+3 scherptequote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik ben ook de eerste in 2 jaar die dit opvalt hč
Gast, je bent veel te trots op je opstelquote:
Zeker. Het is het enige lichtpuntje in mijn leven, immers.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gast, je bent veel te trots op je opstel
heel mooi verhaal al heb ik em niet gelezenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Skv het volgende:
Kennen we (de mannen onder ons) het allemaal niet? De zaadlozing, het kan overal gebeuren, waar je ook bent. Je wordt bijvoorbeeld ’s ochtends wakker met een mega natte plek in je boxer, vraagt je af wat het is, wacht tot je moeder in je kamer komt en laat haar even ruiken.
Als ze het oplikt merkt ze op dat het naar je vader smaakt, dus je vader komt er ook bij kijken. Hij verteld je dat je nu een echte man bent geworden en je eerste lozing hebt gehad. Je voelt je vrolijk, lijst de besmeurde boxer in en hangt hem boven je bed en laat natuurlijk de foto’s aan al je kameraadjes op school zien, die het natuurlijk ook hebben gehad. Het zaad zelf bewaar je in een doorzichtige ballon, zodat je als je bejaard bent nog iets uit je jeugd hebt om op terug te kijken. Dan vraag je je af: hoe kom ik aan die lozing?
Je gaat experimenteren met het apparaatje waar je tot nu toe alleen nog maar mee hebt gepist, en komt er achter dat als je er hard op slaat dat ding leuk omhoog gaat staan, t lijkt verdomme wel een lineaal. Je gaat er gezellig spelletjes mee doen (koekhappen, spijkerpoepen) en opeens heb je het weer: een raar gevoel trekt door je buik en ineens spuiten er allemaal witte klodders uit je leuter. Nou, mooi is dat, denk je en veegt het weg.
Je begint dit ritueel steeds leuker te vinden en dus ga je het elke dag een keer doen. Op een gegeven moment ben je niet meer te houden en ga je in de stad op een dakparkeerplaats staan trekken. Je zaad valt omlaag midden op een skater. Je denkt aan je motto (voel je beter, schop een skater) en je loopt omlaag om je vloeibare eigendom van de vieze skater af te schrapen. Je pakt je schepje dat je aan je zelf gevlochten staart hebt hangen en schraapt het van de skater af. Die belt de politie omdat hij denkt dat het kwakje voor hem was bedoelt. De politie pakt je op, sleept je voor de rechter en je krijgt 4 jaar tbs voor exhibitionisme…
Nou dat gevoel kennen we allemaal wel, maar nu gaan we wat dieper in op het aspect vrouwen…
Vrouwen zijn er voor het plezier. Niemand heeft ze echt nodig maar als je je verveelt kan je er toch hele leuke dingen mee beleven. Bijvoorbeeld: Een leuke vrijdagavond. Jij (een jongen van 16) gaat uit naar Singers. Daar ontmoet je een mooi meisje. Ze is fukking preuts dus je keilt een love pil in haar bier waardoor ze gaat trippen. Om 00:30 moet ze naar huis (tsja ze is 13 ofzo). Je doet aardig (gheheh) en scootert lekker met haar achterop naar haar mega villa.
Ah wat jammer, haar ouders zijn er niet, snif, snif, mee naar binnen dan maar. Binnen gekomen vertelt ze wat ze van je wil (das niet mis) en begint zich op haar kamer uit te kleden. Je plasser (laten we het maar netjes noemen) gaat richting maan staan en je voelt je erg vrolijk. Jullie raken op een vreemde manier in elkaar verstrengelt en doen samen een hobbelpaard na op het bed. Er komen rare geluiden, die lijken op de kreun als iemand in zn ballen is getrapt. Ineens voel je het gevoel weer; die rare tinteling in je onderbuik en je voelt je warm worden. Je trekt trug en gaat op +/ 1 meter afstand staan van het meisje. Je pakt uit je string een mini-roosje (net zoiets als met darten) en plakt het op haar voorhoofd. Je laserpen bind je met een elastiekje om je penis zodat je goed kan richten… ff trekke nog en…. OOOOHHH…. BULLS-EYE!!! VOLLE 100 PUNTEN! Je pakt je fototoestel en maakt een foto; zo kom je weer hoger in het klassement.
Het klassement gaat als volgt: elke keer dat je bij een vrouw tot een zaadlozing komt moet je een roos op haar hoofd plakken en proberen zoveel mogelijk punten bij elkaar te spuiten. Er zijn drie klassen: Amateur (afstand penis<->gezicht minder dan 1 meter), Pro Spuiter (Tussen 1 en 5 meter) en Sniper, dat wil zeggen dat je van buiten gezichtsafstand enkel en alleen op het zicht van het rode lichtje op de roos kunt spuiten. De techniek is moeilijk, maar oefening baart kunst.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef nii-chan het volgende:
[..]
heel mooi verhaal al heb ik em niet gelezen
iets te lang voor me![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb het opgeslagen in een word bestand, super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |